- Średnica wewnętrzna [mm]: 11
- Średnica zewnętrzna [mm]: 21
- Grubość [mm]: 2,5
- Kształt: Pierscień O
- Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Wyprzedaż
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 71739194 |
ELRING | 056.130 |
FIAT | 71739194 |
IMS | 640012840 |
LANCIA | 71739194 |
OPEL | 12616850 |
OPEL | 652526 |
OPEL | 652544 |
SAAB | 3536966 |
AC
|
ALFA ROMEO
|
BUICK
|
CADILLAC
|
CALLAWAY
|
CHEVROLET
|
FIAT
|
FISKER
|
FORD
|
FORD USA
|
GMC
|
HUMMER
|
ISUZU
|
JAGUAR
|
LAND ROVER
|
MERCURY
|
MG
|
OLDSMOBILE
|
OPEL
|
PONTIAC
|
SAAB
|
SATURN
|
SUZUKI
|
VAUXHALL
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Miska olejowa silnika spalinowego to element bloku silnika, który pełni rolę zbiornika oleju. To w końcu tam ścieka olej przepompowany przez pompę oleju. Dla prawidłowego funkcjonowania tych elementów bardzo ważne jest, by połączenie miski olejowej z blokiem było szczelne. W tym celu stosuje się specjalną uszczelkę, która zapobiega wydostawaniu się oleju na zewnątrz jednostki napędowej.
Uszczelka miski olejowej to element osprzętu silnika, którego podstawowym zadaniem jest zapewnienie odpowiedniej szczelności pomiędzy silnikiem, a miską oleju, z której to olej jest zasysany przez pompę i tłoczony we wszystkie miejsca, które wymagają nieustannego smarowania. Rola uszczelki jest więc nieoceniona dla funkcjonowania bardzo wielu części w samochodzie a w szczególności silnika.
Nie ma sztywnych ram, kiedy należy wymienić uszczelkę miski oleju na nową. Uszczelka miski olejowej pracuje w bardzo zmiennych warunkach, dlatego z czasem ulega naturalnemu wyeksploatowaniu. Zużycie eksploatacyjne prowadzi do powstania pierwszych nieszczelności i co za tym idzie wycieków oleju. W takim przypadku kierowcy nie pozostaje nic innego jak wymiana uszczelki.
W celu wymiany uszczelki miski olejowej, konieczne jest opróżnienie układu z oleju silnikowego i zdemontowanie miski olejowej. Nie zawsze okazuje się to proste, dlatego wymianę uszczelki zaleca się powierzyć mechanikowi. Ponadto bardzo istotny jest odpowiedni moment dokręcenia śrub na misce oleju a to zrobi tylko fachowiec.
Uszczelka miski olejowej to niedroga w zakupie część samochodowa. Wymiana również nie należy do bardzo kosztownych, dlatego nie warto odwlekać wymiany w czasie.
FA1 – czyli Fisher Automotive – to polska firma produkcyjna. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części zamiennych do samochodów. Choć oferta producenta jest stale poszerzana, firma wciąż pozostaje wysoko wyspecjalizowana. Wiodącymi produktami w asortymencie są elementy montażowe układów wydechowych. Pod tym względem firma należy do liderów na rynku polskim oraz na kilku sąsiednich rynkach.
Części samochodowe FA1 to wysokiej jakości elementy, przechodzące szereg testów jakości. Rygorystyczne analizy wytrzymałości na promieniowanie UV, wysoką wilgotność czy skrajne temperatury to tylko część procesu weryfikacji jakości autoczęści Fischer Automotive. Jakość elementów desygnowanych marką FA1 jest zbliżona do jakości części używanych przy pierwszym montażu. Jednocześnie ceny autoczęści Fischer Automotive prezentują się kusząco, nawet w odniesieniu do innych producentów części na aftermarket.
Fischer Automotive należy do tego rodzaju firm, które nieustannie dążą do rozwoju. Dlatego też w katalogach publikowanych przez przedsiębiorstwo nieustannie pojawiają się nowe referencje. Producent regularnie otwiera nowe linie produkcyjne, poszerzając ofertę o produkty, na które zauważy rynkowe zapotrzebowanie. W ostatnim czasie firma duży nacisk kładzie na rozwój linii produkcyjnej kompletów montażowych do turbosprężarek. Ponadto, asortyment obejmuje również rozmaite uszczelki do wielu układów, podkładki czy korki. Nie tak dawno na rynku pojawiły się również kolektory wydechowe FA1.