- Grubość [mm]: 1,4
- Średnica wewnętrzna [mm]: 18,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 22,0
- DIN / ISO: 7603
- Materiał: Miedz
- Ciężar [kg]: 0,001
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AJUSA | 21016800 |
AUGER | 77426 |
AUTO-SPEED | 315SP00163 |
BMW | 07 11 9 963 308 |
CORTECO | 005594H |
CORTECO | 005594S |
DT SPARE P | 901007 |
ELRING | 122.505 |
EVOBU | 007603 018101 |
EVOBU | A007603 018101 |
FA1 | 676.590.010 |
FA1 | 676.590.100 |
FEBEST | 88430-182215C |
IMEX | IMX 001007603 018101 |
MEC-DIESEL | 960171 |
MERCE | 007603 018101 |
MERCE | A007603 018101 |
REINZ | 41-70166-00 |
SAMPA | 061.401 |
SETRA | 007603 018101 |
SETRA | A007603 018101 |
SWAG | 20 93 1703 |
VAICO | V20-2425 |
WILMINK | WG1084970 |
WILMINK | WG1219881 |
WILMINK | WG1219882 |
WILMINK | WG1243847 |
WILMINK | WG1428008 |
WILMINK | WG1451980 |
WILMINK | WG2231493 |
WILMINK | WG2325318 |
BMW
|
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Miska olejowa silnika spalinowego to element bloku silnika, który pełni rolę zbiornika oleju. To w końcu tam ścieka olej przepompowany przez pompę oleju. Dla prawidłowego funkcjonowania tych elementów bardzo ważne jest, by połączenie miski olejowej z blokiem było szczelne. W tym celu stosuje się specjalną uszczelkę, która zapobiega wydostawaniu się oleju na zewnątrz jednostki napędowej.
Uszczelka miski olejowej to element osprzętu silnika, którego podstawowym zadaniem jest zapewnienie odpowiedniej szczelności pomiędzy silnikiem, a miską oleju, z której to olej jest zasysany przez pompę i tłoczony we wszystkie miejsca, które wymagają nieustannego smarowania. Rola uszczelki jest więc nieoceniona dla funkcjonowania bardzo wielu części w samochodzie a w szczególności silnika.
Nie ma sztywnych ram, kiedy należy wymienić uszczelkę miski oleju na nową. Uszczelka miski olejowej pracuje w bardzo zmiennych warunkach, dlatego z czasem ulega naturalnemu wyeksploatowaniu. Zużycie eksploatacyjne prowadzi do powstania pierwszych nieszczelności i co za tym idzie wycieków oleju. W takim przypadku kierowcy nie pozostaje nic innego jak wymiana uszczelki.
W celu wymiany uszczelki miski olejowej, konieczne jest opróżnienie układu z oleju silnikowego i zdemontowanie miski olejowej. Nie zawsze okazuje się to proste, dlatego wymianę uszczelki zaleca się powierzyć mechanikowi. Ponadto bardzo istotny jest odpowiedni moment dokręcenia śrub na misce oleju a to zrobi tylko fachowiec.
Uszczelka miski olejowej to niedroga w zakupie część samochodowa. Wymiana również nie należy do bardzo kosztownych, dlatego nie warto odwlekać wymiany w czasie.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.