- Ciężar [kg]: 0,0006
- Średnica wewnętrzna [mm]: 9,2
- Szerokość opakowania [cm]: 1,6
- Wysokość opakowania [cm]: 0,6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
DAIHA | 23291-23010 |
DAIHA | 23291-41010 |
SUBAR | 16608-KA000 |
TOYOT | 23291-0H020 |
TOYOT | 23291-0J020 |
TOYOT | 23291-23010 |
TOYOT | 23291-41010 |
TOYOT | 2329102010 |
TOYOT | 232910J030 |
LEXUS
|
SUBARU
|
TOYOTA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Uszczelka | AJUSA | 19,00 zł |
Pierścień uszczelniający obudowy wtryskiwacza FEBEST TT-SJR | FEBEST | 7,00 zł |
Pierścień uszczelniający obudowy wtryskiwacza NTY O-TT-SJR | NTY | 6,00 zł |
Pierścień uszczelniający obudowy wtryskiwacza MAXGEAR 70-0172 | MAXGEAR | 9,00 zł |
Uszczelka pokrywy zaworów METALCAUCHO 39216 | METALCAUCHO | 8,00 zł |
Pierscień uszczelniający wtryskiwacza FEBEST RINGFL-010-PCS10 | FEBEST | 52,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uszczelki i uszczelniacze układu wtryskowego to niewielkie, w większości gumowe elementy, których znaczenie trudno przecenić. Wykonane z gumy odpornej na wysokie ciśnienie oraz skrajne temperatury, uszczelki powinny gwarantować szczelność układu przez wiele lat.
Sprawna praca układu wtryskowego jest niezbędna, aby samochód mógł ruszyć oraz kontynuować jazdę. Odpowiada on bowiem za dostarczanie paliwa do komór spalania. Dla poprawnej pracy jednostki napędowej bardzo ważne jest, aby do komory dostarczyć odpowiednią ilość paliwa. Ponadto, zachowane musi zostać odpowiednio wysokie ciśnienie. Między innymi dlatego stosuje się uszczelki i uszczelniacze układu wtryskowego.
Układ wtryskiwania składa się z kilku części. Najważniejsze z nich to wtryskiwacz oraz podłączone do niego przewody, którymi paliwo transportowane jest do silnika. Z drugiej strony natomiast wtryskiwacz podłączony jest do układu ssącego, który pobiera paliwo. Wszystkie łączenia w układzie powinny być solidnie uszczelnione, aby uniknąć problemów z wyciekaniem paliwa. Zjawisko tego typu sprawia, że silnik nie otrzymuje dostatecznej ilości paliwa lub też ciśnienie pompowania jest zbyt niskie. Brak szczelności oznacza spadek obrotów silnika oraz problemy z jego odpaleniem. Ponadto, wszelkie wycieki stwarzają zagrożenie dla innych podzespołów samochodowych.
Uszczelka z czasem ulega zużyciu. Powstają wyrwy, zmniejsza się również grubość uszczelki. Objawem takiego stanu rzeczy najczęściej jest pogorszenie osiągów. Ponadto, mogą wystąpić problemy z odpaleniem silnika, zwłaszcza w zimne dni. Objawy te świadczą o konieczności wymiany uszczelnienia.