- Preparat paliwowy: Common Rail (CR)
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 059 130 519 |
CUPRA | 059130519 |
FORD | 2653286 |
FORD | LC3Q-9M577-AA |
LANDROVER | LR093848 |
LUCAS_ELEC | LDFG1139 |
PORSC | 955 110 519 00 |
ROVER | G4D 39F59 6BA |
SEAT | 059 130 519 |
SKODA | 059 130 519 |
UNI | 02JDE37061 |
UNI | JDE 37061 |
VOLVO | 31216247 |
VW | 059 130 519 |
VW | 955 110 519 00 |
AUDI
|
CUPRA
|
GENESIS
|
JAGUAR
|
KIA
|
LAND ROVER
|
MAN
|
PORSCHE
|
SEAT
|
SKODA
|
VOLVO
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Pierścień uszczelniający obudowy wtryskiwacza ELWIS ROYAL 9300308 | ELWIS ROYAL | Brak ceny |
Pierścień uszczelniający obudowy wtryskiwacza HOFFER 80298012 | HOFFER | Brak ceny |
Zestaw uszczelek końcówki wtrysku METZGER 0873006 | METZGER | 32,00 zł |
Pierścień uszczelniający AJUSA 01259500 | AJUSA | 13,00 zł |
Pierścień uszczelniający obudowy wtryskiwacza MEAT & DORIA 98012 | MEAT & DORIA | 101,00 zł |
Pierścień uszczelniający obudowy wtryskiwacza ELRING 173.190 | ELRING | 11,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uszczelki i uszczelniacze układu wtryskowego to niewielkie, w większości gumowe elementy, których znaczenie trudno przecenić. Wykonane z gumy odpornej na wysokie ciśnienie oraz skrajne temperatury, uszczelki powinny gwarantować szczelność układu przez wiele lat.
Sprawna praca układu wtryskowego jest niezbędna, aby samochód mógł ruszyć oraz kontynuować jazdę. Odpowiada on bowiem za dostarczanie paliwa do komór spalania. Dla poprawnej pracy jednostki napędowej bardzo ważne jest, aby do komory dostarczyć odpowiednią ilość paliwa. Ponadto, zachowane musi zostać odpowiednio wysokie ciśnienie. Między innymi dlatego stosuje się uszczelki i uszczelniacze układu wtryskowego.
Układ wtryskiwania składa się z kilku części. Najważniejsze z nich to wtryskiwacz oraz podłączone do niego przewody, którymi paliwo transportowane jest do silnika. Z drugiej strony natomiast wtryskiwacz podłączony jest do układu ssącego, który pobiera paliwo. Wszystkie łączenia w układzie powinny być solidnie uszczelnione, aby uniknąć problemów z wyciekaniem paliwa. Zjawisko tego typu sprawia, że silnik nie otrzymuje dostatecznej ilości paliwa lub też ciśnienie pompowania jest zbyt niskie. Brak szczelności oznacza spadek obrotów silnika oraz problemy z jego odpaleniem. Ponadto, wszelkie wycieki stwarzają zagrożenie dla innych podzespołów samochodowych.
Uszczelka z czasem ulega zużyciu. Powstają wyrwy, zmniejsza się również grubość uszczelki. Objawem takiego stanu rzeczy najczęściej jest pogorszenie osiągów. Ponadto, mogą wystąpić problemy z odpaleniem silnika, zwłaszcza w zimne dni. Objawy te świadczą o konieczności wymiany uszczelnienia.