- Średnica wewnętrzna [mm]: 27
- Średnica zewnętrzna [mm]: 47
- Szerokość [mm]: 7
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Dodaj opinię
(14.01.2022)
Opinia wystawiona dla Zawór sterujący, ustawienie wałka rozrządu INA 427 0014 10
(20.01.2015)
Opinia wystawiona dla Przestawiacz wałka rozrządu INA 427 1005 10
Producent | Numery OEM |
---|
AJUSA | 15083800 |
CITRO | 0236.75 |
CITRO | 023675 |
CITRO | 0807.30 |
CITRO | 080730 |
CORTECO | 20029115B |
ELRING | 026.740 |
ELRING | 026740 |
FIAT | 9400236759 |
FORD | 1145953 |
FORD | 2S6Q-6L270-AA |
FORD | 2S6Q6L270AA |
MAZDA | Y401-12-602 |
MAZDA | Y40112602 |
MAZDA | Y601-12-602 |
MAZDA | Y60112602 |
MINI | 11 31 7 805 964 |
MINI | 11317805964 |
MINI | 7 805 964 |
MINI | 7805964 |
MITSUBISHI | MN982465 |
OPEL | 3646411 |
PEUGE | 0236.75 |
PEUGE | 023675 |
PEUGE | 0807.30 |
PEUGE | 080730 |
REINZ | 81-35552-00 |
REINZ | 813555200 |
SUZUK | 12746-69K00 |
SUZUK | 12746-73J00 |
SUZUK | 1274669K00 |
SUZUK | 1274673J00 |
TOYOT | SU001-00547 |
TOYOT | SU001-00820 |
TOYOT | SU00100547 |
TOYOT | SU00100820 |
VOLVO | 30735092 |
VOLVO | 31316971 |
CITROËN
|
DS
|
FIAT
|
FORD
|
MAZDA
|
MINI
|
MITSUBISHI
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.
Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.
Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.
Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.
Firma motoryzacyjna INA jest oddziałem międzynarodowej korporacji Schaeffler Group założonej przez braci Schaeffler. Marka rozpoczęła swoją działalność od zaprojektowania łożysk samochodowych. Pod szyldem marki INA produkuje się obecnie części zamienne do samochodów wielu popularnych marek.
Własne badania firmy INA dały współczesnym samochodom możliwość znacznego zmniejszenia zużycia paliwa i przedostawania się szkodliwych substancji procesu spalania do atmosfery. Dynamiczny rozwój marki sprawił, że INA zajmuje obecnie czołowe pozycje w poszczególnych segmentach przemysłu motoryzacyjnego.
Auto części INA to standard najwyższej jakości. Firma posiada około 6000 patentów i co roku produkuje ponad 1000 nowych numerów referencyjnych. Części samochodowe tej marki to wysoka jakość, niezawodność i trwałość nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach eksploatacyjnych.
Katalog części INA obejmuje m.in. czujniki elektryczne, paski rozrządu i kompletne zestawy paska rozrządu, paski klinowe i jego elementy, podzespoły osprzętu i wiele innych.
Każda z części do samochodów INA to sprawdzony i solidny produkt. Z marki korzysta wielu producentów samochodów przy montażu fabrycznym. Ponadto części samochodowe marki znajdziemy na rynku wtórnym. Oferta jest dedykowana przede wszystkim do samochodów osobowych klasy ekonomicznej i klasy Premium.