- Wysokość 1 [mm]: 8,9
- Wysokość 2 [mm]: 14,7
- Średnica wewnętrzna [mm]: 35
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 54,8
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 61,2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 71734264 |
ALFA | 71740625 |
CITRO | 1679450980 |
CITRO | 312161 |
CORTECO | 01033292B |
FEBI | 180318 |
FIAT | 55207298 |
FIAT | 55256340 |
FIAT | 71734264 |
FIAT | 71740625 |
LANCIA | 71734264 |
LANCIA | 71740625 |
OPEL | 12755013 |
OPEL | 374514 |
OPEL | 374528 |
OPEL | 55353153 |
PEUGE | 16 794 509 80 |
PEUGE | 312161 |
SAAB | 12755013 |
SAAB | 5448469 |
SAAB | 55353153 |
SAAB | 8749046 |
TOPRAN | 200 529 |
VAICO | V40-1114 |
VAUXH | 12755013 |
VAUXH | 374514 |
VAUXH | 374528 |
ALFA ROMEO
|
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mechanizm różnicowy, czyli podstawowy mechanizm odpowiedzialny za obracanie się kół zamontowanych na tej samej osi niezależnie od siebie.
Mechanizm różnicowy w swojej najbardziej podstawowej postaci składa się z dwóch połówek osi z kołem zębatym na każdym końcu, połączonych ze sobą trzecim kołem zębatym tworzącym trzy boki kwadratu. Jest to zwykle uzupełniane czwartym zsabiegiem dla zwiększenia siły, uzupełniając kwadrat.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Blokowany mechanizm różnicowy to wariant spotykany w niektórych pojazdach, głównie tych, które jeżdżą w terenie. Zasadniczo jest to otwarty mechanizm różnicowy z możliwością zablokowania w celu utworzenia osi stałej zamiast niezależnej. Może się to odbywać ręcznie lub elektronicznie, w zależności od technologii w pojeździe.
Istnieją także mechanizmy LSD łączące zalety otwartych i zablokowanych mechanizmów różnicowych w bardziej skomplikowanym systemie. Istnieją dwie kategorie, które wykorzystują różne formy oporu, aby osiągnąć ten sam efekt.
Dr.Motor to marka dosyć młoda, ponieważ istniejąca dopiero od 2013 roku. Jednak firma stojąca za marką, pod różnymi nazwami działa na rynku od późnych lat 90. XX wieku. Tym samym przedsiębiorstwo ma już całkiem spore doświadczenie. Dr.Motor to polski producent części samochodowych. Wszystkie części Dr.Motor powstają na terenie naszego kraju.
Marka Dr.Motor jest mocno wyspecjalizowana. Ofertę stanowią jedynie części silnika, ze szczególnym naciskiem na elementy tworzące układ wtrysku paliwa. Wysoko cenione są przewody paliwowe Dr.Motor, które wyróżniają się dużą trwałością. Podobnie zresztą jak przewody przelewowe oraz uszczelki i uszczelniacze, które również są dostępne w asortymencie producenta. W ofercie producenta można znaleźć również zestawy montażowe i naprawcze. Auto części Dr.Motor to oferta dla posiadaczy samochodów osobowych i ciężarowych. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli większości marek poruszających się po drogach europejskich.
Dr.Motor to firma działająca głównie lokalnie, jednak obserwując jej dynamiczny rozwój i coraz większy asortyment, można spodziewać się ekspansji na kolejne rynki. Części Dr.Motor należy docenić za zadowalającą jakość przy niskiej cenie.