- Grubość [mm]: 10,00
- Wysokość [mm]: 13,50
- Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
- Średnica wewnętrzna [mm]: 36,00
- Średnica zewnętrzna [mm]: 56,00
- Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 40004620 |
CORTECO | 12015267B |
FIAT | 40004620 |
PAYEN | NA5481 |
ALFA ROMEO
|
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mechanizm różnicowy, czyli podstawowy mechanizm odpowiedzialny za obracanie się kół zamontowanych na tej samej osi niezależnie od siebie.
Mechanizm różnicowy w swojej najbardziej podstawowej postaci składa się z dwóch połówek osi z kołem zębatym na każdym końcu, połączonych ze sobą trzecim kołem zębatym tworzącym trzy boki kwadratu. Jest to zwykle uzupełniane czwartym zsabiegiem dla zwiększenia siły, uzupełniając kwadrat.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Blokowany mechanizm różnicowy to wariant spotykany w niektórych pojazdach, głównie tych, które jeżdżą w terenie. Zasadniczo jest to otwarty mechanizm różnicowy z możliwością zablokowania w celu utworzenia osi stałej zamiast niezależnej. Może się to odbywać ręcznie lub elektronicznie, w zależności od technologii w pojeździe.
Istnieją także mechanizmy LSD łączące zalety otwartych i zablokowanych mechanizmów różnicowych w bardziej skomplikowanym systemie. Istnieją dwie kategorie, które wykorzystują różne formy oporu, aby osiągnąć ten sam efekt.
Goetze to niemiecki producent części samochodowych. Oferta firmy jest coraz bardziej kompleksowa, jednak jak na razie producent słynie przede wszystkim z produkcji elementów silnika. Wśród głównych produktów marki Goetze znajdują się elementy uszczelniające jednostki napędowej. Na pierwszy plan wysuwają się doceniane przez fachowców pierścienie tłokowe. Jednak producent posiada w asortymencie również wszelkie inne uszczelki niezbędne do prawidłowej i bezpiecznej pracy silnika spalinowego. Istnieje możliwość zakupu kompletnego zestawu uszczelek Goetze. Elementy uszczelniające Goetze słyną z ogromnej wytrzymałości. Lata doświadczenia oraz współpraca z najznamienitszymi producentami samochodów zapewniają najwyższą jakość elementów, które stale są udoskonalane dzięki pracy w laboratoriach badawczych.
Oferta marki Goetze nie ogranicza się do elementów uszczelniających silnika. Firma produkuje również tłoki silnika, głowice oraz ich pojedyncze elementy, pompy wody i oleju, zawory silnikowe, wałki i inne części układu sterowania silnikiem oraz wiele innych części samochodowych. Oferta jest stale poszerzana, między innymi o części układu wydechowego i chłodzenia, a także elementy skrzyni biegów, w tym przede wszystkim uszczelki niezbędne dla poprawnej pracy tego podzespołu.
Goetze to firma, która działa na rynku od ponad 140 lat. Od początku działalności firma była związana z produkcją części silnika. Obecnie niemieckie przedsiębiorstwo należy do międzynarodowej grupy Federal-Mogul. Przynależność do tak silnej korporacji otworzyło nowe możliwości rozwoju części samochodowych Goetze, głównie za sprawą uzyskania dostępu do najnowocześniejszych laboratoriów badawczych.