- Średnica wewnętrzna [mm]: 77,2
- Średnica zewnętrzna [mm]: 79,7
- Grubość [mm]: 1,25
- Materiał: MVQ (silikon-kauczuk)
- Kształt: Pierscień O
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BGA | LG6317 |
CITRO | 0112.76 |
CORTECO | 020853H |
CORTECO | 20 853 |
DACIA | 77 00 650 152 |
DACIA | 77 01 348 178 |
DS | 0112.76 |
GOETM | 50-324418-00 |
PAYEN | HR 564 |
PAYEN | HR564 |
PEUGE | 0112.76 |
REINZ | 40-76829-00 |
RENAU | 77 00 650 152 |
RENAU | 77 01 348 178 |
ROVER | LYX10015 |
CITROËN
|
DACIA
|
MEGA
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
TALBOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Tuleje cylindrowe to tuleje, w których oddziałują tłoki silnika. Trwałość cylindra między ponownymi otworami zależy od dwóch głównych czynników: ścierania i korozji. Tarcie zależy od warunków atmosferycznych oraz wydajności filtra powietrza i filtra oleju. Zakurzone powietrze atmosferyczne jest bardziej szkodliwe, ponieważ zwiększa tarcie w cylindrze.
W silniku ściana cylindra jest narażona na działanie wysokiej temperatury i wysokiego ciśnienia, przy czym tłoki i pierścienie tłoków ślizgają się z dużą prędkością. W szczególności, ponieważ w przypadku silników samochodów ciężarowych i autobusów wymagana jest długa żywotność, cylindry żeliwne, które mają doskonałe właściwości odporne na zużycie, stosuje się tylko w częściach cylindrów. Ponadto, w związku z niedawnym trendem lżejszych silników, materiały na bloki silnika zmieniają się z żeliwa na stopy aluminium.
Jednakże, jako powierzchnie ślizgowe cylindra wewnętrznego, prosty ruch ślizgowy stopów aluminium ma wady polegające na deformacji podczas pracy i odporności na zużycie. Z tego powodu w większości przypadków stosuje się żeliwne tuleje cylindrowe.
Korozja cylindra jest powodowana przez korozyjne produkty spalania, które powstają po spaleniu paliwa powietrzem. Korozja nasila się przy niskich temperaturach cylindra z powodu wilgoci zawierającej kwasy na ściankach cylindra. Zastosowanie oddzielnych tulei lub tulei, zwanych tulejami cylindrowymi, zapewnia dłuższą żywotność cylindra. Te tuleje cylindrowe są wykonane z najwyższej jakości materiałów i pasują do bloku cylindrów.
Elring to marka części samochodowych, która cieszy się ogromnym uznaniem profesjonalistów zajmujących się naprawą samochodów. Firma zyskała reputację producenta wysokiej jakości części zamiennych, a fachowcy, którzy przetestowali części Elring, chętnie korzystają z oferty tej marki. Produkcja tego niemieckiego producenta jest dostarczana zarówno do linii produkcyjnych kilkudziesięciu koncernów motoryzacyjnych na całym świecie, jak i na niezależny rynek części zamiennych.
Firma powstała pod koniec XIX wieku. Własne centra badawcze i wprowadzone innowacje technologiczne umożliwiły marce produkcję wysokiej jakości części zamiennych, a marka stała się jedną z bardziej znanych na rynku. O wysokiej jakości części Elring najlepiej świadczy fakt, że są one regularnie dostarczane do największych koncernów samochodowych, takich jak Audi i BMW, Toyota, Suzuki, Subaru, DAF i MAN, Mercedes-Benz i Opel.
Firma ELRING słynie przede wszystkim z produkcji uszczelek samochodowych. Asortyment jest jednak znacznie większy. Pod szyldem marki produkuje się także elementy osprzętu silnika, filtry oleju i paliwa, części do skrzyni biegów czy też elementy systemu tworzenia mieszanki paliwowej.
Części zamienne ELRING mają długą żywotność. Specjaliści firmy zarejestrowali dziesiątki patentów w tej dziedzinie. Innowacyjne podejście oraz nowe technologie to cechy charakterystycznie firmy, dzięki czemu można mieć pewność, że części samochodowe tej marki zachowają swoje właściwości przez cały okres użytkowania.