- Rodzaj wycieraczki: Pióro wycieraczki bezprzegubowe
- Ilość: 1
- Długość [mm]: 475
- Długość [cal]: 19
- Załączony adapter: M+A+B
- Materiał brzeszczotu: SBR (kauczuk styrenowo-butadienowy)
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 3 397 007 072 |
BOSCH | 3 397 007 309 |
BOSCH | 3 397 007 620 |
BOSCH | 3 397 013 451 |
BOSCH | 3 397 118 927 |
BOSCH | 3 397 118 936 |
BOSCH | 3 397 118 974 |
BOSCH | 3 397 118 979 |
BOSCH | 3397007072 |
BOSCH | 3397007309 |
BOSCH | 3397007620 |
BOSCH | 3397013451 |
BOSCH | 3397118927 |
BOSCH | 3397118936 |
BOSCH | 3397118974 |
BOSCH | 3397118979 |
CHAMPION | AFL48/B01 |
CHAMPION | AFL48B01 |
CHAMPION | AFL6048A |
CHAMPION | AFL6048A/C02 |
CHAMPION | AFL6048AC02 |
CHAMPION | AFL6048E/C02 |
CHAMPION | AFL6048EC02 |
CHAMPION | AFL6048F/C02 |
CHAMPION | AFL6048FC02 |
CHAMPION | AS4548/B02 |
CHAMPION | AS4548B02 |
CHAMPION | EF48/B01 |
CHAMPION | EF48B01 |
CHAMPION | ER48/B01 |
CHAMPION | ER48B01 |
CHAMPION | EU48/C01 |
CHAMPION | EU48C01 |
CHAMPION | KF53P/C02 |
CHAMPION | KF53PC02 |
CHAMPION | KF60B/C02 |
CHAMPION | KF60BC02 |
CHAMPION | KF60E/C02 |
CHAMPION | KF60EC02 |
CHAMPION | KF61P/C02 |
CHAMPION | KF61PC02 |
CHAMPION | RDF48/B01 |
CHAMPION | RDF48B01 |
EUROREPAR | 1635454580 |
FORD | 1077150 |
FORD | 1077153 |
FORD | 1077168 |
HELLA | WBU19 |
OPEL | 1272978 |
OPEL | 6272539 |
VALEO | 744010 |
VALEO | CAN07 |
VALEO | CAN45 |
VALEO | CAN46 |
VW | 161955425 |
VW | 871955425A |
ABARTH
|
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
BMW
|
CADILLAC
|
CHEVROLET
|
CHRYSLER
|
CITROËN
|
DAEWOO
|
DAIHATSU
|
DODGE
|
FIAT
|
FORD
|
HONDA
|
HYUNDAI
|
INFINITI
|
ISUZU
|
JAGUAR
|
JEEP
|
KIA
|
LANCIA
|
LAND ROVER
|
LIGIER
|
MAZDA
|
MERCEDES-BENZ
|
MINI
|
MITSUBISHI
|
NISSAN
|
OPEL
|
PORSCHE
|
RENAULT
|
ROVER
|
SEAT
|
SKODA
|
SSANGYONG
|
SUBARU
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
VOLVO
|
VW
|
YUGO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pióra wycieraczek to element mechanizmu wycieraczek samochodowych, który odpowiada za odprowadzanie wody oraz zanieczyszczeń z przedniej i tylnej szyby samochodu. Prawidłowy stan i działanie wycieraczek ma spory wpływ na bezpieczeństwo jazdy, zapewniając odpowiednią widoczność niezależnie od warunków pogodowych.
Budowa piór wycieraczek mocno uległa zmianie na przestrzeni ostatnich lat. Aktualnie produkuje się rożne mieszanki gumy, w tym pióra grafitowe, które charakteryzuje wolniejsze zużycie i doskonałe przyleganie do szyb. Producenci położyli duży nacisk przede wszystkim na pozbycie się metalowego stelażu na rzecz opływowej konstrukcji, co zapewnia lepszy docisk pióra wycieraczki do szyby samochodu.
Prawidłowo działające pióra wycieraczek powinno pracować płynnie, cicho i skutecznie oczyszczać szybę z brudu oraz wody. Zużycie eksploatacyjne piór będzie z kolei skutkować tym, że wycieraczki zamiast czyścić, będą rozmazywać brud i słabo odprowadzać wodę. Podczas jazdy samochodem w deszczu może to stanowić poważne zagrożenie. Dlatego pióra wycieraczek należy wymieniać zawsze wtedy, kiedy ich skuteczność wyraźnie spada.
Zanim zdecydujemy się na zakup nowych piór wycieraczek należy upewnić się czy np. nowa, innowacyjna konstrukcja będzie pasowała do nieco starszego modelu samochodu. Jeżeli wybrany produkt nie będzie kompatybilny z posiadanym pojazdem można poszukać specjalnego adaptera, który pozwoli na montaż piór wycieraczek w aucie.