- Grubość [mm]: 79,0
- Grubość [mm]: 34,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 50,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 47,0
- Gwint zewn. [mm]: M8 x 1,25
- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
- Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,090
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 71793BW |
AKRON-MALÒ | 27393 |
BAPMIC | BACB12-340015 |
BBR | 001-10-28698 |
BGA | MT9573 |
BMW | 22 31 6 799 411 |
BORG BECK | BEM3207 |
CAUTEX | 756457 |
CORTECO | 80004678 |
CPB | 506876 |
FARE SA | 21120 |
FARE-MX | 21120 |
FEBI | 36906 |
FIRST LINE | FEM3207 |
FREY | 870003801 |
GOOM | EM-2154 |
GSP-BR | 530394 |
GSP | 530394 |
HUTCHINSON | 594498 |
IMPERGOM | 35990 |
LEMFO | 37002 01 |
LYNXAUTO | ME-1978 |
MDR | GSP-530394 |
METALCAUCH | 57438 |
METZGER | 8054120 |
MEYLE | 300 223 1603 |
NK | 59715026 |
OE Germany | 802518 |
OPTIMAL | F7-5058 |
OSSCA | 51686 |
PATRON | PSE30029 |
PLYOM | P756457 |
RAPRO | R55606 |
SASIC | 2706571 |
STC | T457438 |
STELLOX | 71-11366-SX |
TOPRAN | 502 296 |
TRICLO | 363435 |
VAICO | V20-2961 |
WILMINK | WG1391942 |
WILMINK | WG1755751 |
WXQP | 280567 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Poduszka skrzyni biegów to element wyposażenia samochodu, który ma ogromny wpływ na komfort jazdy. Skrzynia biegów podczas pracy generuje silne drgania, które są przenoszone na nadwozie. Ażeby do tego nie dochodziło, niezbędna jest właściwa amortyzacja, którą zapewnia właśnie dobrej jakości poduszka skrzyni biegów. Ponadto, w pojazdach z manualnymi skrzyniami, poduszki ułatwiają nieco zmienianie biegów. Warto jednak zaznaczyć, że poduszka występuje zarówno przy manualnej, jak i przy automatycznej skrzyni biegów. Jest to element wykonany częściowo z gumy, jednak w większym obszarze z metalu.
Poduszki skrzyni biegów są częściami, które w czasie jazdy pracują niemal bez przerwy. Ze względu na specyfikę funkcji pełnionych przez te elementy, mogą one dość szybko ulegać zużyciu. Wybierając dobrej jakości poduszki skrzyni biegów, zwykle zapewniamy sobie brak awarii przez kilka lat, jednak w pewnym momencie może dojść do uszkodzenia któregoś elementu. Guma z czasem traci elastyczność, przez co nie amortyzuje już tak dobrze drgań generowanych przez pracę skrzyni biegów. Elementy metalowe narażone na tarcie po pewnym czasie również nie wyglądają tak dobrze i nie działają tak efektywnie jak na początku.
Zużycie poduszek skrzyni biegów zwykle można dość łatwo zauważyć. W czasie jazdy, zwłaszcza przy zmianie biegów, odczuwane są po prostu coraz mocniejsze drgania. Ponadto, w manualnych skrzyniach zmiana biegu może przebiegać mniej płynnie. Jeżeli poduszki są mocno wyeksploatowane, można również usłyszeć stukanie na biegu jałowym.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.