- Cisnienie [bar]: 4
- Tryb pracy: Elektryczny
- Ilość połączeń: 2
- Wydatek [l/h]: 100
- Ciężar [kg]: 0,7
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | E10001 |
AIRTEX | E10009 |
AIRTEX | E2487 |
AIRTEX | E3044 |
AIRTEX | E8002 |
AIRTEX | E8204 |
AIRTEX | E8312 |
AIRTEX | FS30 |
AUTOMEGA | 1400004 |
BBT | EFP200 |
BLUEPRINT | ADS76805 |
BOSCH | 0 580 254 996 |
BOSCH | 0 580 464 005 |
BOSCH | 0 580 464 017 |
BOSCH | 0 580 464 021 |
BOSCH | 0 580 464 024 |
BOSCH | 0 580 464 028 |
BOSCH | 0 580 464 042 |
BOSCH | 0 580 464 044 |
BOSCH | 0 580 464 045 |
BOSCH | 0 580 464 048 |
BOSCH | 0 580 464 069 |
BOSCH | 0 580 464 070 |
BOSCH | 0 580 464 087 |
BOSCH | 0 580 464 999 |
BOSCH | 9 580 233 008 |
CITRO | 1450 70 |
CITRO | 91 518 190 |
CITRO | 91 538 807 |
DELPHI | FD0011 |
DELPHI | FD0035 |
DELPHI | FE0070 |
DELPHI | FE0226 |
DELPHI | FE044812B1 |
DELPHI | FE045012B1 |
DELPHI | FE20001-12B1 |
ERA | 770056A |
ERA | 770056B |
ERA | 770056HQ |
FIAT | 60546091 |
FIAT | 60779188 |
FIAT | 7597693 |
FISPA | 70.052 |
FISPA | 70.069 |
FISPA | 70.070 |
FISPA | 70.080 |
FISPA | 70.081 |
FISPA | 70.401 |
FISPA | 70.404 |
FISPA | 70.421 |
FISPA | 70.422 |
FISPA | 70.424 |
FISPA | 70.425 |
FISPA | 70.437 |
FISPA | 70.442 |
FISPA | 70.444 |
FISPA | 70.445 |
FISPA | 70.909 |
FISPA | 70.996 |
FISPA | 709092 |
HBELPARTS | 75614186 |
HITACHI | 1320-10 |
HOFFER | 7506007 |
HOFFER | 7506034 |
HOFFER | 7506050 |
HOFFER | 7506082 |
INTERMOTOR | 38305 |
INTERMOTOR | 38307 |
INTERMOTOR | 38890 |
INTERMOTOR | EFP142 |
INTERMOTOR | EFP144 |
INTERMOTOR | EFP280 |
INTERMOTOR | FP2144 |
INTERMOTOR | FP3005 |
INTERMOTOR | FP3007 |
INTERMOTOR | LFP032 |
INTERMOTOR | LFP066 |
INTERMOTOR | LFP068 |
IVECO | 7597693 |
LUCAS | FDB 700 |
LUCAS | FDB 701 |
MAG | 219721287530 |
MAPCO | 22301 |
MAPCO | 22980 |
MEATDORIA | 76007 |
MEATDORIA | 76034 |
MEATDORIA | 76050 |
MEATDORIA | 76082 |
METZGER | 2250040 |
PEUGE | 1450 70 |
PEUGE | 91 518 190 |
PEUGE | 91 538 807 |
PIERBURG | 7.21287.53.0 |
PIERBURG | 7.21565.70.0 |
PORSC | 944 608 102 00 |
PORSC | 944 608 102 03 |
PORSC | 944 608 102 04 |
PORSC | 944 608 102 06 |
PSA | 1450 70 |
PSA | 91 518 190 |
PSA | 91 538 807 |
QUINTON HA | QFL0248 |
QUINTON HA | QFP600 |
QUINTON HA | QFP603 |
QUINTON HA | QFP651 |
RENAU | 77 00 260 678 |
RENAU | 77 00 267 774 |
SAAB | 93 92 911 |
SIDAT | 70069 |
SPECTRA PR | SP1188 |
SPECTRA PR | SP1252 |
SPECTRA PR | SP1336 |
SPECTRA PR | SP1337 |
SPECTRA PR | SP1339 |
VALEO | 347233 |
VALEO | 347300 |
VALEO | 347304 |
VALEO | 347315 |
VEMO | V40-09-0003 |
VEMO | V40-09-0003-1 |
VEMO | V45-09-0006 |
VEMO | V95-09-0002 |
VOLVO | 1306932 |
VW | 893 906 091 E |
ABARTH
|
ALFA ROMEO
|
ALPINE
|
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
PININFARINA
|
PORSCHE
|
RENAULT
|
SAAB
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.
Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.
Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.
ERA to włoska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością przedsiębiorstwa są elementy elektryki oraz elektroniki samochodowej. Producent należy do europejskich i światowych liderów w wymienionych sektorach. Wśród flagowych produktów marki ERA należy wymienić wszelkie czujniki, przekaźniki i przełączniki. Elektryka i elektronika ERA to najwyższa jakość na rynku, potwierdzona szeregiem certyfikatów.
Choć bezsprzecznie produkty z wymienionych kategorii stanowią główne linie produkcyjne firmy ERA, to tylko część całej oferty producenta. Przedsiębiorstwo stale poszerza swoją ofertę, stając się coraz bardziej wszechstronnym dostawcą samochodowych części zamiennych. Części samochodowe ERA to również między innymi elementy mechanizmów sterujących pracą silnika. Producent oferuje także części układu zapłonowego, układu zawieszenia, klimatyzacji i wiele innych autoczęści. Wszystkie łączy jedna cecha, jaką jest wykończenie z troską o najmniejsze detale.
ERA powstała w 1983 roku jako marka koncernu Sipea. Z czasem ERA stała się niezależną firmą produkcyjną, zyskującą rozpoznawalność we Włoszech oraz poza granicami kraju. Obecnie części samochodowe ERA są dystrybuowane do ponad 70 krajów na całym świecie. Firma posiada główną siedzibę w rodzinnych Włoszech oraz filie w innych krajach. Warto zaznaczyć, że ERA to nie tylko producent części samochodowych, lecz przedsiębiorstwo w dużej mierze zajmuje się również dystrybucją autoczęści własnych i innych producentów.