- Ciśnienie pracy [bar]: 3
- Tryb pracy: Elektryczny
- Wydatek [l/h]: 80
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 1H0906091 |
AUDI | 1H0919051AK* |
AUDI | 1H0919051C* |
AUDI | 1H0919051L* |
AUDI | 1H0919051Q* |
AUDI | 1H0919651H* |
AUDI | 1H0919651N* |
AUDI | 1H0919651Q* |
AUDI | 1H9919051E* |
AUDI | 1L0919051D* |
AUDI | 6N0919051J* |
FORD | 1H0906091 |
SEAT | 1H0919051AK* |
SEAT | 1H0919051C* |
SEAT | 1H0919051L* |
SEAT | 1H0919651H* |
SEAT | 1H0919651N* |
SEAT | 1H0919651Q* |
SEAT | 1H9919051E* |
SEAT | 1L0919051D* |
SEAT | 6N0919051J* |
SKODA | 1H0906091 |
SKODA | 1H0919051AK* |
SKODA | 1H0919051C* |
SKODA | 1H0919051L* |
SKODA | 1H0919051Q* |
SKODA | 1H0919651H* |
SKODA | 1H0919651N* |
SKODA | 1H0919651Q* |
SKODA | 1H9919051E* |
SKODA | 1L0919051D* |
SKODA | 6N0919051J* |
VAG | 1H0906091 |
VAG | 1H0919051AK* |
VAG | 1H0919051C* |
VAG | 1H0919051L* |
VAG | 1H0919051Q* |
VAG | 1H0919651H* |
VAG | 1H0919651N* |
VW | 1H0906091 |
VW | 1H0919051AK* |
VW | 1H0919051C* |
VW | 1H0919051L* |
VW | 1H0919051Q* |
VW | 1H0919651N |
VW | 1H0919651Q* |
VW | 1H9919051E* |
VW | 1L0919051D* |
VW | 6N0919051J* |
FORD
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.
Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.
Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.