- Ograniczenia producenta: Hub distance 41mm
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | K S00 000 511 |
BOSCH | K S00 000 513 |
BOSCH | K S00 000 533 |
BOSCH | K S00 000 567 |
BOSCH | K S01 000 481 |
BOSCH | K S01 000 483 |
BOSCH | K S01 000 503 |
BOSCH | K S01 000 537 |
DEPA | PA1002 |
DEPA | PA1003 |
DEPA | PA1005 |
DEPA | PA1016 |
DEPA | PA507 |
DRI | 715520097 |
DRI | 715520099 |
DRI | 715520149 |
DRI | 715520289 |
ELSTOCK | 15-0097 |
ELSTOCK | 15-0099 |
ELSTOCK | 15-0149 |
ELSTOCK | 15-0289 |
ERABENELUX | 7691955241 |
JTEKT | R9IAMB0077 |
JTEKT | R9IAMB0083 |
LENCO | SP3011 |
LENCO | SP3030 |
LENCO | SP3129 |
LENCO | SP3450 |
LIZARTE | 04.05.0110 |
LIZARTE | 04.11.0100 |
LIZARTE | 04.11.0205 |
LIZARTE | 04.11.0207 |
LIZARTE | 04.15.0010 |
LIZARTE | 04.94.0100 |
QUINTON HA | QSRPA16 |
QUINTON HA | QSRPA23 |
QUINTON HA | QSRPA290 |
QUINTON HA | QSRPA291 |
QUINTON HA | QSRPA292 |
REMY | DSP015 |
REMY | DSP016 |
REMY | DSP1404 |
REMY | DSP1463 |
REMY | DSP1465 |
REMY | DSP1466 |
REMY | DSP2430 |
REMY | DSP4113 |
REMY | DSP5117 |
REMY | DSP5157 |
REMY | DSP5213 |
REMY | DSP816 |
REMY | DSP817 |
SERCORE | 07B428 |
SERCORE | 07B564Z |
SPIDAN | 53511 |
SPIDAN | 53530 |
SPIDAN | 53629 |
SPIDAN | 53726 |
SPIDAN | 53744 |
SPIDAN | 53862 |
SPIDAN | 53950 |
SPIDAN | 53974 |
SPIDAN | 54059 |
SPIDAN | 54179 |
TRISCAN | 8515 29624 |
TRW | JPR110 |
TRW | JPR181 |
TRW | JPR190 |
TRW | JPR191 |
TRW | JPR209 |
TRW | JPR232 |
TRW | JPR258 |
TRW | JPR291 |
TRW | JPR314 |
TRW | JPR908 |
TRW | JPR912 |
Test_Bosch | 7690.955.103 |
Test_Bosch | 7690.955.105 |
Test_Bosch | 7691.955.101 |
Test_Bosch | 7691.955.211 |
Test_Bosch | 7691.955.213 |
Test_Bosch | 7691.974.106 |
VAG | 027 145 157 |
VAG | 1H0 422 155 E |
VAG | 1J0 422 152 A |
VAG | 1J0 422 152 G |
VAG | 1J0 422 152 GV |
VAG | 1J0 422 152 GX |
VAG | 1J0 422 152 MX |
VAG | 1J0 422 154 A |
VAG | 1J0 422 154 AX |
VAG | 1J0 422 154 BX |
VAG | 1J0 422 154 C |
VAG | 1J0 422 154 D |
VAG | 1J0 422 154 E |
VAG | 1J0 422 154 EV |
VAG | 1J0 422 154 EX |
VAG | 1J0 422 154 H |
VAG | 1J0 422 154 HV |
VAG | 1J0 422 154 HX |
VAG | 1J0 422 154 J |
VAG | 1J0 422 154 JX |
VAG | 1J0 422 154 X |
VAG | 1J0 422 155 E |
VAG | 1J0422152F |
VAG | 1J0422154AV |
VAG | 28145157C |
VAG | 6N0 145 157 |
VAG | 6N0 145 157 X |
VAG | 6N0 422 154 A |
ZF PARTS | 2859 401 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
Era Benelux to belgijska firma motoryzacyjna. Producent jest obecny na rynku od 1991 roku. W pierwszych latach działalności firma skupiała się na działalności w krajach Beneluksu. Początkowo wcale nie planowano ekspansji, jednak sukces zaskoczył nawet włodarzy firmy. Rozszerzenie działań na koleje rynki było zatem oczywistością. W ten sposób części Era Benelux pojawiły się w zasadzie w całej Europie. Dzisiaj jest to już renomowany producent auto części z różnych kategorii. Wysoko cenione są alternatory i rozruszniki Era Benelux. Jednak na uznanie zasługują także elementy układu kierowniczego, w tym drążki i przekładnie kierownicze. Ponadto firma zajmuje się również produkcją części klimatyzacji, układu zapłonowego i hamulcowego. Oferta jest cały czas poszerzana o kolejne pozycje w katalogu.
Producent części samochodowych Era Benelux oferuje produkty wysokiej klasy, dostępne w relatywnie niskich cenach. Auto części tej marki nieustannie są poddawane rygorystycznym testom. Dzięki temu klienci mają pewność niezawodności podzespołów pochodzących z belgijskiej fabryki. Przedsiębiorstwo Era Benelux nadzoruje produkcję na wszystkich jej etapach. Co więcej, firma samodzielnie zajmuje się również dystrybucją części na terenie Europy.