- Tryb pracy: Hydrauliczny
- Kształt adaptera: Trójkątny
- Cisnienie [bar]: 80
- Odstęp adaptera od pompy [mm]: 42
- Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]: 16
- Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]: 16
Dodaj opinię
(14.08.2020)
Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego KAMOKA PP040
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 1H0 422 155 E |
AUDI | 357 422 155 B |
AUDI | 357 422 155 F |
BOSCH | K S00 000 570 |
BOSCH | K S01 000 540 |
DA SILVA | DP2081 |
DELCOREMY | DSP486 |
ERABENELUX | SP8486 |
LEMFO | 14304 |
LEMFO | 14304 01 |
LEMFO | 28566 |
LIZARTE | 04.05.0110 |
LIZARTE | 04.05.0112 |
LIZARTE | 04.11.0105 |
LIZARTE | 04.11.0300 |
LIZARTE | 04.15.0010 |
MAPCO | 27830 |
MAPCO | 27836 |
MAPCO | 27837 |
MEYLE | 114 631 0008 |
MEYLE | 114 631 0016 |
QUINTON HA | QSRPA17 |
SEAT | 028 145 157 D |
SEAT | 028 145 157 DX |
SEAT | 028145157 |
SEAT | 028145157B |
SEAT | 028145157D |
SEAT | 028145157DX |
SEAT | 1L0 145 157 A |
SEAT | 1L0145157A |
SEAT | 357 422 155 B |
SEAT | 357 422 155 F |
SEAT | 357422155F |
SEAT | 6K0 422 154 |
SEAT | 6K0 422 154 X |
SEAT | 6K0422154 |
SEAT | 6K0422154 X |
SKODA | 028 145 157 D |
SKODA | 028145157 |
SKODA | 028145157B |
SKODA | 028145157D |
SKODA | 028145157DX |
SKODA | 1H0 422 155 E |
SKODA | 357 422 155 B |
SKODA | 357 422 155 F |
SKODA | 357422155F |
SPIDAN | 53555 |
TRISCAN | 851529604 |
TRW | JPR109 |
Test_Bosch | 7691.955.117 |
Test_Bosch | 7691.974.113 |
Test_Bosch | 7691.974.113-40 |
UBD | 30230 |
VAG | 028145157 |
VAG | 028145157D |
VAG | 028145157DX |
VAG | 1H0422155C |
VAG | 28145157C |
VAG | 357422155F |
VAG | 6K0422154 |
VAG | 6K0422154 X |
VW | 028 145 157 D |
VW | 028 145 157 DX |
VW | 1H0 422 155 E |
VW | 357 422 155 B |
VW | 357 422 155 F |
VW | 6K0 422 154 |
VW | 6K0 422 154 X |
ZF PARTS | 2856601 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
Kamoka to polski producent części samochodowych. Stosunkowo młoda firma, która początkowo działała lokalnie, dziś jest rozpoznawalna w wielu krajach europejskich. Powoli rozwijany jest również eksport części samochodowych Kamoka do krajów położonych poza Starym Kontynentem. Popularność i uznanie marki Kamoka w dużej mierze są konsekwencją bogatej oferty przedsiębiorstwa. Każdego roku w katalogu przybywa co najmniej kilkaset pozycji, przez co już dzisiaj firma jest kompleksowym dostawcą autoczęści.
Oferta przedsiębiorstwa to niemal 80 linii produktowych oraz ponad 10 000 referencji. Tym samym kategorie produktowe w ofercie Kamoka odpowiadają wszystkim układom samochodowym. Dużą popularnością cieszą się klocki hamulcowe Kamoka, które warto montować w zestawie z tarczami od tego samego producenta. Ponadto, znaczną część asortymentu stanowią części zawieszenia. Sworznie, tuleje, stabilizatory i wahacze Kamoka to tylko niektóre z autoczęści oferowanych przez producenta w tej kategorii.
Kamoka to młoda firma, która pojawiła się na polskim rynku dopiero w 2005 roku. Pomimo dużej konkurencji producent znalazł dla siebie miejsce, szybko zdobywając rzeszę wiernych klientów. Dzisiaj firma Kamoka posiada pewną pozycję na rynku, a jej produkty stanowią interesującą alternatywę dla europejskich kierowców. Jakościowo części samochodowe Kamoka nie odbiegają pod żadnym względem od autoczęści desygnowanych logo najbardziej renomowanych marek. Jednocześnie ceny części Kamoka są zdecydowanie bardziej atrakcyjne.