Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR181

4.4 (14 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
JPR181
Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR181
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR181 - fot.1
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR181 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Kaucja: 446,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Cena katalogowa: 864,00 zł
480,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
TRW
Jednostka:
sztuka
EAN:
3322937388318
Tryb pracy:
Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:
Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:
2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:
16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:
M16
Odstęp adaptera od pompy [mm]:
32
Rozstaw srub mocujących:
80
Średnica punktów mocowania [mm]:
8
Cisnienie [bar]:
90
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Kaucja: 446,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza, pompa JPR181 firmy TRW

Parametry:
  • Tryb pracy: Hydrauliczny
  • Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
  • Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
  • Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]: 16
  • Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego: M16
  • Odstęp adaptera od pompy [mm]: 32
  • Rozstaw srub mocujących: 80
  • Średnica punktów mocowania [mm]: 8
  • Cisnienie [bar]: 90
Uwaga! Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego! Do ceny doliczana kaucja zwracana klientowi po odesłaniu wymontowanej, starej części. Aby sprawdzić wysokość kaucji dodaj towar do koszyka.
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
4.4 (14 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR181

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach TRW w kategorii Przekładnia kierownicza, pompa

stanisław

(22.02.2022)

1.0
Problemy z elektroniką po regeneracji. Elektronika lutowana a nie zgrzewana. Cyna spadła do sterownika i go zniszczyła. Nie polecam.

Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JER134

Denny

(27.01.2021)

5.0

Po zamontowaniu przekładni kierownica chodzi bardzo gładko. Jej ruchy od razu przekładają się na skręt kół. Bardzo to ułatwia samą jazdę jak i parkowanie na zatłoczonych parkingach

Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza TRW JRM502

Bartosz

(13.01.2021)

4.0

dobrze, że zdecydowałem się na zakup przekładni właśnie tutaj. Po zamontowaniu jej w końcu można komfortowo prowadzić. Wcześniej wszelkie manewry kierownicą nijak przekładały się na ruch kół. Ogromna róznica. Dobra część, polecam

Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza TRW JRP895

Numery OEM

Szukaj zamienników dla JPR181 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ASHUKI 910602119
AUDI 1J0 422 152 F
AUDI 1J0 422 154
AUDI 1J0 422 154 A
AUDI 1J0 422 154 J
AUDI 1J0 422 154 JV
AUDI 1J0 422 154 JX
AUDI 1J0 422 154 V
AUDI 1J0 422 154 X
AUDI 1J0 422 155
AUDI 1J0 422 155 A
AUDI 1J0 422 155 J
AUDI 2K0 422 154 A
AUDI 38145157
AUDI 5Z0 422 154
AUDI 5Z0 422 154 A
BOSCH K S00 000 511
BOSCH K S01 000 481
BUGIAD BSP20746
DA SILVA DP2333
DELCOREMY DSP015
DRI 715520149
ELSTOCK 150149
ERABENELUX SP8489
ERABENELUX SP85268
GR PI0436
JPG 1145100900
LAUBER 555234
LENCO SP3450
LIZARTE 04.05.0110
LIZARTE 04.11.0100
LIZARTE 04.11.0201-1
LIZARTE 04.11.0207
LIZARTE 04.94.0100
MAPCO 27810
MEYLE 114 631 0004
OPTIMAL HP-450
QUINTON HA QSRPA290
SASIC 7076023
SEAT 1J0 422 152 F
SEAT 1J0 422 154
SEAT 1J0 422 154 A
SEAT 1J0 422 154 AX
SEAT 1J0 422 154 J
SEAT 1J0 422 154 JV
SEAT 1J0 422 154 JX
SEAT 1J0 422 154 V
SEAT 1J0 422 154 X
SEAT 1J0 422 155
SEAT 1J0 422 155 A
SEAT 1J0 422 155 J
SEAT 2K0 422 154 A
SEAT 38145157
SEAT 5Z0 422 154
SEAT 5Z0 422 154 A
SERCORE 07B564
SERCORE 07B564K
SKODA 1J0 422 152 F
SKODA 1J0 422 154
SKODA 1J0 422 154 A
SKODA 1J0 422 154 AX
SKODA 1J0 422 154 J
SKODA 1J0 422 154 JV
SKODA 1J0 422 154 JX
SKODA 1J0 422 154 V
SKODA 1J0 422 154 X
SKODA 1J0 422 155
SKODA 1J0 422 155 A
SKODA 1J0 422 155 J
SKODA 2K0 422 154 A
SKODA 38145157
SKODA 5Z0 422 154
SKODA 5Z0 422 154 A
SPIDAN 53950
TRISCAN 851529615
URW 32-71520
VAICO V100579
VW 1J0 422 152 F
VW 1J0 422 154
VW 1J0 422 154 A
VW 1J0 422 154 AX
VW 1J0 422 154 J
VW 1J0 422 154 JV
VW 1J0 422 154 JX
VW 1J0 422 154 V
VW 1J0 422 154 X
VW 1J0 422 155
VW 1J0 422 155 A
VW 1J0 422 155 J
VW 2K0 422 154
VW 2K0 422 154 A
VW 38145157
VW 5Z0 422 154
VW 5Z0 422 154 A
WAT BAD53Z
ZF PARTS 2858 501

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przekładnia kierownicza, pompa JPR181 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Opony kierunkowe. Poznaj ich wady, zalety. Sprawdź jak poprawnie założyć

Opony kierunkowe – ich wady i zalety. Jak poprawnie założyć opony kierunkowe i z czym wiąże się ich użytkowanie?

Jak często, wybierając opony samochodowe, zastanawiacie się nie nad ich ceną, nie nad marką, ale nad ich typem? Jak często zadajecie sobie pytanie o powody, dla których warto byłoby postawić na opony kierunkowe? Jeśli niezbyt często, to właśnie teraz przyszedł czas, aby takie pytanie sobie zadać. Zobaczcie sami, kto i dlaczego powinien rozważyć wybór opon kierunkowych.

czytaj więcej >
Czym jest profil opony? Jaki wybrać do swojego auta?

Czym jest profil opony? Jaki profil wybrać do swojego auta i czym warto się kierować przy tym wyborze?

Choć kojarzony jest głównie z estetyką auta i jego tuningiem wizualnym, w rzeczywistości profil opony to jeden z kluczowych parametrów wpływających na komfort jazdy, bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także na wydajność i trwałość samego pojazdu. Czy Wasz ulubiony profil opony w każdym z tych aspektów jest dla Was odpowiedni? Czym faktycznie jest ten profil, jakie są jego rodzaje i jak należy je dopasowywać do potrzeb swoich i swojego pojazdu?

czytaj więcej >
Obowiązek zmiany opon w Polsce 20024/2025

Obowiązek zmiany opon w Polsce w sezonie 2024/2025. Co warto o tym wiedzieć?

Temat obowiązkowej zmiany opon w naszym kraju przewija się od lat, choć głównie w mediach. Praktycznie co roku pojawiają się artykuły zdające się sugerować, że już teraz coś w tej kwestii może się zmienić. Czy faktycznie może? Na ile uzasadnione jest rozpoczynanie dyskusji o wprowadzaniu obowiązku zmiany opon w Polsce już na przełomie 2024/2025 roku?

czytaj więcej >
Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >

Przekładnia kierownicza, pompa

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

TRW

TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.

Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.

Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze