- Typ pompy: Pompa jednostopniowa
- Napięcie [V]: 12
- Ilość połączeń: 2
- Ciężar [kg]: 0,088
Dodaj opinię
(17.10.2021)
Opinia wystawiona dla Pompka spryskiwacza szyby czołowej FEBI BILSTEIN 23113
(11.10.2021)
Opinia wystawiona dla Pompka spryskiwacza szyby czołowej FEBI BILSTEIN 23113
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 88117 |
4U Autopa | 46211BW |
4U Autopa | 46213BW |
ABAKUS | 103-02-010 |
AIC | 55756 |
AUTO-SPEED | 2850BM0035 |
AUTOTEAM | E5123 |
AUTOTEAM | E5124 |
Alfa e-Par | AF06581 |
BAPMIC | BF0113850008 |
BAPMIC | BF0113850009 |
BAPMIC | BF0113850013 |
BAPMIC | EF0113850003 |
BBR | 001-10-21198 |
BMW | 67 12 6 934 159 |
BMW | 67 12 6 934 160 |
BMW | 67 12 7 302 589 |
CASCO | CWP75001AS |
CASCO | CWP75003GS |
CAUTEX | 954603 |
CSV ELECTR | CBL5123 |
CSV ELECTR | CBL5124 |
DAKAtec | 40023W |
DAKAtec | 40035W |
DIPASPORT | PLV068N |
ERA | 465041 |
FISPA | 5.5123 |
FISPA | 5.5124 |
FLAMAR | WPF210057HQ |
FREY | 884000301 |
FREY | 884001001 |
FREY | 884001501 |
GOOM | WPW-0005 |
HBELPARTS | 65451062 |
HELLA | 8TW 006 848-041 |
HOFFER | 7500123 |
HOFFER | 7500124 |
LECOY | SP-093 |
LGK | LGK046083001 |
MAPCO | 90654 |
MAPCO | 90807 |
MATRIX PRO | MX01869504 |
MAXGEAR | 45-0035 |
MEATDORIA | 20123 |
MEATDORIA | 20124 |
METALCAUCH | 02062 |
METZGER | 2220037 |
METZGER | 2220100 |
MEYLE | 314 870 0001 |
NTY | ESP-BM-001 |
OSSCA | 28587 |
OSSCA | 43590 |
PATRON | P19-0077 |
PLYOM | P954603 |
PREX | P208003 |
QUINTON HA | QWP095 |
REAL | 27894100BN |
REAL | 27894300OE |
RECOFICIAL | CBL5123 |
RECOFICIAL | CBL5124 |
RECOFICIAL | RECSWP75001.0 |
RIDEX | 794W0005 |
RIDEX | 794W0015 |
RIDEX | 794W0029 |
SANDO | SWP75001.0 |
SANDO | SWP75003.1 |
SEIM | 119083 |
SIDAT | 5.5123 |
SIDAT | 5.5124 |
SPJ | SP-093 |
STC | T402062 |
STELLOX | 10-00318-SX |
SWAG | 20 92 6495 |
Stark | SKWPC-1810004 |
Stark | SKWPC-1810014 |
Storm | 191150 |
TOPRAN | 502 660 |
TRICLO | 190410 |
TRICO | TSP015 |
VDO | A2C53240479Z |
VEMA | 330027 |
VEMO | V20-08-0106 |
WE PARTS | 441450076 |
WE PARTS | 441450077 |
WILMINK | WG1898610 |
WILMINK | WG1902528 |
WILMINK | WG1925820 |
WILMINK | WG2014977 |
WILMINK | WG2028927 |
WILMINK | WG2249783 |
ZZVF | ZVMC015 |
hajus Auto | 9591012 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompka płynu spryskiwacza to jeden z elementów układu czyszczenia szyb. Współpraca sprawnego spryskiwacza i wycieraczek jest niezbędna dla zachowania przejrzystości przedniej szyby. Prawidłowa praca tych elementów jest także konieczna, aby móc bezpiecznie poruszać się w warunkach ograniczonej widoczności. Urządzenie pompuje bowiem płyn, który służy również do czyszczenia reflektorów.
Standardowa pompka płynu spryskiwaczy to plastikowa konstrukcja odpowiedzialna za tłoczenie płynu do dysz spryskiwaczy. Dzięki niej możliwe jest osiągniecie odpowiedniego ciśnienia, które umożliwia spryskanie płynem całej przedniej szyby. Pompka umieszczona jest w zbiorniku magazynującym płyn do spryskiwaczy. Posiada wlot, przez który płyn dostaje się do pompki oraz wyloty, przez które jest on tłoczony do dysz. Średnica wylotów jest mniejsza niż średnica wlotu, aby możliwe było zwiększenie ciśnienia. Do wylotów podłączone są przewody, które przeważnie również wykonane są z tworzywa sztucznego.
Pompka ma kluczowe znaczenie dla pracy całego układu spryskiwaczy. Jeżeli płyn nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, nie ma mowy o pokryciu nim całej powierzchni szyby. Tym samym każda niesprawność pompki płynu spryskiwaczy wymaga reakcji. Najczęściej problem tkwi w zanieczyszczeniach, które uniemożliwiają płynne działanie urządzenia. W takiej sytuacji wystarczy dostać się do pompki, a następnie ją przeczyścić. Niemniej możliwe jest również uszkodzenie któregoś z elementów konstrukcyjnych pompki. W niektórych przypadkach możliwa jest wymiana pojedynczej części, w innych natomiast mechanik zaleca montaż nowej pompki płynu spryskiwaczy.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.