- Typ pompy: Pompa jednostopniowa
- Kształt obudowy wtyczki: Owalny
- Ilość połączeń: 2
- Napięcie [V]: 12
Dodaj opinię
(10.01.2020)
Opinia wystawiona dla Pompka spryskiwacza szyby czołowej OEM 1K5955651
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 88109 |
4U Autopa | 46200MR |
ABAKUS | 103-02-004 |
AIC | 50664 |
AIC | 50908 |
AIC | 55756 |
AUDI | 1J5 955 651 |
AUDI | 1K5 955 651 |
AUGER | 86005 |
AUTOMEGA | 150052810 |
BBR | 001-10-21199 |
BLIC | 5902-06-0008P |
BMW | 67 12 7 302 588 |
BMW | 67 12 8 362 154 |
BMW | 67 12 8 377 612 |
BOTTO RICA | BRAC5670 |
CASCO | CWP75001AS |
CAUTEX | 954603 |
CHRYS | 68017447AA |
CHRYS | 68161525AA |
CSV ELECTR | CBL5123 |
DAKAtec | 40024W |
DAKAtec | 40035W |
DODGE | 68161525AA |
DT SPARE P | 4.68276 |
DT SPARE P | 4.73400 |
ERA | 465038 |
ERA | 465049 |
ERA | 465060 |
ESEN SKV | 15SKV005 |
FARE SA | 9721 |
FEBI | 12793 |
FEBI | 23113 |
FEBI | 9088 |
FERRON | TOP07940008 |
FISPA | 5.5123 |
FISPA | 5.5126 |
FREY | 784007101 |
FREY | 884001701 |
GOOM | WPW-0005 |
HBELPARTS | 65451044 |
HELLA | 8TW 006 848-041 |
HOFFER | 7500123 |
HOFFER | 7500126 |
JPG | 1198500500 |
KLOKKERH | 00613221 |
LANDROVER | DMC000010 |
LECOY | SP-026 |
LGK | LGK046083001 |
MANN | W71314 |
MANN | W94034 |
MAPCO | 90655 |
MAPCO | 90807 |
MEATDORIA | 20123 |
MEATDORIA | 20126 |
MERCE | 000 860 58 26 |
MERCE | 210 869 08 21 |
MERCE | 210 869 09 21 |
MERCE | 221 869 01 21 |
MERCE | A000 860 58 26 |
MERCE | A210 869 08 21 |
MERCE | A210 869 09 21 |
MERCE | A221 869 01 21 |
METALCAUCH | 02062 |
METZGER | 2220019 |
MEYLE | 100 955 0006 |
MEYLE | 314 870 0004 |
NTY | ESP-BM-000 |
OPTIMAL | SPE-108173 |
OSSCA | 00611 |
OSSCA | 13623 |
PATRON | P19-0009 |
PREX | P108004 |
PREX | P208001 |
QUINTON HA | QWP039 |
REAL | 27894100BN |
RIDEX | 794W0005 |
RIDEX | 794W0029 |
SAMPA | 206.176 |
SANDO | SWP75001.0 |
SEAT | 1J5 955 651 |
SEAT | 1K5 955 651 |
SEIM | 102471 |
SIDAT | 5.5123 |
SIDAT | 5.5126 |
SKODA | 1K5 955 651 |
SMART | 0001753V001 |
SMART | 0001753V001000 |
SMART | 0001753V001000000 |
SMART | 1753V001000 |
SMART | 1753V001000000 |
SMART | A0001753V001 |
SMART | A0001753V001000 |
SMART | A0001753V001000000 |
SMART | A1753V001000 |
SMART | A1753V001000000 |
SPJ | SP-026 |
STARTVOLT | SWP 1011 |
STC | T402062 |
STELLOX | 10-00300-SX |
STELLOX | 10-00323-SX |
STELLOX | 10-00329-SX |
SWAG | 10 92 3113 |
SWAG | 20 91 2793 |
Stark | SKWPC-1810004 |
Storm | 190379 |
TOPRAN | 107 818 |
TRICLO | 190355 |
TRICO | TSP015 |
TTC | 02.61.003 |
VDO | 246-082-008-015 N |
VDO | 246-082-008-017 |
VDO | 246-082-008-019 |
VDO | 246-082-008-022 |
VDO | 246-082-008-025G |
VDO | 246-082-008-025Z |
VDO | X10-246-003-003 |
VEMA | 33244 |
VEMO | 20-08-0378 |
VEMO | 246-082-008-022 |
VEMO | V10-08-0203 |
VEMO | V20-08-0105 |
VEMO | V20-08-0378 |
VEMO | V30-08-0313 |
VW | 1J5 955 651 |
VW | 1T0 955 651 |
VW | 2E0 955 651 |
VW | 2E0 955 951 |
WE PARTS | 441450076 |
WE PARTS | 441450079 |
WILMINK | WG1054357 |
WILMINK | WG1487791 |
WILMINK | WG1897376 |
WILMINK | WG1902528 |
WILMINK | WG1925679 |
WILMINK | WG2014974 |
WILMINK | WG2014991 |
WXQP | 150481 |
WXQP | 150629 |
WXQP | 150795 |
WXQP | 250177 |
WXQP | 250267 |
WXQP | 250269 |
WXQP | 350305 |
WXQP | 350499 |
WXQP | 350805 |
ZZVF | ZVMC014 |
AUDI
|
BMW
|
CHRYSLER
|
LAND ROVER
|
MAN
|
MERCEDES-BENZ
|
PORSCHE
|
SEAT
|
SKODA
|
SMART
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompka płynu spryskiwacza to jeden z elementów układu czyszczenia szyb. Współpraca sprawnego spryskiwacza i wycieraczek jest niezbędna dla zachowania przejrzystości przedniej szyby. Prawidłowa praca tych elementów jest także konieczna, aby móc bezpiecznie poruszać się w warunkach ograniczonej widoczności. Urządzenie pompuje bowiem płyn, który służy również do czyszczenia reflektorów.
Standardowa pompka płynu spryskiwaczy to plastikowa konstrukcja odpowiedzialna za tłoczenie płynu do dysz spryskiwaczy. Dzięki niej możliwe jest osiągniecie odpowiedniego ciśnienia, które umożliwia spryskanie płynem całej przedniej szyby. Pompka umieszczona jest w zbiorniku magazynującym płyn do spryskiwaczy. Posiada wlot, przez który płyn dostaje się do pompki oraz wyloty, przez które jest on tłoczony do dysz. Średnica wylotów jest mniejsza niż średnica wlotu, aby możliwe było zwiększenie ciśnienia. Do wylotów podłączone są przewody, które przeważnie również wykonane są z tworzywa sztucznego.
Pompka ma kluczowe znaczenie dla pracy całego układu spryskiwaczy. Jeżeli płyn nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, nie ma mowy o pokryciu nim całej powierzchni szyby. Tym samym każda niesprawność pompki płynu spryskiwaczy wymaga reakcji. Najczęściej problem tkwi w zanieczyszczeniach, które uniemożliwiają płynne działanie urządzenia. W takiej sytuacji wystarczy dostać się do pompki, a następnie ją przeczyścić. Niemniej możliwe jest również uszkodzenie któregoś z elementów konstrukcyjnych pompki. W niektórych przypadkach możliwa jest wymiana pojedynczej części, w innych natomiast mechanik zaleca montaż nowej pompki płynu spryskiwaczy.