Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza LAUBER 66.2772

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
66.2772
Przekładnia kierownicza LAUBER 66.2772
  • Przekładnia kierownicza LAUBER 66.2772 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 45 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 2313,00 zł
1402,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
LAUBER
Jednostka:
sztuka
EAN:
5901321170241
Tryb pracy:
Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:
Przekładnia kierownicza z listwą zębatą

Przekładnia zębatkowa, popularnie nazywana maglownicą, to najczęściej wykorzystywane rozwiązanie stosowane do przeniesienia ruchu obrotowego koła kierownicy na ruch postępowy mechanizmu zwrotniczego i dalej na koła skrętne współcześnie produkowanych samochodów. Cały ten proces odbywa się przy udziale m.in. listwy zębatej.

Dowiedz się więcej

Gwarancja:
2 lata gwarancji
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:
Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:
1285
Ograniczenia producenta:
TRW
Technika połączeń:
trojkatny
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:
80
Rozmiar gwintu przegub aksialny:
M16x1,5
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza, pompa 66.2772 firmy LAUBER

Parametry:
  • Tryb pracy: Hydrauliczny
  • Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
  • Gwarancja: 2 lata gwarancji
  • Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
  • Długość całkowita [mm]: 1285
  • Ograniczenia producenta: TRW
  • Technika połączeń: trojkatny
  • Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 80
  • Rozmiar gwintu przegub aksialny: M16x1,5
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 66.2772 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ELSTOCK 11-1299
SPIDAN 51659
TRW JRP932
VOLVO 30741425
VOLVO 31201426
VOLVO 31202594
VOLVO 4N513A500AP
VOLVO 4N513A500AS
VOLVO 4N513A500AT
VOLVO 8602853

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przekładnia kierownicza, pompa 66.2772 pasuje do Twojego auta

 

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Obowiązek zmiany opon w Polsce 20024/2025

Obowiązek zmiany opon w Polsce w sezonie 2024/2025. Co warto o tym wiedzieć?

Temat obowiązkowej zmiany opon w naszym kraju przewija się od lat, choć głównie w mediach. Praktycznie co roku pojawiają się artykuły zdające się sugerować, że już teraz coś w tej kwestii może się zmienić. Czy faktycznie może? Na ile uzasadnione jest rozpoczynanie dyskusji o wprowadzaniu obowiązku zmiany opon w Polsce już na przełomie 2024/2025 roku?

czytaj więcej >
Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >
Kontrolka ciśnienia opon świeci? Sprawdź co zrobić. Czy można ją wyłączyć?

Co należy zrobić, gdy zapali się kontrolka ciśnienia opon w samochodzie? Czy można ją samodzielnie wyłączyć?

Zmieniliście opony z letnich na zimowe i na wyświetlaczu pojawiła się kontrolka ciśnienia w oponach? Spokojnie, coś podobnego to standard. Kontrolka ciśnienia w oponach zapala się niemal zawsze po takiej wymianie i całkiem często przy kilku innych okazjach? Co bywa przyczyną jej pojawienia się? Co zrobić, gdy już się pojawi i przede wszystkim czy można ją samodzielnie wyłączyć?

czytaj więcej >
 Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Im mocniejszymi autami jeździmy, im większe osiągamy nimi prędkości, tym większą wagę musimy przykładać do wyważenia kół w samochodzie. Koło niewyważone potrafi bowiem generować podczas obrotu tak wielką siłę, że przynajmniej dla elementów zawieszenia może się to skończyć katastrofą. Czym jest to wyważanie kół i na czym polega? Ile za taką przyjemność zapłacimy i jak możecie rozpoznać, że nadszedł czas na przeprowadzenie tej dość prostej jednak czynności?

czytaj więcej >

Przekładnia kierownicza, pompa

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

LAUBER

Producent części samochodowych Lauber to przedsiębiorstwo obecne na rynku od ponad 25 lat. Powstanie firmy miało miejsce w 1994 roku. Od początku istnienia w fabrykach należących do producenta wykonywano regenerację części samochodowych. Polska firma Lauber od ponad ćwierć wieku sprowadza używane auto części renomowanych producentów, poddaje je regeneracji, a następnie wystawia na sprzedaż w pełni sprawne podzespoły. W ofercie znaleźć można rozmaite części samochodowe Lauber. Niemniej jednak wyraźnie dominują alternatory i rozruszniki. Tych części producent ma w swojej ofercie najwięcej. Ponadto części Lauber to również kompresory klimatyzacji, zaciski hamulcowe, a także różne części układu zawieszenia i układu kierowniczego. Zdecydowaną większość asortymentu, niezmiennie od 25 lat, stanowią elementy regenerowane. Jednak produkty wyjeżdżające z fabryki Lauber to również nowe części samochodowe.

Początkowo firma Lauber, posiadająca siedzibę w Słupsku, działała głównie na rynku lokalnym. Z czasem ambicje osób zarządzających marką zaczęły rosnąć i w ten sposób rozpoczęła się ekspansja na rynki zagraniczne. Dzisiaj części Lauber są dystrybuowane do wielu krajów, głównie z Europy Środkowo-Wschodniej.

Cechy Części

Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Przekładnia zębatkowa, popularnie nazywana maglownicą, to najczęściej wykorzystywane rozwiązanie stosowane do przeniesienia ruchu obrotowego koła kierownicy na ruch postępowy mechanizmu zwrotniczego i dalej na koła skrętne współcześnie produkowanych samochodów. Cały ten proces odbywa się przy udziale m.in. listwy zębatej.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze