- Ilość biegunów: 3
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AHE | 36700 |
AKS DASIS | 860193N |
Alfa e-Par | AF02122 |
BOGAP | A4127103 |
BORSEHUNG | B11839 |
EACLIMA | 90P0131 |
EFI AUTOMO | 1473805 |
FISPA | 52088 |
FRIGAIR | 2930809 |
HART | 563608 |
HBELPARTS | 70100016 |
HOFFER | K52088 |
KRIOS | 52088 |
MAHLE | ASE21000P |
MAXGEAR | 210379 |
MEATDORIA | K52088 |
METZGER | 0917270 |
MEYLE | 1148990015 |
NISSENS | 301101 |
NRF | 38949 |
OSSCA | 53944 |
SIDAT | 52088 |
THERMOTEC | KTT130042 |
TOPRAN | 117228 |
TTC | 0759082 |
VEMO | V10730300 |
VW | 4F0959126A |
VW | 4F0959126B |
VW | 4F0959126C |
VW | 4H0959126 |
VW | 4H0959126A |
VW | 4H0959126B |
VW | 5Q0959126A |
VW | 8K0959126 |
VW | 8K0959126A |
VW | 8K0959126B |
at autotei | at10932 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Hitachi to koncern technologiczny z siedzibą w Tokio, który powstał w 1910 roku. W skład grupy wchodzi 141 spółek zatrudniających ponad 11 000 pracowników. W Polsce mieści się m.in. siedziba Hitachi Capital Polska, która specjalizuje się w wynajmie samochodów.
Grupa Hitachi działa w różnych sektorach światowej gospodarki, m.in.: IT, energetyka, budownictwo, czy motoryzacja. W przypadku tej ostatniej wielu właścicieli japońskich pojazdów takich, jak chociażby Mazda, Honda, Mitsubishi, czy Subaru w Hitachi znajduje części, które pasują do jego pojazdu.
Ten azjatycki koncern wynalazł m.in. struktury uszczelniające formy dla precyzyjnych czujników przepływu powietrza oraz technologię symulacji systemu xEV, która ceniona jest szczególnie w przypadku pojazdów elektrycznych za ciszę i kontrolę wibracji.
„Smart Brake”, falownik dla „hybryd”, „Showa Eera”…
Hitachi odpowiada także za opracowanie falowników przeznaczonych do pojazdów hybrydowych. Ich dziełem jest również system „Smart Brake”, który obejmuje cztery hamulce elektromechaniczne i oprogramowanie sterujące hamulcem oraz skoordynowana kontrola układu kierowniczego i zawieszenia.
Z kolei rozwiązaniem typowym dla motocykli jest technologia „Showa Eera”, która umożliwia elektroniczne sterowanie istniejącym konwencjonalnym amortyzatorem bez wpływu na jego podstawową wydajność.