- Lokalizacja w aucie: Przy zacisku hamulca
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Długość [mm]: 590
- Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1
- Technika połączeń: Banjo fitting
- Ilość montowana w aucie: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 24.5143-0564.3 |
ATE | 330871 |
ATE | 331124 |
ATE | 83.7847-0558.3 |
ATE | 83.7847-0563.3 |
AUDI | 1K0 611 701 |
AUDI | 1K0 611 701 B |
AUDI | 1K0 611 701 D |
AUDI | 1K0 611 701 H |
AUDI | 1K0 611 701 K |
AUDI | 1K0 611 701 M |
BOSCH | 1 987 476 282 |
BOSCH | 1 987 476 397 |
BREMBO | T 85 112 |
CF GOMMA | 512557 |
CORTECO | 19033595 |
CORTECO | 19036355 |
DELPHI | LH6456 |
DELPHI | LH6732 |
FEBI | 27934 |
FERODO | FHY2612 |
FERODO | FHY2665 |
FTE | 565E.851E.1 |
HELLA | 8AH 355 468-241 |
LPR | 6T47889 |
METZGER | 59.965X |
MEYLE | 100 611 0071 |
MEYLE | 100 611 0071/S |
MEYLE | 114 525 0001/S |
MEYLE | MBH0216 |
NK | 8547102 |
SBS | 13308547102 |
SEAT | 1K0 611 701 K |
SEAT | 1K0 611 701 M |
SKODA SVW | 1K0 611 701 K |
SKODA SVW | 1K0 611 701 M |
SKODA | 1K0 611 701 D |
SKODA | 1K0 611 701 H |
SKODA | 1K0 611 701 K |
SKODA | 1K0 611 701 M |
SWAG | 30 92 7934 |
TEXTAR | 40000 0942 0 1 |
TEXTAR | 40094200 |
TOPRAN | 110 394 |
TRISCAN | 8150 29132 |
TRW | PHD1014 |
TRW | PHD678 |
VW FAW | 1K0 611 701 B |
VW FAW | 1K0 611 701 K |
VW FAW | 1K0 611 701 M |
VW | 1K0 611 701 |
VW | 1K0 611 701 B |
VW | 1K0 611 701 D |
VW | 1K0 611 701 H |
VW | 1K0 611 701 K |
VW | 1K0 611 701 M |
VW | 1Q0 611 701 D |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elastyczne przewody hamulcowe to przewody gumowe transportujące płyn hamulcowy. Są one rozciągnięte na całej długości samochodu, w jego dolnej części, dostarczając płyn hamulcowy do zacisków na poszczególnych kołach. Tym samym bez wątpienia można stwierdzić, że przewody hamulcowe elastyczne są niezbędne, aby hamowanie było w ogóle możliwe.
Podstawowym materiałem, z którego skonstruowane są przewody elastyczne, jest rozciągliwa guma. Niemniej jednak wskaźnik rozciągliwości nie powinien być zbyt duży, aby zapewnić odpowiednio wysokie ciśnienie przepływu płynu hamulcowego. Oczywiście guma musi być również odporna na działanie płynu pod względem oddziaływań chemicznych. Elastyczny, gumowy rdzeń każdego przewodu opleciony jest tkaniną. Ponadto, niektóre przewody elastyczne posiadają obudowę metalową, której zadaniem jest uchronienie konstrukcji przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Przewody hamulcowe elastyczne łączą ruchome elementy układu hamulcowego, umożliwiając ich płynne ruchy. Zachowanie elastyczności układu skraca czas zatrzymania pojazdu. Warto wspomnieć, że obok elastycznych przewodów hamulcowych występują również modele sztywne. Są one w całości wykonane z elementów metalowych, i jak nie trudno się domyślić, nie ulegają rozciąganiu. Przewody sztywne łączą nieruchome części układu.
Gumowe przewody hamulcowe ulegają awariom, głównie wskutek intensywnej eksploatacji. Im większe obciążenia, tym szybciej pojawiają się pęknięcia. Może również dojść do rozciągnięcia materiału. Podstawowym objawem wystąpienia nieprawidłowości jest zmniejszenie efektywności hamowania. Warto pamiętać, że nawet jeśli objawy się nie pojawią, zaleca się wymianę elastycznych przewodów hamulcowych najpóźniej po przejechaniu 100 tys. km.
Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.
Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.
Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.