Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 13231 |
ABA AUTOMO | TM405997 |
ABA AUTOMO | YM405997 |
AIRTEX | TP-0097 |
ASHIKA | 45-02-255 |
AUTEX | 654335 |
AUTLOG | RT1329 |
AUTOKIT | 03.80241 |
AUTOMEGA | 160011410 |
AUTOMOTOR | ATT3008 |
AUTOTEAM | A01332 |
BBR | 027-30-10099 |
BGA | BC1430-1 |
BH SERVICE | 9XU 376 819-511 |
BLUEPRINT | ADT37665 |
BOSCH | 1 987 949 953 |
CALIBER | 27461 |
CITRO | 0829.59 |
CITRO | 082959 |
CONTI | V55997 |
CPB | 501051 |
DAYCO | ATB2508 |
DIAMAX | A5001 |
DOLZ | 06KD006 |
DT SPARE P | 12.15456 |
FAI | T9270 |
FARE SA | 14463 |
FEBI | 17063 |
FIAT | 9400829598 |
GATES | T41139 |
GGT | PUKD006 |
GK | 654335 |
GMB | GT60070 |
HBJAKOPART | J1148009 |
HEPU | 15-3330 |
HUTCHINSON | HTG 49 |
INA | 531 0780 10 |
IPD | 15-3330 |
IPD | 64225 |
JAPANPAR | BE-255 |
JAPKO | 45255 |
JPG | 4112201200 |
KLAXCAR | RX13244 |
KM INTERNA | FI3330 |
LEMFO | 25766 01 |
LORETT | TDI3000 |
MAHLE | CPKX 246 000P |
MAPCO | 23364 |
MAXGEAR | 54-0460 |
METZGER | WM-ATB2508 |
MEYLE | 11-51 902 1000 |
MEYLE | 11-51 902 5000 |
MICHELIN E | SMAMP03098 |
OPTI | 437ST |
OPTIMAL | 0-N118P |
OSSCA | 10142 |
PEUGE | 0829.59 |
PEUGE | 082959 |
PROCODIS F | GT007 |
PROCODIS F | GT007V |
QF | QF00100111 |
QUINTON HA | MTT870 |
QUINTON HA | QTT1191 |
QUINTON HA | QTT870 |
REPKIT | RKT1957 |
RIDEX | 308T0052 |
RUV | 55997 |
SASIC | 1700003 |
SKF | VKM 13244 |
SNR | GT359.32 |
STELLOX | 03-40229-SX |
SWAG | 99 03 0071 |
Stark | SKTPT-0650051 |
TOPRAN | 720 133 |
TOYOT | SU001-00088 |
TOYOT | SU00100088 |
TRISCAN | 8646 10133 |
VAICO | V42-0184 |
WILMINK | WG1252600 |
WILMINK | WG1432454 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.
Caffaro to stosunkowo nowa firma, ponieważ funkcjonuje ona dopiero od 2008 roku. Warto zaznaczyć, że jest to przedsiębiorstwo oparte w 100% na polskim kapitale. Również w Polsce mieszczą się główna siedziba firmy oraz fabryka części samochodowym. Asortyment producenta stanowią napinacze i rolki wykorzystywane w układach samochodowych. W głównej mierze są to rolki i napinacze układu napędowego. Części Caffaro powstają z samodzielnie wykonanych elementów, w hali produkcyjnej należącej do firmy. Przedsiębiorstwo działa bardzo kompleksowo, nadzorując produkcję od pierwszego do ostatniego etapu. Dzięki bogatemu wyposażeniu w sprzęt do obróbki metalu i innych materiałów producent jest niemal całkowicie niezależny od dostawców. Wyjątek stanowią łożyska pozyskiwane od firm zewnętrznych, najczęściej polskich. Caffaro to mocno wyspecjalizowana firma, oferująca części z niewielu kategorii produktowych. Wynika to z chęci dopracowania do perfekcji oferowanych produktów. Części samochodowe Caffaro cieszą się dużą popularnością wśród kierowców i fachowców. Ich wysoka jakość idzie w parze z relatywnie niskimi cenami. Wynikają one z ograniczenia kosztów dystrybucji dzięki zlokalizowaniu fabryki na terenie Polski.