- Parzyste numery artykułów: 11301
- Szerokość [mm]: 25,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 60,0
- Lokalizacja w aucie: Z lewej
- Ciężar [kg]: 0,411
- Dla numeru OE: 60504225
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 60504225 |
AUTEX | 641505 |
AUTLOG | RT1321 |
AUTOKIT | 03.006SX |
AUTOKIT | 04.5025 |
AUTOTEAM | A00S24 |
BTE | 600430 |
BTE | SZK05560 |
BTE | SZK05570 |
BUGATTI | BTDI1653 |
CALIBER | 060S6 |
CONTI | V56001 |
DAYCO | ATB2059 |
DEXWAL | 03-631 |
DYNAMATRIX | DT12501 |
DÜRER | 131172 |
FIAT | 60535938 |
FLENNOR | FS01490 |
GATES-AU | T41125 |
GATES | T41125 |
HART | 333 264 |
HEPU | 14-0500 |
HUTCHINSON | HTG 406 |
IJS GROUP | 93-1558 |
INA | 531 0094 20 |
IPD | 14-0500 |
KLAXCAR | RX12501 |
KM INTERNA | FI0060 SX |
KRAFT AUTO | 1226840 |
LEMFO | 13103 01 |
LORETT | TDI1653 |
LUCAS | LD0050 |
LUCAS | LDK0300 |
LUCAS | LDK0302 |
MABYPARTS | OBK010151 |
MGA | GD1166 |
MGA | X0651 |
MOVIS | AST1007 |
MOVIS | ASTK0836 |
OPTI | 375ST |
OPTIMAL | 0-N801 |
PROCODIS F | GT410 |
PROCODIS F | KTD1043 |
PROCODIS F | KTD1044 |
QH TALBROS | QTT125 |
QUINTON HA | QTT125 |
RECOFICIAL | 93-1558 |
REPKIT | RKT1007 |
REPKIT | RKTK0836 |
ROULUNDS | BT1098 |
ROULUNDS | TKR-9801 |
RUV | 56001 |
SIL | T3008 |
SIL | TK1027 |
SKF | VKM 12501 |
SNR | GT360.01 |
SWAG | 74 03 0002 |
SYNCRONIX | SY31009420 |
TECHNOX | TD21136 |
TREVI | TD1131 |
TRISCAN | 8646 12104 |
VEMA | 65000273 |
WILMINK | WG1252118 |
WILMINK | WG2005232 |
ALFA ROMEO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.