- Średnica [mm]: 72
- Szerokość [mm]: 25
- Sterowanie rolką napinacza: Automatyczny
Dodaj opinię
(27.06.2018)
Opinia wystawiona dla Rolka napinacza paska rozrządu SKF VKM 11130
(31.12.2015)
Opinia wystawiona dla Rolka napinacza paska rozrządu SKF VKM 12200
(10.09.2015)
Opinia wystawiona dla Rolka napinacza paska rozrządu SKF VKM 13253
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | TP-0030 |
AUDI | 06A 109 479 |
AUDI | 06A 109 479 A |
AUDI | 06A 109 479 C |
AUDI | 06A 109 479 F |
BOSCH | 1987949813 |
CONTI | V55443 |
DAYCO | ATB2088 |
FEBI | 15878 |
GATES | T43010 |
HUTCHINSON | HTG 113 |
INA | 531 0203 20 |
INA | F-123814 |
INA | F-560261 |
INA | F-560261.01 |
INA | F-560261.02 |
LORETT | TDI3140 |
QUINTON HA | QTT927 |
RUV | 55443 |
SEAT | 06A 109 479 |
SEAT | 06A 109 479 A |
SEAT | 06A 109 479 C |
SEAT | 06A 109 479 F |
SKODA SVW | 06A 109 479 |
SKODA SVW | 06A 109 479 A |
SKODA SVW | 06A 109 479 C |
SKODA SVW | 06A 109 479 F |
SKODA | 06A 109 479 |
SKODA | 06A 109 479 A |
SKODA | 06A 109 479 C |
SKODA | 06A 109 479 F |
SNR | GT357.27 |
SPIDAN | 66443 |
VW FAW | 06A 109 479 |
VW FAW | 06A 109 479 A |
VW FAW | 06A 109 479 C |
VW FAW | 06A 109 479 F |
VW SVW | 06A 109 479 |
VW SVW | 06A 109 479 C |
VW SVW | 06A 109 479 F |
VW | 06A 109 479 |
VW | 06A 109 479 A |
VW | 06A 109 479 C |
VW | 06A 109 479 F |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.
Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.
Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.
Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).
SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.