- Średnica [mm]: 60
- Szerokość [mm]: 32
- Sterowanie rolką napinacza: Automatyczny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | TP-0069 |
CONTI | V55581 |
DAYCO | ATB1015 |
FEBI | 21269 |
GATES | T43014 |
HBJAKOPART | J1141038 |
HUTCHINSON | HTG 121 |
INA | 531 0547 10 |
INA | F-125082 |
INA | F-574525 |
KAVO PARTS | DTE-6512 |
KLOTZ | S293 |
NIPPARTS | N1141039 |
QUINTON HA | QTT1001 |
RENAU | 13 07 048 05R |
RENAU | 82 00 102 941 |
RENAU | 82 00 585 574 |
RUV | 55581 |
SNR | GT355.39 |
SPIDAN | 66581 |
DACIA
|
NISSAN
|
RENAULT
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.