- Moc znamionowa [kW]: 1,4
- Napięcie [V]: 12
- Ilość otworów gwintowanych: 2
- Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]: 22
- Ilość zębów: 9
- Średnica flanszy [mm]: 76
- Długość [mm]: 230
- ID wykonania wtyczki: C014
- Liczba otworów do mocowania: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 0001108150 |
BOSCH | 0001108177 |
BOSCH | 0001108178 |
BOSCH | 0986017330 |
CEVAM | 3866 |
DA SILVA | 021093 |
DELCOREMY | DRS7330 |
EAI | 11874 |
ELSTOCK | 252105 |
H.HESS/HEL | 8EA737182 |
HC-CARGO | 112459 |
HC-PARTS | CS982 |
LUCAS | LRT140 |
LUCAS_ELEC | LRT140 |
OPEL | 1202024 |
OPEL | 1202169 |
OPEL | 24421812 |
OPEL | 6202040 |
OPEL | 6202065 |
OPEL | 6202082 |
OPEL | 90379385 |
OPEL | 90487346 |
OPEL | 90487546 |
OPEL | 90542532 |
OPEL | 90542967 |
OPEL | 90566072 |
OPEL | 90566073 |
OPEL | 9173570 |
OPEL | 9192364 |
OPEL | 9195822 |
OPEL | 93174022 |
OPEL | 93174030 |
OPEL | 93176056 |
OPEL | 93177175 |
OPEL | 93184539 |
OPEL | 9512656 |
PROTECH | IR8269 |
REMY | DRS7330 |
SNRA | OP9007 |
VALEO | 455885 |
VAUXH | 1202024 |
VAUXH | 24421812 |
VAUXH | 90379385 |
VAUXH | 90487546 |
VAUXH | 90542532 |
VAUXH | 90542967 |
VAUXH | 90566073 |
VAUXH | 9173570 |
VAUXH | 9192364 |
VAUXH | 9195822 |
VAUXH | 93176056 |
VAUXH | 93177175 |
VAUXH | 93184539 |
VAUXH | R1040036 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.
Eurorepar jest częścią koncernu motoryzacyjnego Groupe PSA skupiającego w sobie m.in. takie marki jak: Peugeot, Citroen, czy Opel. Jest to o tyle ważne, że za ofertą części Eurorepar stoi zespół wykwalifikowanych inżynierów, odpowiedzialnych za sukces powyższych marek. Oferowane części pasują nie tylko do samochodów produkowanych przez Groupe PSA bo dzięki nim można naprawić też zdecydowaną większość aut znajdujących się na europejskim rynku motoryzacyjnym.
W ofercie marki Eurorepar znajduje się aż 12 tysięcy części zamiennych i innych produktów do samochodów różnych marek. Wśród nich możemy wyróżnić wszelkiego rodzaju opony, filtry, części układu hamulcowego, pióra wycieraczek, żarówki, płyny eksploatacyjne, części układu wydechowego, elementy układu rozrządu, akumulatory, alternatory, rozruszniki, świeże zapłonowe i żarowe, części układu zawieszenia i kierowniczego, elementy osprzętu silnika i wiele innych.
Eurorepar na bieżąco przeprowadza audyty procesów produkcyjnych u swoich dostawców, którzy często oferują swoje części do montażu fabrycznego pojazdów. Części Eurorepar są objęte gwarancją na wady fabryczne i materiałowe, a ich obecność w centralnym magazynie części zamiennych zlokalizowanym w Polsce gwarantuje dużą dostępność tych części.