- Napięcie [V]: 12
- Moc znamionowa [kW]: 1,05
- Ilość otworów wiertniczych: 3
- Ilość otworów gwintowanych: 3
- Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Średnica flanszy [mm]: 66
- Ilość zębów: 9
- Gwarancja: 2 lata gwarancji
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Sprzęgło jednokierunkowe, rozrusznik LAUBER CQ2010001 | CQ2010001 |
1 szt. | LAUBER CQ2020001 | CQ2020001 |
1 szt. | Tuleja tylnej osłony kolektora rozrusznika LAUBER CQ2020007 | CQ2020007 |
2 szt. | LAUBER CQ2020018 | CQ2020018 |
1 szt. | LAUBER CQ2020026 | CQ2020026 |
1 szt. | LAUBER CQ2020062 | CQ2020062 |
1 szt. | LAUBER CQ2030637 | CQ2030637 |
1 szt. | LAUBER CQ2050015 | CQ2050015 |
1 szt. | LAUBER CQ2080010 | CQ2080010 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALANKO | 10440394 |
ALANKO | 11440394 |
AS-PL | S3011 |
BORG BECK | BST2498 |
BOSCH | 0 986 011 770 |
BOSCH | 0 986 013 860 |
BOSCH | 0 986 013 861 |
BOSCH | 9 000 333 114 |
CASCO | CST15148RS |
CASCO | CST15149AS |
CASCO | CST15149RS |
CEVAM | 3510 |
CITRO | 77.006.254.28 |
CITRO | 77.006.254.29 |
CITRO | 77.007.151.02 |
CITRO | 77.013.484.82 |
CITRO | 95.619.195 |
DELCOREMY | 300.012.092 |
DELCOREMY | 316.009.092 |
DELCOREMY | DRS 1771 |
DELCOREMY | DRS3076 |
DELCOREMY | DRS3861 |
EAI | 11170 |
EAI | 11176 |
EAI | 11358 |
ELSTOCK | 25-2176 |
FARCOM | 103221 |
FRIESEN | 80-11.771 |
FRIESEN | 80-13.861 |
FRIMA | 1062 |
H.C A/S | CS317 |
HBELPARTS | 42 432 554 |
HBELPARTS | 42 432 555 |
HC-CARGO | 111251 |
HELLA | 726 068-001 |
HELLA | 8EA 726 068-001 |
LOMBA | SS338 |
LUCAS | LRS 460 |
LUCAS | LRS 533 |
LUCAS | LRS00533 |
LUCAS_ELEC | LRS533 |
MAG | 943 25 112 501 0 |
MAG | 943 25 140 501 0 |
MAG | 9432 51058 |
MAG | 9432 51125 |
MAG | 943251114010 |
MAG | 944280138610 |
MERCE | D9E86 |
PAR | D9E 70 |
PAR | D9E 701 |
PAR | D9E 702 |
PAR | D9E 85 |
PAR | D9E 851 |
PAR | D9E 852 |
PAR | D9E 86 |
PEUGE | 5802.26 |
PEUGE | 5802.47 |
PEUGE | 5802.67 |
PEUGE | 5802.90 |
PRESTOLITE | 20500999 |
QUINTON HA | QRS1364 |
RENAU | 77 00 625 428 |
RENAU | 77 00 625 429 |
RENAU | 77 00 715 102 |
RENAU | 77 00 740 076 |
RENAU | 77 00 759 289 |
RENAU | 77 00 851 491 |
RENAU | 77 01 348 482 |
RENAU | 77 01 499 220 |
RENAU | 77 01 499 233 |
RENAU | 77 01 499 234 |
RENAU | 77 01 499 479 |
RENAU | 77 01 499 480 |
RENAU | 77 01 499 488 |
SPIDAN | 1095 |
SPIDAN | 1250 |
TRW | LRS 460 |
TRW | LRS 533 |
VALEO | 432554 |
VALEO | 433208 |
VALEO | 433209 |
VALEO | 433307 |
VALEO | 726051 |
VALEO | 726161 |
VALEO | 726851 |
VALEO | D9E70 |
VALEO | D9E701 |
VALEO | D9E702 |
VALEO | D9E85 |
VALEO | D9E851 |
VALEO | D9E852 |
VALEO | ND069 |
VALEO | VS206 |
VALEO | VS321 |
VOLVO | 5 002 698 |
WAI | 30533R |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.
Producent części samochodowych Lauber to przedsiębiorstwo obecne na rynku od ponad 25 lat. Powstanie firmy miało miejsce w 1994 roku. Od początku istnienia w fabrykach należących do producenta wykonywano regenerację części samochodowych. Polska firma Lauber od ponad ćwierć wieku sprowadza używane auto części renomowanych producentów, poddaje je regeneracji, a następnie wystawia na sprzedaż w pełni sprawne podzespoły. W ofercie znaleźć można rozmaite części samochodowe Lauber. Niemniej jednak wyraźnie dominują alternatory i rozruszniki. Tych części producent ma w swojej ofercie najwięcej. Ponadto części Lauber to również kompresory klimatyzacji, zaciski hamulcowe, a także różne części układu zawieszenia i układu kierowniczego. Zdecydowaną większość asortymentu, niezmiennie od 25 lat, stanowią elementy regenerowane. Jednak produkty wyjeżdżające z fabryki Lauber to również nowe części samochodowe.
Początkowo firma Lauber, posiadająca siedzibę w Słupsku, działała głównie na rynku lokalnym. Z czasem ambicje osób zarządzających marką zaczęły rosnąć i w ten sposób rozpoczęła się ekspansja na rynki zagraniczne. Dzisiaj części Lauber są dystrybuowane do wielu krajów, głównie z Europy Środkowo-Wschodniej.