- Ilość połączeń: 2
- Tryb pracy: Elektryczny
- Ciężar [kg]: 0,085
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 132-053-100 |
AIC | 58920 |
Alfa e-Par | AF12236 |
BAPMIC | EF0135480002 |
BOGAP | A7356104 |
BTAP | BVC810-006 |
CAUTEX | 768533 |
CSV ELECTR | CAC3556 |
ESEN SKV | 60SKV700 |
FARE SA | 26564 |
FARE-CO | 26564 |
FARE-MX | 26564 |
FARE-RCH | 26564 |
Frankberg | 5481FB0010910 |
KRAFTVOLL | 09040518 |
METALCAUCH | 32880 |
METZGER | 2315005 |
METZGER | 2315022 |
MTR | 12160544 |
NTY | EZC-VW-130 |
PATRON | P40-0030 |
PLYOM | P768533 |
RECOFICIAL | CAC3556 |
RIDEX | 791C0028 |
STC | T432880 |
SWAG | 33 10 2234 |
Stark | SKCCL-4470027 |
TOPRAN | 633 211 |
VEMO | V10-77-0054 |
VW | 5N0 810 773 B |
VW | 5N0 810 773 D |
VW | 5N0 810 773 E |
VW | 5N0 810 773 F |
ZPY | 5N0810773F |
hajus Auto | 6151190 |
hajus Auto | 9591267 |
vika | 88101582901 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zamek centralny to system, dzięki któremu przy użyciu jednego urządzenia można zarządzać wszystkimi zamkami w samochodzie. Urządzeniem tym przeważnie jest dzisiaj pilot, jednak może to być również klucz. Obecnie zamki centralne są standardem nawet w samochodach niższej klasy.
Zamek centralny to system składający się z dźwigni i przekaźników elektrycznych. Pracę całego układu napędza natomiast siłownik zamka centralnego. Wszystko zaczyna się od odebrania przez system sygnału w postaci otwarcia lub zamknięcia jednego z zamków przy użyciu klucza lub pilota. Sygnał jest przekazywany po obwodzie do wszystkich odbiorników, gdzie realizowane są odpowiednio zaprogramowane komendy. Innymi słowy, wystarczy otworzyć jeden zamek, aby otworzyły się również wszystkie pozostałe. Podobnie przy zamykaniu drzwi w samochodzie, dzięki zamkowi centralnemu kierowca nie musi blokować każdych drzwi z osobna.
Niestety zamek centralny to system, który ulega awariom. Przewodniki elektryczne ulegają uszkodzeniom mechanicznym, może również dojść do spięcia w którejś z części układu. Ponadto, awarii może ulec również bezpiecznik. Przeważnie awaria zamka centralnego nie upośledza działania całego systemu, a jedynie pojedynczych zamków. Dzięki temu identyfikacja, a tym samym również rozwiązanie problemu, stają się proste. Również od strony technicznej przywrócenie sprawności zamka centralnego przeważnie nie jet szczególnie skomplikowane. Zwykle konieczna jest po prostu wymiana jednego z elementów. Jednak aby mieć pewność co do trafności diagnozy oraz skuteczności naprawy, lepiej zlecić wymianę fachowcowi.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.