- Średnica [mm]: 230
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | LUK 323 0750 10 | 323 0750 10 |
1 szt. | Łożysko oporowe LUK 500 1490 10 | 500 1490 10 |
Dodaj opinię
(05.10.2023)
Opinia wystawiona dla Sprzęgło - komplet LUK 600 0050 00
(08.11.2022)
Opinia wystawiona dla Sprzęgło - komplet LUK 600 0006 00
Producent | Numery OEM |
---|
AISIN | KE-CI07 |
AISIN | KECI07 |
BORG BECK | KT90449 |
CITRO | 16 068 765 80 |
CITRO | 16 108 726 80 |
CITRO | 16 108 727 80 |
CITRO | 16 112 667 80 |
CITRO | 16 112 688 80 |
CITRO | 16 112 730 80 |
CITRO | 16 112 732 80 |
CITRO | 16 112 847 80 |
CITRO | 16 504 006 80 |
CITRO | 1606876580 |
CITRO | 1610872680 |
CITRO | 1610872780 |
CITRO | 1611266780 |
CITRO | 1611268880 |
CITRO | 1611273080 |
CITRO | 1611273280 |
CITRO | 1611284780 |
CITRO | 1650400680 |
CITRO | 2041.63 |
CITRO | 2041.94 |
CITRO | 2041.A7 |
CITRO | 204163 |
CITRO | 204194 |
CITRO | 2041A7 |
CITRO | 2051.Z1 |
CITRO | 2051Z1 |
CITRO | 2052.N6 |
CITRO | 2052.P7 |
CITRO | 2052.Z0 |
CITRO | 2052.Z2 |
CITRO | 2052N6 |
CITRO | 2052P7 |
CITRO | 2052Z0 |
CITRO | 2052Z2 |
CITRO | 96 339 224 80 |
CITRO | 96 835 188 80 |
CITRO | 96 882 261 80 |
CITRO | 9633922480 |
CITRO | 9683518880 |
CITRO | 9688226180 |
CITRO | 98 013 549 80 |
CITRO | 9801354980 |
FIAT | 1606876580 |
FIAT | 1611266780 |
FIAT | 1611273080 |
FIAT | 9633922480 |
FIAT | 9683498080 |
FIAT | 9683518880 |
FIAT | 9688226180 |
NATIONAL | CK10087 |
OPEL | 1611284780 |
OPEL | 36 46 410 |
OPEL | 3646410 |
Omnicraft | 2277992 |
Omnicraft | HAMJ-7L596-AKAA |
Omnicraft | HAMJ7L596AKAA |
PEUGE | 16 068 765 80 |
PEUGE | 16 108 726 80 |
PEUGE | 16 108 727 80 |
PEUGE | 16 112 667 80 |
PEUGE | 16 112 688 80 |
PEUGE | 16 112 730 80 |
PEUGE | 16 112 732 80 |
PEUGE | 16 112 847 80 |
PEUGE | 16 504 006 80 |
PEUGE | 16 504 035 80 |
PEUGE | 1606876580 |
PEUGE | 1610872680 |
PEUGE | 1610872780 |
PEUGE | 1611266780 |
PEUGE | 1611268880 |
PEUGE | 1611273080 |
PEUGE | 1611273280 |
PEUGE | 1611284780 |
PEUGE | 1650400680 |
PEUGE | 1650403580 |
PEUGE | 2041.63 |
PEUGE | 2041.94 |
PEUGE | 2041.A7 |
PEUGE | 204163 |
PEUGE | 204194 |
PEUGE | 2041A7 |
PEUGE | 2051.Z1 |
PEUGE | 2051Z1 |
PEUGE | 2052.N8 |
PEUGE | 2052.P7 |
PEUGE | 2052.Z0 |
PEUGE | 2052.Z2 |
PEUGE | 2052N8 |
PEUGE | 2052P7 |
PEUGE | 2052Z0 |
PEUGE | 2052Z2 |
PEUGE | 96 258 128 |
PEUGE | 96 258 128 80 |
PEUGE | 96 702 705 80 |
PEUGE | 96 713 870 80 |
PEUGE | 96 834 980 80 |
PEUGE | 96 855 920 80 |
PEUGE | 96 882 261 80 |
PEUGE | 96258128 |
PEUGE | 9625812880 |
PEUGE | 9670270580 |
PEUGE | 9671387080 |
PEUGE | 9683498080 |
PEUGE | 9685592080 |
PEUGE | 9688226180 |
PEUGE | 98 013 547 80 |
PEUGE | 98 013 547 8A |
PEUGE | 98 013 548 80 |
PEUGE | 98 013 549 80 |
PEUGE | 9801354780 |
PEUGE | 980135478A |
PEUGE | 9801354880 |
PEUGE | 9801354980 |
SACHS | 3000 950 931 |
SACHS | 3000 951 560 |
SACHS | 3000950931 |
SACHS | 3000951560 |
SCHAEFFLER | 6233325000 |
TOYOT | SU001-00344 |
TOYOT | SU001-A0454 |
TOYOT | SU00100344 |
TOYOT | SU001A0454 |
TRIPLEFIVE | 8660001069 |
TRIPLEFIVE | FD011481A0 |
TRIPLEFIVE | RM012431A0 |
VALEO | 948100 |
VAUXH | 1611284780 |
VAUXH | 36 46 410 |
VAUXH | 3646410 |
CITROËN
|
DS
|
FIAT
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprzęgło samochodowe to podstawowy element układu przeniesienia napędu, który pełni bardzo istotną rolę w każdym aucie. To właśnie dzięki temu podzespołowi możliwe jest zatrzymanie samochodu oraz płynna zmiana biegów dzięki przeniesieniu napędu, a konkretnie momentu obrotowego.
Sprzęgło wykorzystywane w samochodach osobowych znajduje się pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i odpowiada za rozłączenie przekładni i wału wyjściowego. Kompletny zestaw sprzęgła składa się z kilku elementów: koło zamachowe, tarcza dociskowa, tarcza cierna, sprężyna talerza i obwodowa oraz mechanizm wyciskowy i łożysko.
Pierwsze objawy zużycia sprzęgła to m.in. tak zwane "ślizganie się sprzęgła", brak reakcji pojazdu przy próbie ruszania samochodem, tzw. twardy pedał sprzęgła, szumy dochodzące z okolicy skrzyni biegów, brak możliwości włączenia konkretnego przełożenia oraz słaby przyrost prędkości mimo wzrostu obrotów silnika. Wymiana konieczna jest zazwyczaj po przejechaniu 40 tys. – 100 tys. przebiegu (wiele zależy od stylu jazdy kierowcy samochodu – agresywne ruszanie samochodem z tak zwanym piskiem opon, czy też jazda na półsprzęgle). Koszt zakupu kompletnego zestawu sprzęgła będzie wahać się od marki samochodu oraz producenta części. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszt robocizny mechanika.
Niestety, zużycie sprzęgła w aucie nie należy do prostych i tanich do naprawy. Kierowcy nie pozostaje nic innego jak kompletna wymiana sprzęgła na nowe. Przy wyborze najlepiej kierować się przede wszystkim wysokim poziomem jakości wykonania, co zagwarantują rzecz jasna jedynie renomowani producenci.
Firma LuK to światowy lider w produkcji części samochodowych dedykowanych układom przeniesienia napędu. Dzięki precyzyjnym procesom produkcji, nieustannym badaniom oraz wprowadzanym innowacjom technologicznym, auto części LuK zyskały miano niezawodnych i najwyższej jakości na rynku.
LuK od samego początku specjalizuje się w produkcji kompletnych zestawów sprzęgła do samochodów ciężarowych, samochodów osobowych, a także dostawczych i autobusów. Produkcja poszerzana jest nieustannie w kolejne komponenty dedykowane coraz szerszemu gronu samochodów. Firma posiada działy produkcyjne w USA, a także w kilku krajach na Starym Kontynencie.
Tajemnica sukcesu przedsiębiorstwa LuK polega na zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań przy produkcji części zamiennych, precyzyjnej, rygorystycznej wręcz kontroli jakości. Ponadto firmę charakteryzuje nieustanny rozwój i spore inwestycje w zaplecza badawcze.
Części zamienne LuK z powodzeniem stosuje się na wyposażeniu fabrycznym takich popularnych samochodów, jak AUDI, VW, BMW, Jaguar, Nissan, Fiat, Ford, Honda, Volvo. Ponadto części tej marki znajdziemy także na niezależnym rynku części zamiennych, gdzie LuK cieszy się naprawdę dużym powodzeniem.