- Długość [mm]: 102
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,5
- Długość gwintu [mm]: 85
- Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny Torx
- Ciężar [kg]: 0,102
- Liczba śrub: 10
Dodaj opinię
(28.08.2013)
Opinia wystawiona dla Zestaw śrub głowicy cylindrów FEBI BILSTEIN 18618
Producent | Numery OEM |
---|
BGA | BK6384 |
CORTECO | 016268B |
ELRING | 802.870 |
FAI | B275 |
FEBI | 5541 |
FORD USA | 928M6065BC |
FORD USA | 928M6065BD |
FORD | 1 024 355 |
FORD | 1 663 390 |
FORD | 7 079 275 |
GOETM | 22-18008B |
PAYEN | HBS031 |
REINZ | 14-32018-01 |
SWAG | 50 90 5541 |
WILMINK | WG1006281 |
WILMINK | WG1085651 |
WILMINK | WG1103107 |
WILMINK | WG1170481 |
WILMINK | WG1221161 |
WILMINK | WG1433913 |
WILMINK | WG1490312 |
WILMINK | WG2135118 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Głowica silnika stanowi zamknięcie komory spalania. Element ten odgrywa kluczową rolę w kwestii doprowadzania do jednostki napędowej oleju i płynu chłodniczego. Ponadto, głowica pełni funkcję korpusu układu rozrządu. Nie ma wątpliwości, że głowica jest niezwykle istotną częścią silnika, bez której nie byłby on w stanie poprawnie pracować. Dlatego tak ważny jest prawidłowy montaż tego elementu przy użyciu dobrej jakości śrub głowicy.
Montując głowicę silnika, producent używa śrub, które na pozór niczym się nie wyróżniają. W rzeczywistości jednak śruby wykorzystywane do montażu zamknięcia komory silnika powinny się cechować absolutnie maksymalną wytrzymałością. Niedopuszczalna jest tutaj wrażliwość na niewielkie obciążenia czy naciski. Śruby głowicy powinny ponadto dobrze znosić kontakt z groźnymi substancjami chemicznymi. Przede wszystkim muszą one być obojętne na działanie oleju silnikowego i płynu chłodniczego.
Nie ma mowy o zachowaniu odpowiednich właściwości przez śruby głowicy, jeżeli utracą one swoją elastyczność. Dlatego też, zarówno instalacja nowej głowicy, jak i ponowny montaż starej, wymagają użycia nieużywanych śrub. Zdemontowane śruby mogą się wydawać całkowicie zdatne do użytku, jednak z pewnością noszą one ślady zużycia w postaci utraty elastyczności.
Warto podkreślić, że poluzowanie śrub głowicy może mieć fatalne konsekwencje dla głowicy, silnika oraz wszelkich części znajdujących się pod maską. Rzecz w tym, iż wskutek poluzowania śrub dochodzi do nieszczelności, a tym samym również do wycieków. Nawet niewielki wyciek oleju czy płynu chłodniczego może doprowadzić do poważnych zniszczeń.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.