- Ciężar [kg]: 0,454
- Wymiar gwintu: M12x1,5
- Ilość: 10
- Długożć opakowania [cm]: 6,0
- Szerokość opakowania [cm]: 6,0
- Wysokość opakowania [cm]: 4,0
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
10 szt. | Sworzeń koła FEBEST 0184-001 | 0184-001 |
Dodaj opinię
(06.07.2022)
Opinia wystawiona dla Sworzeń koła FEBEST 0384-001
(16.06.2021)
Opinia wystawiona dla Sworzeń koła FEBEST 0184-004
Producent | Numery OEM |
---|
DAIHA | 90942-02049 |
MOOG | 512206 |
MOOG | 512207 |
MOOG | 512212 |
MOOG | 512213 |
MOOG | 512217 |
MOOG | 512218 |
MOOG | 512280 |
MOOG | 512281 |
MOOG | 512329 |
MOOG | 512337 |
MOOG | 512338 |
MOOG | 512370 |
MOOG | 512372 |
MOOG | 512374 |
MOOG | 512418 |
MOOG | 512419 |
MOOG | 512420 |
MOOG | 512509 |
MOOG | 512541 |
MOOG | 512542 |
MOOG | 513257 |
MOOG | 513258 |
MOOG | 513265 |
MOOG | 513365 |
MOOG | 513366 |
MOOG | 513424 |
MOOG | 518508 |
MOOG | 518509 |
TOYOT | 43550-0R010 |
TOYOT | 43550-0R020 |
TOYOT | 43550-28010 |
TOYOT | 43550-28030 |
TOYOT | 43550-30010 |
TOYOT | 43550-30011 |
TOYOT | 43550-30030 |
TOYOT | 43550-30031 |
TOYOT | 43550-33010 |
TOYOT | 43550-42010 |
TOYOT | 43550-42020 |
TOYOT | 43550-47010 |
TOYOT | 43550-47011 |
TOYOT | 4355006010 |
TOYOT | 43560-30010 |
TOYOT | 43560-30011 |
TOYOT | 43560-30030 |
TOYOT | 43560-30031 |
TOYOT | 43560-60010 |
TOYOT | 4356030020 |
TOYOT | 4356060020 |
TOYOT | 43570-04011 |
TOYOT | 43570-60010 |
TOYOT | 43570-60011 |
TOYOT | 43570-60020 |
TOYOT | 4357004010 |
TOYOT | 90080-37030 |
TOYOT | 9008011062 |
TOYOT | 9008911034 |
TOYOT | 90366-T0061 |
TOYOT | 90369-T0003 |
TOYOT | 90942-02017 |
TOYOT | 90942-02037 |
TOYOT | 90942-02049 |
TOYOT | 90942-02081 |
TOYOT | 90942-02082 |
LEXUS
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie koła wykonuje się zwykle przy użyciu metalowych śrub. W większości przypadków to za ich pomocą koła są przytwierdzane do konstrukcji pojazdu, wyjątek stanowią jednak samochody sportowe, w których przeważnie śruby zastępuje się szpilką koła. Co prawda wymiana szpilki jest prostsza, jednak jej cena jest o wiele wyższa od ceny śruby.
Wyjątkowo nieostrożna jazda po trudnym terenie w połączeniu z nierzetelnością na linii produkcyjnej sprawiają, że może dojść do poluzowania śrub do kół. Niewielkie luzy pojedynczej śruby czasami mogą być niezauważalne w czasie jazdy, jednak powinny zostać dostrzeżone podczas przeglądu. W każdym takim przypadku należy wykonać ponowne mocowanie koła, gdyż istnieje ryzyko dalszego luzowania śruby i ostatecznie jej odpadnięcia. W przypadku większych luzów, czy też właśnie wypadnięcia śruby, kierowca częściowo traci kontrolę nad kołami, co bez wątpienia rodzi niezwykle duże niebezpieczeństwo. W skrajnych przypadkach może dojść nawet do odpadnięcia koła.
Należy podkreślić, że fabryczne, a zatem pierwsze mocowanie koła przy użyciu śruby często jest też ostatnim. Przeważnie mocowanie wystarcza na cały okres eksploatacji, jednak zdarzają się wyjątki, w których konieczne jest wkręcenie nowych śrub. Należy wtedy zadbać o ich najwyższą jakość, która zapewni niezawodne mocowanie koła. Ponadto, zadanie to warto zlecić doświadczonemu mechanikowi, któremu można zaufać. Poprawne umocowanie koła decyduje o tym, czy kierowca może czuć się bezpiecznie w czasie jazdy. Przykręcenie śruby wykonuje się używając urządzenia elektrycznego, którego działanie trzeba ustawić na właściwy moment obrotowy. Zarówno bowiem zbyt lekkie, jak i zbyt mocne dokręcenie śruby może doprowadzić do ścięcia śruby, a tym samym jej odpadnięcia.
Febest Autoteile GmbH to niemiecka firma specjalizująca się w produkcji części zamiennych do pojazdów azjatyckich oraz japońskich. Misją przedsiębiorstwa jest dołożenie niemieckiej praktyczności do japońskiego, innowacyjnego podejścia widocznego w produkcji azjatyckich samochodów. Części produkowane przez tą firmę są dystrybuowane przez Febest Europe Distribution, czyli oficjalnego przedstawiciela handlowego producenta części zamiennych.
Febest specjalizuje się w produkcji elementów części gumotechnicznych. Są to w szczególności takie elementy jak części zawieszenia, łożyska, układu hamulcowego i napędowego, przeguby, tuleje oraz wiele więcej. Charakterystyczne dla firmy Febest są szczegółowe i wymagające testy produkowanych przez nią części. Elementy gumowo – metalowe produkowane są z uwzględnieniem trudnych warunków klimatycznych północnych regionów Rosji. Guma wykorzystywana do produkcji podzespołów marki Febest posiada domieszki kauczuku, co sprawia że idealnie sprawdza się nawet w najbardziej wymagających warunkach atmosferycznych.