- Grubość [mm]: 3,65
- Średnica zewnętrzna [mm]: 31,0
- Ciężar [kg]: 0,022
Dodaj opinię
(06.02.2020)
Chyba mi się wydaje ale tarcza regulująca luz zaworowy od FEBI będzie chyba najtwardszą z dostępnych na rynku. A to bardzo wielki plus jesli chodzi o tarcze regulujące. Mechanik mi ją polecił, a sam wolałem zamówić w Iparts ze względu na fajną cenę.
Opinia wystawiona dla Tarcza regulująca luz zaworowy FEBI BILSTEIN 08293
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 056 109 568 |
AUDI | 56 109 568 |
AUTEX | 956036 |
CITRO | 0907.34 |
CITRO | 907.34 |
EUROCAMS | ES2459 |
EUROCAMS | ES8459 |
EUROCAMS | ES9459 |
FEBI | 7552 |
FORD USA | 84FF6K514ARA |
FORD USA | 84FM6K514ARA |
FORD | 6 111 595 |
FORD | 6 173 598 |
FRECCIA | PRV 01-119 |
INA | 426 0139 10 |
IPD | 45-5031 |
IPSA | VS002000 |
METELLI | 03-0097 |
NISSA | 13229-6F909 |
PEUGE | 0907.34 |
PEUGE | 907.34 |
SWAG | 32 90 7552 |
VOLVO | 1257068 |
VW | 056 109 568 |
VW | 56 109 568 |
WILMINK | WG1052319 |
WILMINK | WG1052394 |
WILMINK | WG1052467 |
WILMINK | WG1052493 |
WILMINK | WG1098989 |
WILMINK | WG1429393 |
WILMINK | WG1434207 |
AUDI
|
CITROËN
|
FORD
|
NISSAN
|
PEUGEOT
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Prowadnica zaworu to jeden z niedocenianych elementów silnika. Ta stosunkowo niewielka metalowa część pełni ważne funkcje, a jej uszkodzenie może mieć fatalne konsekwencje. Miejscem montażu prowadnicy jest zawór, a jej głównym zadaniem jego prowadzenie.
Standardowo prowadnica wykonana jest z metalu. Często wykorzystuje się żeliwo, jako materiał wyjątkowo wytrzymały. Stosuje się również rozmaite dodatki, aby wzmocnić konstrukcję. Najprostsze prowadnice zaworu o przeciętnej wytrzymałości wykonuje się z żeliwa szarego o perlitycznej strukturze, bez dodatków. W celu wzmocnienia materiału dodawany jest fosfor, a w najtrwalszych częściach znajdziemy również domieszkę chromu. Silna struktura prowadnicy zaworu jest niezwykle istotna, gdyż poza głównym zadaniem polegającym na prowadzeniu zaworu, element ten pełni również inne funkcje.
Sprawna, nieuszkodzona prowadnica chroni zawór poprzez przyjmowanie sił bocznych. Ponadto, częściowo odprowadza ciepło z zaworu do cylindrów. Warto kontrolować stan prowadnicy, gdyż jej uszkodzenie może spowodować większe spustoszenie. Za każdym razem, gdy wymieniane są zawory, warto sprawdzić, czy przypadkiem ich zużycie nie jest spowodowane pogarszającym się stanem prowadnicy.
Wymieniając prowadnicę wraz z zaworem, nie należy zapominać o uszczelkach. Te gumowe lub gumowo-metalowe elementy zapewniają szczelność poszczególnych części. Ubytki i pęknięcia mogą spowodować wyciek, a tym samym upośledzenie pracy całego układu. Warto zadbać o takie detale jak sprawne uszczelki, aby uniknąć większych kłopotów.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.