- Wysokość 1 [mm]: 24
- Średnica 1 [mm]: 67
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
- Średnica 2 [mm]: 35
- Temperatura otwarcia [°c]: 87
Dodaj opinię
(12.03.2022)
Szkoda że zestawie nie ma uszczelki obudowy termostatu tak jak pokazano na obrazku. Jest tylko termostat i gumowe uszczelnienie.
Opinia wystawiona dla Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI 352317004020
(20.12.2017)
Opinia wystawiona dla Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI 352058788000
(05.02.2015)
Opinia wystawiona dla Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI 352043889000
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 035 121 113 B |
AUDI | 035121113B |
AUDI | 069 121 113 |
AUDI | 069 121 113 A |
AUDI | 069121113A |
BEHR | 2.114.87.312 |
BH SERVICE | 211487312 |
BORGW WAHL | 408887D |
CALORSTAT | TH5968.87J |
DENSO | DTM88247 |
FACET | 7.8256S |
FAE | 5302687 |
MOTORAD | 247-88 |
MTETHOMSON | 226.87 |
QUINTON HA | QTH206K |
VALEO INDI | 820063 |
VOLVO | 272 246 |
VOLVO | 272246 |
VOLVO | 273 728 |
VOLVO | 273728 |
VW | 035 121 113 B |
VW | 035121113B |
VW | 069 121 113 |
VW | 069 121 113 A |
VW | 069121113A |
AUDI
|
BENTLEY
|
CITROËN
|
FORD
|
MITSUBISHI
|
SAAB
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
Magneti Marelli to włoski producent części zamiennych o globalnym zasięgu. Marka słynie z innowacyjnych układów elektronicznych, które wyróżniają się najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Dysponując rozbudowanymi centrami badawczymi w 15 lokalizacjach, producent wyznacza kierunek rozwoju w branży. W parze z zaawansowaniem technologicznym podąża niebanalny design części układu elektronicznego marki Magneti Marelli.
Włoski firma Magneti Marelli z siedzibą w okolicach Mediolanu to kompleksowy producent części zamiennych do samochodów. Poza flagowymi produktami firmy, czyli elementami układu elektronicznego, przedsiębiorstwo posiada również bogaty asortyment w takich obszarach, jak: światła samochodowe, zawieszenie, układ napędowy, wydechowy, kierowniczy, hamulcowy i chłodzenia. Ponadto, Magneti Marelli oferuje również skrzynie biegów, sprzęgła, części klimatyzacji i silniki.
Części zamienne Magneti Marelli są doceniane za wspomnianą innowacyjność, ale również wysoką jakość wykonania. Dowodem jakości jest zaufanie setek tysięcy klientów w niemal 20 krajach świata. Produkty włoskiej marki są dziś znane na wszystkich kontynentach. Magneti Marelli dostarcza części zamienne na rynek wtórny, jednak cieszy się również zaufaniem producentów samochodowych, z którymi współpracuje w zakresie dostaw części do pierwszego montażu. Od wielu lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami rajdowymi oraz formuły 1, dostarczając gotowe systemy elektroniczne, a także inne podzespoły o największej wydajności.