Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłok OEM 11251708901

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
11251708901
Tłok OEM 11251708901
  • Tłok OEM 11251708901 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 45 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 2279,00 zł
1381,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
OEM
Jednostka:
sztuka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z pierżcieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm]:
92,0
Długość [mm]:
53
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:
1,5
Wielkość płomienia [mm]:
7,3
Sworzeń o śr. [mm]:
22,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:
92 L 59
Luz tłokowy [mm]:
0,027
Numer komponentu:
1. R 1.5 N
Numer komponentu:
2. NM 1.5
Długożć opakowania [cm]:
12,1
Ciężar netto [g]:
396,0
Szerokość opakowania [cm]:
12,10
Wysokość opakowania [cm]:
15,20
Ciężar netto [g]:
538
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Tlok 11251708901 firmy OEM

Parametry:
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z pierżcieniami tłokowymi
  • Średnica cylindra [mm]: 92,0
  • Długość [mm]: 53
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 1,5
  • Wielkość płomienia [mm]: 7,3
  • Sworzeń o śr. [mm]: 22,0
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez kanału chłodzącego
  • Numer produkcyjny: 92 L 59
  • Luz tłokowy [mm]: 0,027
  • Numer komponentu: 1. R 1.5 N
  • Numer komponentu: 2. NM 1.5
  • Długożć opakowania [cm]: 12,1
  • Ciężar netto [g]: 396,0
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,10
  • Wysokość opakowania [cm]: 15,20
  • Ciężar netto [g]: 538
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 11251708901 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BMW 11 25 1 704 500
BMW 11 25 1 708 901
BMW 1708901
NURAL 87 70206
NURAL 87 816200 02

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Tlok 11251708901 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Nexen N'Fera. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja opon Nexen N'Fera. Przegląd serii od modelu Nexen N'Fera SU1 do nowoczesnych wersji Nexen N'Fera Sport i Nexen N'Fera Primus

Koreańska marka Nexen, znana z solidności i mocno innowacyjnych rozwiązań, od lat dostarcza nam opony letnie z serii N'Fera, starające się łączyć sportowe osiągi z codziennym komfortem jazdy. Jakie efekty przyniosło to połączenie? Czy kolejne opony z serii N'Fera faktycznie są w stanie zapewnić nam efekt, o jakim myślał ich producent?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >
Błąd "engine management system faulty" w samochodzie. Wyjaśniamy co oznacza

Pojawił się błąd "Engine management system faulty"? Sprawdźcie, co oznacza i jak należy na niego zareagować

Pojawienie się błędu „Engine management system faulty” jest w stanie wywołać niepokój w sercu każdego kierowcy. Czy słusznie? Czy podobny niepokój może powstać nie tylko w sercu, ale i w portfelu właściciela auta, w którym błąd taki się pojawił? Jakie usterki może sygnalizować? Jakie są najczęstsze przyczyny pojawienia się tego błędu i jak na to reagować?

czytaj więcej >

Tlok

Tłoki to niezbędne części każdego silnika spalinowego. Odgrywają one kluczową rolę przede wszystkim w odbieraniu energii mechanicznej wytworzonej wskutek spalania paliwa. Jednak to nie jedyne zadanie jakie spoczywa na tłokach silnika. Standardowy tłok składa się z kilku elementów, jest częścią metalową, przeważnie skonstruowaną ze stopu krzemu i aluminium. Najistotniejsze części tłoka, to bez wątpienia: denko, mocowania na piastę i sworzeń, a także pierścienie. Każdy tłok silnika tworzy parę z odpowiednim cylindrem. Pierścienie będące elementami konstrukcyjnymi tłoka służą natomiast uszczelnieniu cylindrów, a tym samym zapewnieniu szczelności komorom spalania.

Nie ma wątpliwości, że tłok silnika to jedna z najważniejszych części znajdujących się w jednostce napędowej. Bez niego praca silnika jest absolutnie niemożliwa. Z tego powodu, jak również ze względu na niezwykle trudne warunki, w jakich pracują, tłoki wykonywane są z najwyższej jakości materiałów. Mają one zapewnić odporność na działanie wysokich temperatur, uszkodzenia mechaniczne oraz tarcie. Niemniej jednak nawet najlepsze tłoki z czasem mogą ulegać zużyciu, wskutek zmęczenia materiału, czy właśnie starcia powierzchni. W takim przypadku konieczna jest wymiana tłoków. Do uszkodzenia tłoka może również dojść wskutek awarii innej części samochodowej. Przykładowo, zagrożenie stanowi mocno zużyty pasek klinowy. Jeżeli ulegnie on zerwaniu, tłoki i cylindry prawdopodobnie zostaną zniszczone, ze względu na uderzenie w siebie z dużą siłą.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze