- Parzyste numery artykułów: VKDS 353003
- Długość [mm]: 63,5
- Wysokość [mm]: 52,5
- Średnica wewnętrzna [mm]: 24
- Średnica zewnętrzna [mm]: 45,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 270705 |
CITRO | 5094.69 |
DELPHI | TD1197W |
FAG | 819006910 |
FEBI | 12066 |
FIAT | 1305782080 |
FIRST LINE | FSK6085 |
FIRST LINE | FSK6085K |
LEMFO | 3649901 |
MAPCO | 36420 |
MEYLE | 11146150000 |
MONROE | L10870 |
MOOG | CISB7141 |
OCAP | 1214171 |
OPTIMAL | F85092 |
PEUGE | 5094.69 |
RUV | 985925 |
SASIC | 945695 |
STARLINE | 1844745 |
SWAG | 70610011 |
TRISCAN | 850010870 |
VEMA | 54060 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elementy mocujące stabilizatora to różnego rodzaju drobne części niezbędne dla stabilnego montażu stabilizatorów zawieszenia. Stabilizator natomiast to część zawieszenia przymocowana do nadwozia, która odpowiada za utrzymanie właściwej pozycji pojazdu podczas pokonywania łuków oraz wykonywania zakrętów. Elastyczna konstrukcja stabilizatorów zapobiega przechyłom poprzecznym. Nieprawidłowa praca tego elementu powoduje nie tylko dyskomfort kierowcy, ale również niebezpieczeństwo. Dlatego niezwykle istotny jest właściwy montaż stabilizatora przy użyciu wysokiej jakości elementów mocujących.
Stosowane dzisiaj elementy mocujące stabilizatora to części metalowe oraz gumowe. Niemniej dominuje raczej tworzywo sztuczne wysokiej jakości, wykazujące się odpornością na obciążenia. Z tworzywa sztucznego wykonuje się główne elementy mocujące, takie jak części mocujące drążek stabilizatora. Poza gumą drążka stabilizatora niezbędnym elementem mocującym jest również tuleja, także wykonywana z tworzywa sztucznego.
Eksploatacja samochodu z czasem może doprowadzić do zużycia niektórych elementów mocujących stabilizatora. Dochodzi do pęknięć gumy lub też do poluzowania mocowań. W takich okolicznościach może być odczuwalna nadsterowność pojazdu podczas wchodzenia w łuki oraz na zakrętach. Jest to bardzo nieprzyjemne, a przede wszystkim niebezpieczne zjawisko, dlatego spostrzegając je, należy jak najszybciej udać się do warsztatu.
Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.
Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.
Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).
SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.