- Średnica wewnętrzna [mm]: 16,2
- Ciężar [kg]: 0,31
- Średnica zewnętrzna [mm]: 45
- Długość [mm]: 135
Dodaj opinię
(06.04.2023)
Opinia wystawiona dla Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca A.B.S. 55006
(26.12.2022)
Opinia wystawiona dla Przewód hamulcowy elastyczny A.B.S. SL 3917
(17.06.2022)
Opinia wystawiona dla Zestaw akcesoriów klocków hamulcowych A.B.S. 1218Q
Producent | Numery OEM |
---|
BIRTH | 2206 |
DELPHI | TD422W |
FAG | 829 0146 10 |
FIAT | 464 54 596(-) |
FIAT | 46450462 |
FRAP | FSB21725 |
GSP | 530998 |
KRAFT AUTO | 4233480 |
MOOG | FI-SB-2521 |
NK | 5102305 |
REDAELLI R | FSB22 |
SIDEM | 819610 |
SPIDAN | 410276 |
TEDGUM | 00213613 |
VEMA | 16174 |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.