- Długość [mm]: 46
- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,3
- Średnica zewnętrzna [mm]: 37
- Rodzaj wahacza: Dla wahacza poprzecznego
- Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Ciężar [kg]: 0,169
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 047682B |
BIRTH | 2611 |
DACIA | 6040002245 |
DELPHI | TD729W |
FEBI | 26304 |
FORTUNE LI | FZ90454 |
FRAP | SB3709 |
LEMFO | 3124201 |
MAPCO | 33124 |
METZGER | 52024508 |
METZGER | RSB958 |
MEYLE | 16146100000 |
MONROE | L25819 |
MOOG | RESB3746 |
QUINTON HA | EMS8502 |
RENAU | 6040002245 |
RTS | 01702405 |
SIDEM | 805625 |
SWAG | 60926304 |
TALOSA | 5700732 |
TRISCAN | 850025819 |
TRW | JBU751 |
DACIA
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Tuleje wahacza to elementy składowe wahacza układu zawieszenia samochodowego, które montuje się w celu wytłumienia drgań przenoszonych z drogi, po której porusza się pojazd. Tuleje to niestety najczęściej zużywające się elementy zawieszenia samochodowego. Zła kondycja polskich dróg sprawia, że trwałość tulei oscyluje w granicach zaledwie 15 tysięcy kilometrów.
Do zużycia eksploatacyjnego tulei wahacza dochodzi na skutek wyrabiania się gumy. Tuleja po prostu dostaje zbyt dużego luzu. Objawia się to uporczywym stukaniem podczas pokonywania nierówności a także szarpaniem podczas ruszania samochodem. Ponadto samochód znacznie gorzej się prowadzi i można zauważyć na oponach samochodowych nierówne zużycie bieżnika na skutek utraty prawidłowej geometrii kół.
Tuleje wahacza warto wymieniać zawsze parami – podobnie jak w przypadku pozostałych części układu zawieszenia. Szybko może okazać się bowiem, że za jakiś czas trzeba będzie wymienić tuleję po drugiej stronie osi samochodu. Po za tym wymiana tulei do kosztownych nie należy, no chyba, że w przypadku tych niewymiennych, gdzie trzeba wymienić po prostu cały komplet wahacza zawieszenia.
Nowe tuleje wahacza powinny być przede wszystkim wysokiej jakości i wytrzymałe, dlatego nie warto przesadnie oszczędzać na ich zakupie. Warto skorzystać z naszej oferty. Zapewniamy części zamienne najlepszych marek, dające kierowcy gwarancję niezawodności na długi czas.
Frap – to włoska firma powstała w 1932 roku. Koncern specjalizuje się w produkcji części do układu kierowniczego oraz zawieszenia, które od lat ceni sobie bardzo wielu kierowców. Swoje oddziały Frap ma rozlokowane głównie na terenie Italii, poza jednym, który mieści się we Francji.
W asortymencie włoskiego producenta znajdziemy:
Wysoka jakość oferowanych produktów to podstawa!
FRAP stawia na jakość oferowanych przez siebie komponentów, dlatego cały proces produkcji jest nieustannie kontrolowany, począwszy od projektu, na testach końcowych skończywszy.
Zamiłowanie do perfekcji oraz troska o każdy detal zaowocowały współpracą z czołowymi producentami samochodów, którzy bardzo cenią sobie części produkowane przez FRAP.
Co więcej, takie marki, jak: Renault Alpine, Alfa Romeo, KTM, Piaggio, Peugeot Scooters, CNH, AGCO Corporation, Argo Tractors i Same Deutz-Fahr Group zdecydowały się na to, aby włoska marka dostarczała im komponenty na pierwszy montaż.
Dlatego kupując części samochodowe do FRAP masz pewność, że inwestujesz w najlepszą jakość!