- Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
- Długość całkowita [mm]: 170
- Średnica wewnętrzna [mm]: 22
- Średnica zewnętrzna [mm]: 22
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 70624 |
ASHIKA | GOM-L17 |
DENCKERMAN | D300173 |
FORD | 1 469 026* |
FORD | 1 507 182* |
FORD | ELEMENTS OF: |
GSP | 516450 |
JAPANPAR | RU-L17 |
JAPKO | GOJL17 |
KRAFT AUTO | 4232327 |
MAXGEAR | 72-3632 |
MOOG | FD-SB-5115 |
NTY | ZTP-FR-006A |
OCAP | 1215803 |
REINHOCH | RH14-4031 |
RIDEX | 251T0501 |
SIDEM | 801628 |
VOLVO | 31 200 776* |
VOLVO | 31 212 782* |
VOLVO | 31 277 343* |
VOLVO | 31387571 |
VOLVO | ELEMENTS OF: |
FORD
|
LAND ROVER
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Tuleje wahacza to elementy składowe wahacza układu zawieszenia samochodowego, które montuje się w celu wytłumienia drgań przenoszonych z drogi, po której porusza się pojazd. Tuleje to niestety najczęściej zużywające się elementy zawieszenia samochodowego. Zła kondycja polskich dróg sprawia, że trwałość tulei oscyluje w granicach zaledwie 15 tysięcy kilometrów.
Do zużycia eksploatacyjnego tulei wahacza dochodzi na skutek wyrabiania się gumy. Tuleja po prostu dostaje zbyt dużego luzu. Objawia się to uporczywym stukaniem podczas pokonywania nierówności a także szarpaniem podczas ruszania samochodem. Ponadto samochód znacznie gorzej się prowadzi i można zauważyć na oponach samochodowych nierówne zużycie bieżnika na skutek utraty prawidłowej geometrii kół.
Tuleje wahacza warto wymieniać zawsze parami – podobnie jak w przypadku pozostałych części układu zawieszenia. Szybko może okazać się bowiem, że za jakiś czas trzeba będzie wymienić tuleję po drugiej stronie osi samochodu. Po za tym wymiana tulei do kosztownych nie należy, no chyba, że w przypadku tych niewymiennych, gdzie trzeba wymienić po prostu cały komplet wahacza zawieszenia.
Nowe tuleje wahacza powinny być przede wszystkim wysokiej jakości i wytrzymałe, dlatego nie warto przesadnie oszczędzać na ich zakupie. Warto skorzystać z naszej oferty. Zapewniamy części zamienne najlepszych marek, dające kierowcy gwarancję niezawodności na długi czas.
Kamoka to polski producent części samochodowych. Stosunkowo młoda firma, która początkowo działała lokalnie, dziś jest rozpoznawalna w wielu krajach europejskich. Powoli rozwijany jest również eksport części samochodowych Kamoka do krajów położonych poza Starym Kontynentem. Popularność i uznanie marki Kamoka w dużej mierze są konsekwencją bogatej oferty przedsiębiorstwa. Każdego roku w katalogu przybywa co najmniej kilkaset pozycji, przez co już dzisiaj firma jest kompleksowym dostawcą autoczęści.
Oferta przedsiębiorstwa to niemal 80 linii produktowych oraz ponad 10 000 referencji. Tym samym kategorie produktowe w ofercie Kamoka odpowiadają wszystkim układom samochodowym. Dużą popularnością cieszą się klocki hamulcowe Kamoka, które warto montować w zestawie z tarczami od tego samego producenta. Ponadto, znaczną część asortymentu stanowią części zawieszenia. Sworznie, tuleje, stabilizatory i wahacze Kamoka to tylko niektóre z autoczęści oferowanych przez producenta w tej kategorii.
Kamoka to młoda firma, która pojawiła się na polskim rynku dopiero w 2005 roku. Pomimo dużej konkurencji producent znalazł dla siebie miejsce, szybko zdobywając rzeszę wiernych klientów. Dzisiaj firma Kamoka posiada pewną pozycję na rynku, a jej produkty stanowią interesującą alternatywę dla europejskich kierowców. Jakościowo części samochodowe Kamoka nie odbiegają pod żadnym względem od autoczęści desygnowanych logo najbardziej renomowanych marek. Jednocześnie ceny części Kamoka są zdecydowanie bardziej atrakcyjne.