- Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
- Ciężar [kg]: 0,03
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AJUSA | 13205700 |
AUDI | 06F 129 717 D |
AUDI | 6F 129 717 D |
AUTO-SPEED | 315CO0160N |
AUTOGEM | CSM4203 |
Alfa e-Par | AF12405 |
BAPMIC | BF0427270032 |
BAPMIC | BK0425260022 |
BAPMIC | BK0425260027 |
BBR | 001-10-24623 |
BGA | MG6704 |
BOGAP | A1715101 |
BORSEHUNG | B19250 |
BTAP | BVE006-003 |
CAUTEX | 772661 |
CORTECO | 450111H |
Dr.Motor A | DRM082 |
ELRING | 655.840 |
ELWISROYAL | 0256015 |
ESEN SKV | 49SKV009 |
ET ENGINET | RS0091VR1 |
ET ENGINET | RS0091VR2 |
ET ENGINET | RS0091VR6 |
ET ENGINET | TM0034 |
ET ENGINET | TS0060 |
FA1 | 511-011 |
FAI | IM1661 |
FEBI | 36776 |
GLASER | X89273-01 |
GOETM | 31-030597-00 |
GUARNITAUT | 184230-8300 |
JPG | 1119610100 |
LYNXAUTO | SG-0285 |
MAHLE | 033GA91274010 |
MAHLE | MS19406 |
MEC-DIESEL | 601817 |
METALCAUCH | 45220 |
METZGER | 2100117 |
NTY | BKS-VW-013 |
OSSCA | 15637 |
PATRON | PG5-2143 |
PAYEN | JD6042 |
PLYOM | P772661 |
Profession | 21420145 |
REINZ | 71-36072-00 |
RIDEX | 42G0094 |
SEAT | 06F 129 717 D |
SEAT | 6F 129 717 D |
SKODA | 06F 129 717 D |
SKODA | 6F 129 717 D |
STC | T445220 |
STELLOX | 11-26084-SX |
Stark | SKGI-0710093 |
TOPRAN | 113 161 |
VAICO | V10-5090 |
VW | 06F 129 717 D |
VW | 6F 129 717 D |
WILMINK | WG1008696 |
WILMINK | WG1194028 |
WILMINK | WG1231909 |
WILMINK | WG1247806 |
WILMINK | WG1451074 |
WILMINK | WG1754060 |
WILMINK | WG1931882 |
WILMINK | WG2134833 |
ZPY | 06F 129 717D |
ZZVF | ZVVK014 |
vika | 11291394601 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uszczelka kolektora dolotowego to część, której funkcja jest bardzo specyficzna. Przeważnie uszczelki zapobiegają wyciekom z wnętrz, w tym przypadku jednak zadaniem uszczelnienia jest zapobiegnięcie ruchowi w przeciwnym kierunku. Omawiana uszczelka powstrzymuje bowiem powietrze przed przedostaniem się do komór silnika. Oczywiście, uszczelka kolektora dolotowego nie blokuje go w żaden sposób, gdyż powietrze jest niezbędne aby możliwe było spalanie paliwa. Jednak dzięki uszczelce powietrze dostaje się do silnika tylko określoną, pożądaną drogą.
Uszczelnienie kolektora dolotowego jest niezbędne, aby do silnika nie dostawało się zbyt wiele powietrza. Zasysanie przez silnik dodatkowego powietrza skutkowałoby zmianą proporcji w mieszance powietrzno-paliwowej. Zmiana ta nie jest uwzględniana w pomiarze zbieranym przez czujnik w kolektorze dolotowym, przez co dane, którymi dysponuje sterownik są błędne. Tym samym nieszczelność w okolicach kolektora dolotowego sprawia, że proporcje mieszanki są dalekie od optymalnych. Co więcej, powietrze, które dostaje się do komór niestandardowymi drogami, zwykle jest zanieczyszczone. Omija ono bowiem filtr powietrza, odpowiedzialny za oczyszczanie go przed dopuszczeniem do silnika.
Chcąc chronić swój silnik przed zniszczeniem, należy dbać o uszczelnienie kolektora dolotowego. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia uszczelki, konieczna jest natychmiastowa wymiana. Zalecamy wybór tylko sprawdzonych uszczelek od uznanych producentów. Montażem uszczelnienia powinien natomiast zająć się fachowiec.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.