- Materiał: Stal
- Ciężar [kg]: 0,045
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.Z. Meist | AZMT-52-023-1373 |
AJUSA | 13236900 |
AUDI | 03L 253 039 |
AUDI | 03L 253 039 E |
AUDI | 3L 253 039 |
AUDI | 3L 253 039 E |
AUTOGEM | MG978 |
BAPMIC | BK0425260018 |
BAPMIC | BK0425260028 |
BAPMIC | BK0425260029 |
BAPMIC | BK0425260037 |
BAPMIC | BK0425260038 |
BAPMIC | BK0425260040 |
BAPMIC | BK0425260041 |
BGA | MG3768 |
CORTECO | 49421976 |
ELRING | 007.870 |
FA1 | 411-028 |
FAI | EM1662 |
GLASER | X59496-01 |
GUARNITAUT | 214218-5204 |
HJS | 83 11 3943 |
JPG | 1119609100 |
LYNXAUTO | SG-0404 |
MAHLE | MS20365 |
MEC-DIESEL | 601944 |
OSSCA | 18499 |
PATRON | PG6-0173 |
PAYEN | JD6109 |
REINZ | 71-37422-00 |
SEAT | 03L 253 039 E |
SEAT | 3L 253 039 E |
SKODA | 03L 253 039 E |
SKODA | 3L 253 039 E |
STELLOX | 11-26252-SX |
SWAG | 30 94 5747 |
TOPRAN | 113 937 |
VAICO | V10-5097 |
VW | 03L 253 039 |
VW | 03L 253 039 E |
VW | 3L 253 039 |
VW | 3L 253 039 E |
vika | 22531397301 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pierścień uszczelniający kolektora wydechowego to jeden z najmniejszych, ale niezwykle istotnych elementów układu wydechowego. Zlokalizowany jest on pomiędzy kolektorem oraz pierwszą częścią rury wydechowej. W przypadku takich układów, jak układ wydechowy, szczelność jest niezwykle istotna. Gorące spaliny pod ciśnieniem stanowią bowiem zagrożenie dla podzespołów samochodowych oraz użytkowników pojazdu. Zadaniem pierścienia kolektora jest zapewnienie całkowitej szczelności.
Standardowy pierścień uszczelniający to element metalowy, zrobiony z mieszanki miedzi i stali. Niemniej jednak spotykane są również modele w całości miedziane. Jak wspomniano, zadaniem pierścienia jest uszczelnienie układu, co jest niezbędne ze względów bezpieczeństwa, ale nie tylko. Uszczelnienie w postaci pierścienia pełni również rolę swego rodzaju tłumika. Dzięki temu niepozornemu elementowi hałas emitowany przez pracę silnika jest zdecydowanie mniejszy.
Każdy z elementów składowych układu wydechowego jest szczególnie narażony na uszkodzenia, ze względu na pracę w wyjątkowo trudnych warunkach. Największym zagrożeniem jest wysoka temperatura, która może prowadzić do stopienia pierścienia uszczelniającego kolektora wydechowego. Ponadto, relatywnie częstym zjawiskiem jest rdzewienie elementu. Uszkodzenie pierścienia powoduje utratę szczelności, którą zwykle można dość łatwo zauważyć. Przede wszystkim silnik zaczyna pracować zdecydowanie głośniej. Ponadto, słyszalny jest charakterystyczny stukot w okolicach kolektora.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.