Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Kołnierz przewodu płynu chłodzącego FEBI BILSTEIN 29881 (Głowica cylindra)

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
29881
Kołnierz przewodu płynu chłodzącego FEBI BILSTEIN 29881 (Głowica cylindra)
  • Kołnierz przewodu płynu chłodzącego FEBI BILSTEIN 29881 (Głowica cylindra) - fot.1
  • Kołnierz przewodu płynu chłodzącego FEBI BILSTEIN 29881 (Głowica cylindra) - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

52,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FEBI BILSTEIN
Jednostka:
sztuka
EAN:
4027816298816
Materiał:
Tworzywo sztuczne

Części wytwarzane z tworzywa sztucznego, polichlorku winylu czyli PVC, to przeważnie elementy karoserii takie jak zderzaki czy progi samochodu ale i nie tylko. Plastyczny materiał, który za sprawą temperatury łatwo się modeluje, a później pozostaje w nadanej mu formie. Gładki materiał, który jest odporny na warunki atmosferyczne i mechaniczne mniejszego stopnia.

Dowiedz się więcej

Ciężar [kg]:
0,10
Lokalizacja w aucie:
Głowica cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z uszczelnieniem
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Flansza 29881 firmy FEBI BILSTEIN

Parametry:
  • Materiał: Tworzywo sztuczne
  • Ciężar [kg]: 0,10
  • Lokalizacja w aucie: Głowica cylindra
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Kołnierz przewodu płynu chłodzącego FEBI BILSTEIN 29881 (Głowica cylindra)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach FEBI BILSTEIN w kategorii Flansza

AdrianK

(03.01.2018)

5.0
polecam

Opinia wystawiona dla Uszczelnienie, kołnierz przewodu cieczy chłodzącej FEBI BILSTEIN 18774

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 29881 po numerze OEM

Producent Numery OEM
Alfa e-Par AF12334
BAPMIC BF0426620002
CAUTEX 767191
FARE SA 29938
FARE-MX 29938
IMPERGOM 90563
METALCAUCH 30575
METZGER 4010219
PLYOM P767191
SEAT 06A 121 132 AB
SEAT 6A 121 132 AB
STC T430575
SWAG 30 92 9881
VANHE MC29881
VW 06A 121 132 AB
VW 6A 121 132 AB
WILMINK WG1795298
WILMINK WG2231428
vika 11211855401

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Flansza 29881 pasuje do Twojego auta

 

SEAT

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Flansza

Flansza, zwana również kołnierzem, to element łączący poszczególne części instalacji. Przede wszystkim umożliwia stabilne połączenie rur. W samochodach flanszę wykorzystuje się m.in. jako łączenie układu chłodzenia z silnikiem. Element ten występuje także na łożyskach, w skrzyni biegów czy na wałach.

Przeważnie kołnierz to część stalowa, ewentualnie może by również wykonana z żeliwa. Sporadycznie, w mniej strategicznych miejscach, możliwy jest również montaż flanszy z tworzywa sztucznego. Niemniej jednak jest to rzadkością, gdyż tworzywa sztuczne nie wykazują wystarczających właściwości wytrzymałościowych. Kołnierz natomiast nieustannie poddawany jest próbie wytrzymałości. Flansza pracuje w trudnych warunkach, często w wyjątkowo wysokiej temperaturze. Ponadto, w otoczeniu kołnierza panuje wilgoć. Oczywiście element ten narażony jest również na uszkodzenia mechaniczne.

Kołnierze to konstrukcje pełniące nieco podobne funkcje co zawory. Wykazują się one jednak większą trwałością. Części te montuje się wszędzie tam, gdzie wymagana jest absolutna szczelność instalacji, a pęknięcia czy ubytki są wyjątkowo niepożądane. Wysokiej jakości flansze to części bardzo wytrzymałe, które rzadko ulegają awariom. Niemniej jednak po latach użytkowania mogą się pojawić problemy ze szczelnością łączenia. Przeważnie są one konsekwencją pojawienia się korozji. Ponadto, niższej jakości materiał może ulec zużyciu. Jakakolwiek nieszczelność kołnierza, bez względu na jej przyczynę, oznacza konieczność jak najszybszej konsultacji z mechanikiem.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Cechy Części

PVC / Tworzywo sztuczne
Części wytwarzane z tworzywa sztucznego, polichlorku winylu czyli PVC, to przeważnie elementy karoserii takie jak zderzaki czy progi samochodu ale i nie tylko. Plastyczny materiał, który za sprawą temperatury łatwo się modeluje, a później pozostaje w nadanej mu formie. Gładki materiał, który jest odporny na warunki atmosferyczne i mechaniczne mniejszego stopnia.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze