Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy ELSTOCK 82-2570 (Oś przednia, z lewej strony)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
82-2570
Zacisk hamulcowy ELSTOCK 82-2570 (Oś przednia, z lewej strony)
  • Zacisk hamulcowy ELSTOCK 82-2570 (Oś przednia, z lewej strony) - fot.1
  • Zacisk hamulcowy ELSTOCK 82-2570 (Oś przednia, z lewej strony) - fot.2
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
ELSTOCK
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
5704651842174
Parzyste numery artykułów:
83-2570
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:
Przed osią
Ograniczenia producenta:
BOSCH
Typ zacisku hamulca:
Zacisk pływający

Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.

Dowiedz się więcej

Typ zacisku hamulca:
Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:
48
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:
33
Typ tarczy hamulcowej:
Wentylowany

Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

Dowiedz się więcej

Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:
289
Materiał:
Żeliwo

Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Dowiedz się więcej

Ciężar netto [kg]:
4,6
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku 82-2570 firmy ELSTOCK

Parametry:
  • Parzyste numery artykułów: 83-2570
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
  • Lokalizacja w aucie: Przed osią
  • Ograniczenia producenta: BOSCH
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
  • Średnica tłoka [mm]: 48
  • Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 33
  • Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
  • Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 289
  • Materiał: Żeliwo
  • Ciężar netto [kg]: 4,6

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 82-2570 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOSCH 0 986 134 573
BRAKE ENG CA3271
BREMBO F24176
BUDWEG 344916
COMLINE CBC443L
DELCOREMY DC89460
DELCOREMY DC89462
DEPA ET74916
DRI 3150720
ERA BC64916
ERABENELUX BC64916
FORD 1783933
FORD BK21-2B302-BA
FORD RMBK2J-2B302-BA
FORD RMBK2J2B302BA
FTE RX4898357A0
METZGER 6261359
NK 212521
RE-EX 506-07564
SBS 1301212521
SHAFTEC BC10052
TMI BR007564
TRISCAN 8170 344916
TRW BHZ980E
VEGE 40214301

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku 82-2570 pasuje do Twojego auta

 

FORD

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Opony kierunkowe. Poznaj ich wady, zalety. Sprawdź jak poprawnie założyć

Opony kierunkowe – ich wady i zalety. Jak poprawnie założyć opony kierunkowe i z czym wiąże się ich użytkowanie?

Jak często, wybierając opony samochodowe, zastanawiacie się nie nad ich ceną, nie nad marką, ale nad ich typem? Jak często zadajecie sobie pytanie o powody, dla których warto byłoby postawić na opony kierunkowe? Jeśli niezbyt często, to właśnie teraz przyszedł czas, aby takie pytanie sobie zadać. Zobaczcie sami, kto i dlaczego powinien rozważyć wybór opon kierunkowych.

czytaj więcej >
Czym jest profil opony? Jaki wybrać do swojego auta?

Czym jest profil opony? Jaki profil wybrać do swojego auta i czym warto się kierować przy tym wyborze?

Choć kojarzony jest głównie z estetyką auta i jego tuningiem wizualnym, w rzeczywistości profil opony to jeden z kluczowych parametrów wpływających na komfort jazdy, bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także na wydajność i trwałość samego pojazdu. Czy Wasz ulubiony profil opony w każdym z tych aspektów jest dla Was odpowiedni? Czym faktycznie jest ten profil, jakie są jego rodzaje i jak należy je dopasowywać do potrzeb swoich i swojego pojazdu?

czytaj więcej >
Obowiązek zmiany opon w Polsce 20024/2025

Obowiązek zmiany opon w Polsce w sezonie 2024/2025. Co warto o tym wiedzieć?

Temat obowiązkowej zmiany opon w naszym kraju przewija się od lat, choć głównie w mediach. Praktycznie co roku pojawiają się artykuły zdające się sugerować, że już teraz coś w tej kwestii może się zmienić. Czy faktycznie może? Na ile uzasadnione jest rozpoczynanie dyskusji o wprowadzaniu obowiązku zmiany opon w Polsce już na przełomie 2024/2025 roku?

czytaj więcej >
Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >

Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

ELSTOCK

ELSTOCK to marka, która wywodzi się z firmy BORG Automotive Group. Od 1975 roku przedsiębiorstwo specjalizuje się w sprzedaży, produkcji, dystrybucji i regenerowaniu części samochodowych o jakości części OE. Mając ponad 45-letnie doświadczenie, marka uznawana jest za jednego z liderów i największych firm regenerujących podzespoły samochodowe w Europie. Główna siedziba znajduje się w duńskim mieście Silkeborg, jednak bardzo rozbudowany system dystrybucji sprawia, że firma dociera do klientów w całej Europie.

Przedsiębiorstwo dużą uwagę przykłada do klasycznych wartości, a wszystkie produkowane części są poddawane testom wytrzymałości, co jest gwarancją ich wysokiej jakości. Produkty Elstock powstają zgodnie z wymaganiami OE oraz posiadają odpowiedni okres gwarancji oraz niezbędne certyfikaty. Wśród części zamiennych marki ELSTOCK znajdą Państwo m.in. takie elementy samochodu jak instalacja elektryczna, układ kierowniczy, hamulcowy, a także elementy klimatyzacji czy silnika.

Klienci z całej Europy doceniają jakość oferowaną przez markę ELSTOCK ze względu na krótki czas realizacji i dostarczenia zamówień, a przede wszystkim na dużą dostępność części zamiennych przy wsparciu licznych dystrybutorów. Elstock to ciągle rozwijająca się marka, której celem jest skupienie się na potrzebach klienta i dążeniu do doskonalenia dostaw.

Cechy Części

Zacisk hamulcowy pływający
Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.
Tarcza hamulcowa wentylowana
Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.
Żeliwo
Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze