Dodaj opinię
ALFA ROMEO
|
ALPINA
|
APRILIA
|
AUDI
|
BMW
|
CADILLAC
|
CHEVROLET
|
CHRYSLER
|
CITROËN
|
DAIHATSU
|
DODGE
|
DUCATI
|
FIAT
|
FORD
|
HONDA
|
HYUNDAI
|
INFINITI
|
ISUZU
|
JAGUAR
|
JEEP
|
KIA
|
KTM
|
LAND ROVER
|
LEXUS
|
MALAGUTI
|
MAZDA
|
MERCEDES-BENZ
|
MG
|
MITSUBISHI
|
MV AGUSTA
|
NISSAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PORSCHE
|
RENAULT
|
SAAB
|
SUBARU
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Żarówka reflektora dalekosiężnego to standardowe, jednak nieobowiązkowe wyposażenie pojazdu. W samochodach montuje się dwie takie żarówki w reflektorach zlokalizowanych w przedniej części pojazdu po dwóch jego stronach. Obecnie najczęściej montowanymi są żarówki H1, choć zastosowanie znajdują również modele HB3 oraz H11. W reflektorach dalekosiężnych montuje się dzisiaj głównie żarówki halogenowe, jednak coraz częściej pojawiają się w tej roli również światła ksenonowe.
Ażeby żarówka reflektora dalekosiężnego mogła odpowiednio wypełniać swoją funkcję, musi dawać światło skupione o dalekim zasięgu. Strumień świetlny halogenowej żarówki tego typu może osiągać nawet 2100 lumenów, choć zwykle wartość ta nie jest aż tak wysoka. Reflektor ksenonowy wytwarza nawet ponad 3000 lumenów. Jednocześnie ksenon pobiera mniej energii od słabszej żarówki halogenowej, ze względu na swoją większą wydajność.
Światła dalekosiężne, zwane też drogowymi czy długimi, znajdują zastosowanie w przypadku poruszania się słabo oświetloną drogą po zmroku. Dlatego też bardo często korzystają z nich kierowcy rajdowi, którzy zwykle pokonują rzadko uczęszczane, a tym samym słabo oświetlone trasy. Należy jednak pamiętać, że prawo restrykcyjnie ogranicza używanie reflektorów dalekosiężnych. Dopuszczalne jest to tylko po zmroku. Niemniej nie jest to dopuszczalne, o ile istnieje możliwość oślepienia innego uczestnika ruchu. Dlatego też światła długie należy wyłączyć po spostrzeżeniu pojazdu nadjeżdżające z przeciwka. Wyjątkiem jest sytuacja, w której pojazd ten również korzysta aktualnie z reflektorów dalekosiężnych.
ERA to włoska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością przedsiębiorstwa są elementy elektryki oraz elektroniki samochodowej. Producent należy do europejskich i światowych liderów w wymienionych sektorach. Wśród flagowych produktów marki ERA należy wymienić wszelkie czujniki, przekaźniki i przełączniki. Elektryka i elektronika ERA to najwyższa jakość na rynku, potwierdzona szeregiem certyfikatów.
Choć bezsprzecznie produkty z wymienionych kategorii stanowią główne linie produkcyjne firmy ERA, to tylko część całej oferty producenta. Przedsiębiorstwo stale poszerza swoją ofertę, stając się coraz bardziej wszechstronnym dostawcą samochodowych części zamiennych. Części samochodowe ERA to również między innymi elementy mechanizmów sterujących pracą silnika. Producent oferuje także części układu zapłonowego, układu zawieszenia, klimatyzacji i wiele innych autoczęści. Wszystkie łączy jedna cecha, jaką jest wykończenie z troską o najmniejsze detale.
ERA powstała w 1983 roku jako marka koncernu Sipea. Z czasem ERA stała się niezależną firmą produkcyjną, zyskującą rozpoznawalność we Włoszech oraz poza granicami kraju. Obecnie części samochodowe ERA są dystrybuowane do ponad 70 krajów na całym świecie. Firma posiada główną siedzibę w rodzinnych Włoszech oraz filie w innych krajach. Warto zaznaczyć, że ERA to nie tylko producent części samochodowych, lecz przedsiębiorstwo w dużej mierze zajmuje się również dystrybucją autoczęści własnych i innych producentów.