- Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 43,00
- Wysokość [mm]: 9,00
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
DT SPARE P | 6.22225 |
RENAULT T | 7700105749 |
RENAULT T | 7703075328 |
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
METZGER WM-V0009 | METZGER | Brak ceny |
Uszczelnienie przeciwmrozowe FAST FT50818 | FAST | 14,00 zł |
Zatyczka, osie dźwigienek zaworowych - otwór montażowy SWAG 60 92 3205 | SWAG | 27,00 zł |
Zatyczka, osie dźwigienek zaworowych - otwór montażowy FEBI BILSTEIN 23205 | FEBI BILSTEIN | 22,00 zł |
Zatyczka, osie dźwigienek zaworowych - otwór montażowy FEBI BILSTEIN 23206 | FEBI BILSTEIN | 36,00 zł |
Zatyczka, osie dźwigienek zaworowych - otwór montażowy TOPRAN 700 143 | TOPRAN | 17,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Głowica silnika to niezwykle złożony element stanowiący integralną część jednostki napędowej, który pełni szereg ważnych funkcji. Niemal zawsze w głowicy montowana jest komora spalania, przez co element ten zamyka ją z jednej strony. Skomplikowana głowica silnia jest również odpowiedzialna za dostarczanie mieszanki paliwowej do komory, gdyż znajdują się w niej przewody dolotowe, podobnie zresztą jak wylotowe, odpowiadające za odprowadzanie spalin. Co więcej, przez głowicę silnika przechodzą również kanały chłodzące układu chłodzenia jednostki napędowej. W głowicy znajdują się także gniazda świec zapłonowych.
Głowica to jeden z najbardziej skomplikowanych i najważniejszych elementów nie tylko silnika, ale samochodu w ogóle. Dlatego też może ona ulegać wielu rozmaitym awariom, dającym zróżnicowane objawy. Najszybciej pojawiającą się usterką jest problem z uszczelką, która znajduje się pod głowicą. Zapewnia ona szczelność pomiędzy głowicą, a blokiem silnika. Dzięki niej możliwe jest utrzymanie właściwego ciśnienia w komorze spalania. Wysoka temperatura, której działaniu poddawana jest nieustannie uszczelka, sprawia, że z czasem może dojść do utraty szczelności. Wymaga to wymiany tego elementu. Nie jest to zadanie trudne, ani nie wymaga dużych nakładów finansowych. Z gorszą sytuacją mamy do czynieni jeśli uszkodzeniu ulegną np. gniazda głowicy. Może do tego dojść choćby wskutek zerwania paska rozrządu. Często konsekwencją takiej awarii jest konieczność wymiany całej głowicy, a w najlepszym wypadku przeprowadzenie kosztownej regeneracji.
Corteco to znana i ceniona na niemal całym świecie marka wysokiej klasy części do samochodów. Firma dostarcza części samochodowe zarówno na linie montażowe wiodących, światowych producentów samochodów, w celu wyposażenia fabrycznego pojazdu, jak i na niezależny rynek części zamiennych.
Centra produkcyjne i logistyczne firmy Corteco znajdują się w ponad 15 krajach, a części samochodowe marki są sprzedawane aż w 60 krajach całego świata. Przedsiębiorstwo posiada rozbudowane centrum badawcze, w którym opracowywane są wszelkie innowacje i technologie z dziedziny motoryzacji.
Firma Corteco specjalizuje się przede wszystkim w produkcji uszczelek dedykowanych poszczególnym układom w samochodzie. Oferta jest jednak znacznie szersza i obejmuje ponad 19 tys. części zamiennych, w tym systemu kierowniczego, układu wydechowego, hamulcowego oraz zawieszenia.
Każda z oferowanych części Corteco produkowana jest zgodnie z ISO 9001-2008, czyli najważniejszym certyfikatem jakości w przemyśle motoryzacyjnym. Ponadto części samochodowe tej marki poddaje się rygorystycznym testom, dlatego gwarantowana jest ich niezawodność i trwałość na długi okres eksploatacji.