- Długość [mm]: 182
- Szerokość [mm]: 165
- Wysokość [mm]: 125
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
- Tryb pracy: Elektryczny
- Ilość biegunów: 5
- Kształt obudowy wtyczki: Kształt D
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
DELPHI | EG10297 |
DELPHI | EG10297-12B1 |
DELPHI | EG10298 |
DELPHI | EG10298-12B1 |
DRI | 717720011 |
ECP | 424740020 |
ECP | 424740021 |
ELSTOCK | 72-0011 |
ELTA AUTOM | EE6016 |
ELTA AUTOM | EE6038 |
ERA | 555031 |
ERA | 555033 |
FUELPARTS | EGR091 |
FUELPARTS | EGR093 |
GM | 9112463 |
GM | 93160741 |
GM | 93161071 |
GM | 93183942 |
HELLA | 6NU 014 864-481 |
INTER | 14310 |
INTER | 14311 |
IPD | 45-8012 |
LEMARK | LEGR025 |
LUCCAV | FDR146 |
LUCCAV | FDR157 |
MAPCO | 83101 |
MAPCO | 83104 |
MEATDORIA | 88011 |
MEATDORIA | 88011B |
MEATDORIA | 88011R |
MEATDORIA | 88013 |
MEATDORIA | 88013R |
MEATDORIA | 88511 |
MEATDORIA | 88513 |
METZGER | 0892035 |
METZGER | 0892037 |
METZGER | 0892048 |
MOTAQUIP | LVER165 |
MOTAQUIP | LVER281 |
NISSA | 14710-BN701 |
NISSA | 14710BN701 |
NISSA | 14956-00Q0M |
NISSA | 1495600Q0M |
OPEL | 44 04 463 |
OPEL | 44 11 697 |
OPEL | 44 12 634 |
OPEL | 44 15 923 |
PIERBURG | 7.22818.03.0 |
PIERBURG | 7.22818.29.0 |
PIERBURG | 7.22818.32.0 |
PIERBURG | 7.22818.34.0 |
PIERBURG | 7.22818.41.0 |
PIERBURG | 7.22818.45.0 |
PIERBURG | 7.22818.51.0 |
PIERBURG | 7.22818.56.0 |
PIERBURG | 7.22818.58.0 |
PIERBURG | 7.22818.59.0 |
RENAU | 82 00 004 883 |
RENAU | 82 00 088 888 |
RENAU | 82 00 130 609 |
RENAU | 82 00 164 563 |
RENAU | 82 00 169 634 |
RENAU | 82 00 235 232 |
RENAU | 82 00 247 250 |
RENAU | 82 00 270 539 |
RENAU | 82 00 270 539 B |
RENAU | 82 00 294 794 |
RENAU | 82 00 469 586 |
RENAU | 82 00 488 774 |
RENAU | 82 00 488 774 A |
RENAU | 82 00 656 008 |
SIDAT | 83.638 |
SIDAT | 83.638IT |
SIDAT | 83.646 |
SIDAT | 83.646UE |
TOPRAN | 207 440 |
VEMO | V46-63-0002 |
VEMO | V46-63-0005 |
DACIA
|
NISSAN
|
RENAULT
|
SUZUKI
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
AUGER 112115 | AUGER | Brak ceny |
Zawór EGR VEMA VE90083 | VEMA | Brak ceny |
Zawór EGR NPS N564N04 | NPS | Brak ceny |
Zawór sterowania wydechem recyrkulacji spalin METALCAUCHO 93014 | METALCAUCHO | Brak ceny |
Zawór EGR DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM181103 | DR.MOTOR AUTOMOTIVE | 242,00 zł |
Zawór EGR TMI EG00014 | TMI | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.
Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.
Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.
Quinton Hazell to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Obecnie autoczęści Quinton Hazell zaspokajają potrzeby ponad 99% samochodów poruszających się po europejskich drogach. W asortymencie producenta znajdują się części wszystkich układów samochodowych. Najpopularniejsze i najwyżej cenione są dziś części układu kierowniczego oraz układu zawieszenia od brytyjskiego producenta. Wahacze, przeguby, stabilizatory, półosie czy amortyzatory Quinton Hazell są wykorzystywane przez najsłynniejszych producentów samochodów osobowych i transportowych.
Asortyment Quinton Hazell stanowią tysiące referencji. W ostatnich latach producent znacząco rozszerzył ofertę w zakresie części układu hamulcowego. Tarcze czy klocki hamulcowe Quinton Hazell cechują się dużą wytrzymałością i są montowane między innymi w najbardziej wymagających pojazdach sportowych. Firma Quinton Hazell zdobyła uznanie również na rynku producentów silników oraz osprzętu jednostek napędowych. Ponadto, w ofercie znajdują się również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu chłodzenia i wiele więcej.
Główna siedziba firmy znajduje się w Wielkiej Brytanii, jednak oddziały przedsiębiorstwa są obecne na całym świecie. Podobnie autoczęści Quinton Hazell są dziś dystrybuowane na wszystkich kontynentach. Producent oferuje części samochodowe do pierwszego montażu, jak i na rynek części zamiennych. Dostęp do zaawansowanych technologicznie laboratoriów oraz nastawienie na ciągły rozwój sprawiają, że części Quinton Hazell należą do najbardziej innowacyjnych na rynku.