- Tryb pracy: Pneumatyczny
- Norma emisji spalin: Euro 3
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uchwytu
- Ciężar [kg]: 0,47
Dodaj opinię
(08.11.2016)
Opinia wystawiona dla Moduł AGR VALEO 700447
(19.01.2015)
Opinia wystawiona dla Zawór EGR VALEO 700413
Producent | Numery OEM |
---|
ACI AVESA | AEGR-616 |
ACI AVESA | AEGR616 |
AISIN | EGRAZ-7039 |
AISIN | EGRAZ7039 |
AKS DASIS | 065017N |
AKS DASIS | 65017N |
ASHIKA | 150-03-301 |
ASHIKA | 15003301 |
AUTEX | 959005 |
AUTLOG | AV6091 |
AUTOMEGA | 210046410 |
BLUEPRINT | ADP157203 |
BORGW WAHL | 710973R |
CASCO | CVG70011AS |
CASCO | CVG70011GS |
CAUTEX | 757664 |
CITRO | 1628-XV |
CITRO | 1628XV |
DA SILVA | GR6126 |
DELPHI | EG10305-12B1 |
DELPHI | EG1030512B1 |
DELPHI | EG10523-12B1 |
DELPHI | EG1052312B1 |
DRI | 71-0033 |
DRI | 710033 |
DRI | 717710033 |
ELSTOCK | 71-0033 |
ELSTOCK | 710033 |
ERA | 555010 |
ERA | 555010A |
ESEN SKV | 14SKV075 |
FEBI | 107786 |
FORD | 1148077 |
FORD | 1483814 |
FUELPARTS | EGR105 |
HBELPARTS | 70671306 |
HC-CARGO | 182420 |
HELLA | 6NU 010 171-031 |
HELLA | 6NU010171031 |
HITACHI AU | 135963 |
HITACHI AU | 2505963 |
INTER | 14939 |
JAPANPAR | EGR-301 |
JAPANPAR | EGR301 |
JAPKO | 150301 |
JDEUS | EG012003V |
KALE | 349075 |
KAWE | 8813 10102 |
KAWE | 881310102 |
KLAXCAR | 50064z |
LUCAS | FDR171 |
MAG | 359004500100 |
MAG | 571822112100 |
MAPCO | 83609 |
MEATDORIA | 88039 |
MEATDORIA | 88039E |
MEATDORIA | 88039R |
METZGER | 892005 |
MGA | VA7025 |
MOBILETRON | PEGR060 |
MOTAQUIP | LVER309 |
NISSENS | 98228 |
NK | 4599005 |
NPS | P564A01 |
NRF | 48391 |
PATRON | PEGR060 |
PEUGE | 1628-XV |
PEUGE | 1628XV |
PIERBURG | 7.24809.06.0 |
PIERBURG | 724809060 |
QUINTON HA | XEGR3 |
RIDEX | 1145E0086 |
SIDAT | 83.623 |
SIDAT | 83623 |
STANDARD | ERV012 |
STANDARD | LEGR161 |
TRICLO | 340209 |
TRISCAN | 881310102 |
VEMO | V25-63-0013 |
VEMO | V25630013 |
CITROËN
|
FORD
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.
Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.
Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.
Valeo to niezależna grupa przemysłowa, która jest obecnie liderem w branży motoryzacyjnej. Firma zaopatruje w części zamienne niemal cały świat. Najlepiej oddadzą to liczby – marka Valeo reprezentowana jest w 26 krajach, posiada 128 zakładów produkcyjnych, 9 centrów dystrybucyjnych oraz ponad 60 centr badawczych.
Firma rozpoczęła działalność od produkcji klocków hamulcowych do samochodów osobowych. Pierwsze sukcesy pozwoliły przedsiębiorstwu na poczynienie sporych inwestycji, co poskutkowało poszerzeniem asortymentu m.in. o kompletne zestawy sprzęgła, a w dalszych latach także innych części samochodowych.
Wraz z upływem czasu i licznymi sukcesami marka Valeo skierowała się ku globalizacji. Części samochodowe Valeo bardzo szybko stały się topowym wyborem zarówno pośród profesjonalistów jak i amatorów. Asortyment części zamiennych Valeo obejmuje aktualnie dziesiątki tysięcy różnych elementów dedykowanych głównie samochodom osobowym. Części samochodowe tej marki są wykorzystywane przez wiodących producentów samochodów w Ameryce (Ford, Chrysler, General Motors), Niemczech (BMW, Volkswagen, Porsche, MAN), Francji (Citroen, Renault), Japonii (Honda, Nissan, Toyota, Mitsubishi), Włoszech (Fiat, Iveco) i nie tylko.