- Tryb pracy: Pneumatyczny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 06A 145 710 |
AUDI | 06A 145 710 E |
AUDI | 06A 145 710 G |
AUDI | 06A 145 710 H |
AUDI | 06A 145 710 N |
AUDI | 06A 145 710 P |
FISPA | 83.2634 |
HOFFER | 8091634 |
MEATDORIA | 91634 |
METZGER | 2385025 |
SEAT | 06A 145 710 |
SEAT | 06A 145 710 E |
SEAT | 06A 145 710 G |
SEAT | 06A 145 710 H |
SEAT | 06A 145 710 N |
SEAT | 06A 145 710 P |
SKODA | 06A 145 710 |
SKODA | 06A 145 710 E |
SKODA | 06A 145 710 G |
SKODA | 06A 145 710 H |
SKODA | 06A 145 710 N |
TOPRAN | 114 986 |
VAG | 06A 145 710 |
VAG | 06A 145 710 E |
VAG | 06A 145 710 G |
VAG | 06A 145 710 H |
VAG | 06A 145 710 N |
VAG | 06A 145 710 P |
VAICO | V10-2580 |
VW | 06A 145 710 |
VW | 06A 145 710 E |
VW | 06A 145 710 G |
VW | 06A 145 710 H |
VW | 06A 145 710 N |
VW | 06A 145 710 P |
WE PARTS | 381470033 |
AUDI
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Regulacja powietrza doładowującego pozwala kontrolować pracę turbo sprężarki. Odpowiada za to zawór, który reguluje poziom przepływu powietrza. Ze względu na szybki rozwój turbosprężarek, również zawory są stale modyfikowane. Dlatego też ich różnorodność jest dzisiaj bardzo duża, mimo że wszystkie działają na podobnej zasadzie.
Zawór odpowiadający za regulację powietrza doładowującego to element układu wspomagającego pracę turbosprężarki. Obecnie turbosprężarka jest standardowym wyposażeniem pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Umożliwia ona zwiększenie mocy silnika poprzez dostarczenie do komór spalania większej ilości tlenu. Turbosprężarka uruchamiana jest za sprawą wprawienia w ruch turbiny poprzez spaliny wydzielane z silnika. Jeżeli zawór, regulując przepływ powietrza doładowującego jest w pełni otwarty, turbina nie zostaje poruszona, spaliny trafiają bezpośrednio do układu wydechowego, a turbosprężarka nie doprowadza dodatkowego powietrza. Zamknięcie zaworu natomiast oznacza uruchomienie turbosprężarki na maksymalnych obrotach. Dzisiaj jednak regulacja powietrza doładowującego jest bardziej precyzyjna, przez co możliwe jest uruchomienie pracy turbosprężarki na niskich lub średnich obrotach. Dzieje się to za sprawą częściowego otwarcia zaworu.
W starszych układach zawór otwiera się samoistnie wskutek działania siłownika. Nowsze modele otwierają się dzięki wytworzeniu podciśnienia, natomiast siłownik służy do ich zamykania. W układach drugiego rodzaju do regulacji powietrza doładowującego niezbędna jest pompa podciśnienia.
SIDAT to grupa, która funkcjonuje od 1990 roku i prężnie działa oraz rozwija się w dziedzinie elektromechaniki, elektroniki i części zamiennych do klimatyzacji pojazdów. W skład grupy wchodzą takie marki jak SIDAT, KRIOS oraz FISPA. Dzięki połączeniu kilku firm, grupa może oferować kompleksowe i profesjonalne usługi z zakresu oferowania podzespołów i części zamiennych swoim klientom. Centrala grupy znajduje się we Włoszech, w mieście Vinovo.
Grupa SIDAT oferuje szeroki wybór asortymentu dopasowanego do oczekiwań i potrzeb klientów. W ofercie znajdziemy części zamienne do samochodów osobowych oraz dostawczych. Każda z części opatrzona jest wymaganymi certyfikatami gwarantującymi wysoką jakość oraz bezpieczeństwo. Częściami zamiennymi, które możemy znaleźć w ofercie SIDAT są m.in. filtry, silniczki wycieraczek, dmuchawy, elementy wentylacji, paski napędowe, elementy bloku silnika oraz osprzęt, uszczelki, czujniki, elementy instalacji elektrycznej, anteny, termostaty, pompy, elementy układu klimatyzacji oraz wiele więcej.
Obecnie firma znana jest z zastosowania nowoczesnych technologii oraz niezwykłej dbałości o każdy szczegół podczas projektowania i produkcji części zamiennych.