Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 44107VV |
AIC | 59948Set |
AIC | 59949Set |
AIC | 59951Set |
AIC | 59978 |
AIC | 59979 |
AIC | 60158 |
AIC | 60177 |
AUDI | 03F109158G |
AUDI | 03F109158GS2 |
AUDI | 03F109469E |
AUDI | 03F109469ES2 |
AUDI | 03F109507F |
AUDI | 03F109507FS2 |
AUDI | 03F109509F |
AUDI | 03F109509FS2 |
AUDI | 03F109571F |
AUDI | 03F109571FS2 |
AUTLOG | KT1058 |
AUTLOG | KT2019 |
AUTLOG | KT7069 |
AUTOKIT | 0389047K |
AUTOKIT | 0389079K |
AUTOKIT | 0389107K |
AUTOKIT | 0389108K |
AUTOTEAM | KCA198 |
AUTOTEAM | KCA244 |
AUTOTEAM | KCA246 |
Autopumps | AML75 |
Autopumps | ATCK84G |
Autopumps | ATCK89 |
BAPMIC | BF0422420054 |
BAPMIC | BF0422460033 |
BAPMIC | BK0422440010 |
BGA | TC9600FK |
BGA | TC9600K |
BGA | TC9601FK |
BOGAP | A1310108 |
BOGAP | A1312109 |
BOGAP | A1313116 |
BOGAP | A1313117 |
BOGAP | A1328150 |
BOGAP | A1328151 |
BOGAP | A1334105 |
BORSEHUNG | B16297 |
BORSEHUNG | B17876 |
BORSEHUNG | B18296 |
BORSEHUNG | B1G006 |
BORSEHUNG | B1G007 |
BSG | BSG90102003 |
BSG | BSG90102004 |
CALIBER | KCC198 |
CALIBER | KCC244 |
CALIBER | KCC246 |
CAUTEX | 752085 |
DOLZ | 02KCG056 |
DOLZ | 02KCG057 |
DOLZ | 02KCT031 |
DOLZ | 05KC033 |
DOLZ | 06KC054 |
DOLZ | SKCA035 |
ESEN SKV | 21SKV154 |
ESEN SKV | 21SKV155 |
ET ENGINET | RS0042 |
ET ENGINET | RS0042VR1 |
ET ENGINET | RS0042VR2 |
ET ENGINET | RS0042VR3 |
ET ENGINET | RS0088 |
ET ENGINET | RS0088VR1 |
ET ENGINET | RS0088VR2 |
ET ENGINET | RS0089 |
ET ENGINET | RS0089VR1 |
ET ENGINET | RS0089VR2 |
ET ENGINET | RS0106 |
ET ENGINET | RS0106VR1 |
ET ENGINET | RS0106VR2 |
ET ENGINET | RS0106VR3 |
ET ENGINET | RS0106VR4 |
ET ENGINET | RS0106VR5 |
ET ENGINET | RS0106VR6 |
ET ENGINET | RS0106VR7 |
ET ENGINET | RS0106VR8 |
ET ENGINET | RS0106VR9 |
FAI | TCK208L |
FAI | TCK208NG |
FARE SA | 15218 |
FARE-MX | 15218 |
FEBI | 107797 |
FRECCIA | TK081131 |
GGT | CAKD033 |
GGT | GUKD056 |
GGT | GUKD057 |
GGT | KCSPA035 |
GGT | PCKD054 |
GGT | TEKD031 |
GK | SK1535 |
GK | SK1638 |
GK | SK1639 |
GOOM | TCK0049 |
HEPU | 210530 |
HEPU | 210633 |
HEPU | 210634 |
IAP | 12750043K |
IJS GROUP | 401217FK |
INA | 558005610 |
INA | 559015510 |
INA | 559015630 |
KAMOKA | 7001620 |
KAMOKA | 7001646 |
KAMOKA | 7001686 |
KM INTERNA | KCD198 |
KM INTERNA | KCD244 |
KM INTERNA | KCD246 |
KOLBENSCHM | 400540400004 |
LUCAS | LKTC208 |
LUCAS | LKTC2089 |
LYNXAUTO | TK0054 |
MABYPARTS | OTK032057 |
MABYPARTS | OTK034057 |
MABYPARTS | OTK036057 |
MAG | 341500000910 |
MASUMA | MGR9016 |
MEC-DIESEL | 381591 |
MEC-DIESEL | 381600 |
MEC-DIESEL | 381601 |
MEC-DIESEL | 385612 |
MEC-DIESEL | 385613 |
MEC-DIESEL | 385614 |
METALCAUCH | 58349 |
MILES | AB10036 |
MOTIVE | ML75 |
MOTIVE | TCK84G |
MOTIVE | TCK89 |
MOVIS | AST89107K |
MOVIS | AST89108K |
MOVIS | AST8947K |
MOVIS | AST8979K |
OSSCA | 55860 |
OSSCA | 76571 |
OSSCA | 76572 |
PATRON | PTCK017 |
PATRON | PTCK018 |
PATRON | PTCK019 |
PLYOM | P752085 |
PartsTec | PTA1140233 |
PartsTec | PTA1140371 |
RECOFICIAL | 401217FK |
REPKIT | RKT89107K |
REPKIT | RKT89108K |
REPKIT | RKT8947K |
REPKIT | RKT8979K |
RUV | 580093 |
RUV | 580125 |
RUV | 580153 |
RUV | 580154 |
SEAT | 03F109158G |
SEAT | 03F109158GS2 |
SIL | CK5093 |
SIL | CK5125 |
SIL | CK5153 |
SIL | CK5154 |
SKODA | 03F109158G |
SKODA | 03F109158GS2 |
SNR | KDC45715 |
SONOVA | MKC00085 |
SONOVA | MKC00089 |
STC | T458349 |
STELLOX | 0481135SX |
SWAG | 30107797 |
TREVI | KC1112 |
TRICLO | 422187 |
TRISCAN | 865029024 |
TTC | 0712173 |
TTC | 0712175 |
TTC | 0712176 |
TTC | 0712177 |
TTC | 0712178 |
VAICO | V1010013 |
VAICO | V1010013BEK |
VAICO | V1010013SP |
VITOBELLI | KDC00851N |
VITOBELLI | KDC0085N |
VW | 03F109158G |
VW | 03F109158GS2 |
VW | 03F109469E |
VW | 03F109469ES2 |
VW | 03F109507F |
VW | 03F109507FS2 |
VW | 03F109509F |
VW | 03F109509FS2 |
VW | 03F109571F |
VW | 03F109571FS2 |
WILMINK | WG1343320 |
WILMINK | WG1343321 |
WILMINK | WG1488375 |
WILMINK | WG1719814 |
WILMINK | WG1768006 |
WILMINK | WG1888658 |
WILMINK | WG1889339 |
WILMINK | WG1890332 |
WILMINK | WG1910001 |
WILMINK | WG2000785 |
WILMINK | WG2029940 |
WILMINK | WG2059065 |
WILMINK | WG2071401 |
WILMINK | WG2071402 |
WILMINK | WG2140204 |
WILMINK | WG2152556 |
WILMINK | WG2224620 |
WILMINK | WG2226495 |
WILMINK | WG2227092 |
WILMINK | WG2227857 |
WILMINK | WG2229243 |
WILMINK | WG2229663 |
ZPY | 03F109158G |
ZPY | 03F109469E |
ZPY | 03F109507F |
ZPY | 03F109509F |
iwis Motor | 59948Set |
iwis Motor | 59949Set |
iwis Motor | 59951Set |
iwis Motor | 59957 |
iwis Motor | 59978 |
iwis Motor | 59979 |
iwis Motor | 60158 |
iwis Motor | 60177 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.