- Sterowanie silnika: Łańcuch
- Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68AM
- Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68HR
- Masa [g]: 1644
- Ilość ogniw łańcucha: 96
- Wykonanie łańcucha: Simplex
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 44053MR |
4U Autopa | 44054MR |
AIC | 59112Set |
AIC | 59113Set |
AIC | 59136Set |
AIC | 59817Set |
AIC | 59818Set |
AIC | 59819Set |
AIC | 59956 |
AKRON-MALÒ | 909063 |
AKRON-MALÒ | 909064 |
AKRON-MALÒ | 909066 |
ASHIKA | KCK0503 |
ASHIKA | KCK0511 |
ASHIKA | KCK0512 |
AUGER | 98588 |
AUTEX | 711135 |
AUTEX | 711217 |
AUTEX | 711262 |
AUTEX | 711292 |
AUTEX | 711301 |
AUTEX | 711303 |
AUTEX | 711388 |
AUTEX | 711537 |
AUTOTEAM | KCA021 |
AUTOTEAM | KCA022 |
AUTOTEAM | KCA063 |
AUTOTEAM | KCA230 |
AUTOTEAM | KCA248 |
AUTOTEAM | KCA308 |
AUTOTEAM | KCA309 |
BBFREDLINE | 30JE002 |
BBFREDLINE | 30SM005 |
BBR | 001-10-19400 |
BBR | 001-10-23880 |
BGA | TC5670FK |
BIRTH | 6180 |
BIRTH | 6182 |
BSG | BSG 60-102-009 |
BSG | BSG 60-105-009 |
BSG | BSG 60-105-010 |
BSG | BSG 60-109-017 |
BSG | BSG 60-109-038 |
BSG | BSG 60-109-040 |
BSG | BSG 60-615-017 |
CALIBER | KCC248 |
CALIBER | KCC308 |
CALIBER | KCC309 |
CAUTEX | 181144 |
CAUTEX | 752045 |
CAUTEX | 752055 |
CAUTEX | 752094 |
DAYCO | TCH1095 |
DT SPARE P | 4.67758 |
DT SPARE P | 4.68191 |
DT SPARE P | 4.68925 |
ET ENGINET | RS0055 |
FAI | TCK227 |
FAI | TCK227L |
FAI | TCK227LNG |
FAI | TCK227NG |
FAI | TCK235 |
FAI | TCK235NG |
FARE SA | 15018 |
FEBI | 36593 |
FRECCIA | TK08-1043 |
FRECCIA | TK08-1046 |
FRECCIA | TK08-1081 |
FRECCIA | TK08-1082 |
GK | SK1135 |
GK | SK1217 |
GK | SK1292 |
GK | SK1388 |
GK | SK1537 |
HEPU | 21-0130 |
HEPU | 21-0212 |
HEPU | 21-0257 |
HEPU | 21-0287 |
HEPU | 21-0296 |
HEPU | 21-0298 |
HEPU | 21-0383 |
HEPU | 21-0532 |
HUTCHINSON | GIH 068 |
HUTCHINSON | GIH 069 |
HUTCHINSON | PAH 022 |
HUTCHINSON | TCH 035 |
IJS GROUP | 40-1039FK |
IJS GROUP | 40-1218VVT |
IJS GROUP | 40-1236/1237FK |
IMEX | IMX UKSFE30323 |
INA | 552 0228 10 |
INA | 559 0185 10 |
IPD | 21-0130 |
IPD | 21-0212 |
IPD | 21-0257 |
IPD | 21-0287 |
IPD | 21-0296 |
IPD | 21-0298 |
IPD | 21-0383 |
IPD | 21-0532 |
JAPANPAR | KDK-0503 |
JAPANPAR | KDK-0511 |
JAPANPAR | KDK-0512 |
JAPKO | KJK0503 |
JAPKO | KJK0511 |
JAPKO | KJK0512 |
KM INTERNA | KCD248 |
KM INTERNA | KCD308 |
KM INTERNA | KCD309 |
LASO | 20050153 |
LUCAS | LKTC157-9 |
LUCAS | LKTC227 |
LUCAS | LKTC227-9 |
LYNXAUTO | TK-0138 |
MABYPARTS | OTK030073 |
MABYPARTS | OTK030078 |
MABYPARTS | OTK030124 |
MABYPARTS | OTK031073 |
MABYPARTS | OTK031078 |
MABYPARTS | OTK031079 |
MABYPARTS | OTK032079 |
MAG | 341500000840 |
MAG | 341500001020 |
MAPCO | 75851 |
MAPCO | 75852 |
MAPCO | 75853 |
MAXGEAR | 54-1136 |
MERCE | 000 993 62 76 |
MERCE | 000 993 62 76 S2 |
MERCE | 000 993 68 76 |
MERCE | 000 993 68 76 S2 |
MERCE | 651 050 00 11 |
MERCE | 651 050 00 11 S2 |
MERCE | 651 050 00 16 |
MERCE | 651 050 00 16 S2 |
MERCE | 651 050 01 00 |
MERCE | 651 050 01 00 S2 |
MERCE | 651 050 07 00 |
MERCE | 651 050 07 00 S2 |
MERCE | 651 050 08 00 |
MERCE | 651 050 08 00 S2 |
MERCE | 651 052 00 00 |
MERCE | 651 052 00 00 S1 |
MERCE | 651 052 00 01 |
MERCE | 651 052 00 01 S1 |
MERCE | 651 052 00 16 |
MERCE | 651 052 00 16 S2 |
METALCAUCH | 06171 |
METALCAUCH | 58225 |
METALCAUCH | 58310 |
METALCAUCH | 58359 |
OPENPARTS | TCK6039.00 |
OPENPARTS | TCK6042.00 |
OPENPARTS | TCK6043.00 |
PATRON | PTCK061 |
PEMEBLA | JAPKDK-0503 |
PartsTec | PTA114-0139 |
SAMPA | 209.306 |
SKF | VKML 88023 |
SKF | VKML 88025 |
SKF | VKML 88027 |
SONOVA | MKC00265 |
SONOVA | MKC00297 |
SONOVA | MKC00369 |
SONOVA | MKC00401 |
SONOVA | MKC00837 |
SONOVA | MKC00841 |
SONOVA | MKC00845 |
SONOVA | MKC00849 |
SONOVA | MKC00853 |
SONOVA | MKC00889 |
STC | T406171 |
STC | T458225 |
STC | T458310 |
STC | T458359 |
STELLOX | 03-42013-SX |
STELLOX | 04-81133-SX |
SWAG | 10 93 6593 |
TOPRAN | 408 960 |
TOPRAN | 408 961 |
TOPRAN | 409 443 |
TREVI | KC1082 |
TREVI | KC1090 |
TREVI | KC1129 |
TRICLO | 422171 |
TRICLO | 422315 |
TRISCAN | 8650 23006 |
TRISCAN | 8650 23008 |
TTC | 02.12.181 |
TTC | 02.12.208 |
TTC | 02.12.223 |
TTC | 02.12.241 |
TTC | 02.12.250 |
TTC | 02.67.246 |
WILMINK | WG1054294 |
WILMINK | WG1055089 |
WILMINK | WG1055099 |
WILMINK | WG1146178 |
WILMINK | WG1146179 |
WILMINK | WG1427331 |
WILMINK | WG1427382 |
WILMINK | WG1427486 |
WILMINK | WG1427495 |
WILMINK | WG1427515 |
WILMINK | WG1427530 |
WILMINK | WG1427598 |
WILMINK | WG1432541 |
WILMINK | WG1432579 |
WILMINK | WG1432621 |
WILMINK | WG1484402 |
WILMINK | WG1488288 |
WILMINK | WG1488289 |
WILMINK | WG1488292 |
WILMINK | WG1488293 |
WILMINK | WG1488294 |
WILMINK | WG1488321 |
WILMINK | WG1725348 |
WILMINK | WG1734034 |
WILMINK | WG1767966 |
WILMINK | WG1767987 |
WILMINK | WG1779780 |
WILMINK | WG1779812 |
WILMINK | WG1779831 |
WILMINK | WG1779851 |
WILMINK | WG1779858 |
WILMINK | WG1779860 |
WILMINK | WG1779909 |
WILMINK | WG1781167 |
WILMINK | WG1781189 |
WILMINK | WG1794792 |
WILMINK | WG1794793 |
WILMINK | WG1804215 |
WILMINK | WG1910014 |
WILMINK | WG1910017 |
WILMINK | WG1910052 |
WILMINK | WG1910053 |
WILMINK | WG2008229 |
WILMINK | WG2010727 |
WILMINK | WG2136906 |
WXQP | 111515 |
WXQP | 111523 |
WXQP | 111525 |
WXQP | 111527 |
WXQP | 111573 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.