- Wykonanie łańcucha: Simplex
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
- Ilość ogniw łańcucha: 120
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | KCK801-8 |
AUTOKIT | 03.89000K |
AUTOTEAM | KCA001 |
BGA | TC0380FK |
CALIBER | KCC001 |
DAYCO | KTC1000 |
FAI | TCK6 |
FEBI | 31622 |
FEBI | 47622 |
HEPU | 21-0062 |
IJS GROUP | 40-1015K |
ITN | 28-TCK-0002 |
ITN | TKSU406961D |
JAPANPAR | KDK-801-8 |
KM INTERNA | KCD001 |
METZGER | 7500001 |
PAR | 9960004 |
QUINTON HA | QCK106 |
RUV | 3458008SD |
RUV | 3458010S |
RUV | 3458010SD |
RUV | 3458011S |
SKF | VKML 82000 |
SWAG | 99 13 1622 |
ALFA ROMEO
|
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
LANCIA
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
GK to niemiecka marka zajmująca się produkcją wysokiej jakości zamiennych części samochodowych. Powstała w 1960 roku. Jej założycielem jest Herhard Krull. Obecnie firma jest częścią grupy „Autex” Autoteile Export GmbH. Jej siedzibą jest niemiecka Kolonia. Do flagowych produktów GK należą pompy wodne oraz zestawy naprawcze do pomp.
To, co wyróżnia pompy wodne GK to:
Zestawy naprawcze GK obejmują łożyska, wirniki do pomp wodnych, wałki i napinacze, koła pasowe i uszczelnienia. Ułatwiają wymianę zużytych części oraz montaż nowych za jednym razem.
W asortymencie niemieckiej marki znajdziemy również m.in. klocki hamulcowe, oleje silnikowe oraz produkty pielęgnacyjne i akcesoria do samochodów. Produkowane przez GK części samochodowe pasują do popularnych marek i modeli pojazdów. To, co je wyróżnia, to dbałość o wysoką jakość oferowanego produktu.