- Ilość części [-częściowy]: 11
- Specyfikacja: Complete Kit
- Ilość ogniw łańcucha: 162
- Ilość ogniw łańcucha: 64
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch o niskim poziomie hałasu
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | ACK4065 |
APEC | ACK4142 |
ASHIKA | KCK102 |
ASHIKA | KCK136 |
AUTOTEAM | KCA203 |
AUTOTEAM | KCA274 |
AUTOTEAM | KCA346 |
AUTOTEAM | KCA372 |
BBFREDLINE | 30NI019 |
BBFREDLINE | 30NI052 |
BGA | TC6310FK |
BGA | TC6310VFK |
BIRTH | 6175 |
BLUEPRINT | ADN17333 |
BOGAP | N1310101 |
CALIBER | KCC203 |
CALIBER | KCC274 |
CALIBER | KCC346 |
CALIBER | KCC372 |
DYNAMATRIX | DTCK139NG |
ESEN SKV | 21SKV125 |
FAI | TCK139 |
FAI | TCK139VVT |
FARE SA | 29019 |
FARE-CO | 29019 |
FARE-MX | 29019 |
FARE-RCH | 29019 |
FEBI | 49715 |
FEBI | No Equiv |
FRECCIA | TK08-1187 |
FRECCIA | TK08-1195 |
Frankberg | 5481FB0020966 |
Frankberg | 5481FB0021136 |
Frankberg | 5481FB0021137 |
IAP | 127-13112K |
IJS GROUP | 40-1220FK |
IJS GROUP | 40-1247FK |
IJS | 401220FK |
JAPANPAR | KDK-102 |
JAPANPAR | KDK-136 |
JAPKO | KJK102 |
JAPKO | KJK136 |
KM INTERNA | KCD203 |
KM INTERNA | KCD274 |
KM INTERNA | KCD346 |
KM INTERNA | KCD372 |
LUCAS | LKTC139 |
LUCAS | LKTC250-12 |
LUCAS_ENGI | LKTC139 |
LYNXAUTO | TK-0029 |
LYNXAUTO | TK-0058 |
LYNXAUTO | TK-0096 |
LYNXAUTO | TK-0098 |
MABYPARTS | OTK030109 |
MASUMA | MGR-2002 |
MDR | MTC-5102 |
MDR | MTC-5136 |
MEC-DIESEL | 385813 |
MEC-DIESEL | 385814 |
METALCAUCH | 58372 |
MILES | AB10026 |
NAPA | NCK4065 |
NAPA | NCK4142 |
NISSA | 13021CK80A |
NISSA | 13021CK81A |
NISSA | 13021CK82A |
NISSA | 13021CK83A |
NISSA | 13021EE50B |
NISSA | 13024CK80A |
NISSA | 13024CK80B |
NISSA | 13024CK82A |
NISSA | 13024CK83A |
NISSA | 13028-1KC0A |
NISSA | 130705TA0A |
NISSA | 130705TA2A |
NISSA | 13070EN22A |
NISSA | 13070EN22B |
NISSA | 13070EN22C |
NISSA | 13070EN22D |
NISSA | 130851KC0A |
NISSA | 130851KC1A |
NISSA | 130851KC3A |
NISSA | 13085EN200 |
NISSA | 13085EN210 |
NISSA | 130911KC0A |
NISSA | 130911KC1A |
NISSA | 130911KC3A |
NISSA | 13091EN200 |
NISSA | 15041EN20A |
PATRON | PTCK007 |
PEMEBLA | JAPKDK-102 |
PEMEBLA | JAPKDK-136 |
PLYOM | P752106 |
RECOFICIAL | 40-1220FK |
RECOFICIAL | 40-1247FK |
RENAU | 7701065299 |
RENAU | 7701477175 |
REPKIT | RKT89157K |
RIDEX | 1389T2464 |
SIL | CK5203 |
STC | T458372 |
SWAG | 82949715 |
Stark | SKTCK-22440289 |
VITOBELLI | KDC0092N |
WILMINK | WG1488355 |
WILMINK | WG1700248 |
WILMINK | WG1725718 |
WILMINK | WG1767989 |
WILMINK | WG1779961 |
WILMINK | WG1945381 |
WILMINK | WG1967773 |
WILMINK | WG1996259 |
WILMINK | WG2221927 |
WILMINK | WG2221931 |
WILMINK | WG2232429 |
WILMINK | WG2258758 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Ruville to niemiecki producent części samochodowych. Firma posiada bogatą historię i jeszcze bogatszą ofertę. Jej podstawę stanowią części zawieszenia samochodu. W asortymencie Ruville znajdziemy takie autoczęści, jak: wahacze, łożyska stabilizatory, piasty, amortyzatory i wiele innych elementów podwozia. Zaopatrując się jedynie w części samochodowe Ruville, z powodzeniem można przeprowadzić kompleksową wymianę zawieszenia.
Ponadto, producent wprowadza do sprzedaży również części silnika oraz rozrządu. Wysoko cenione są łańcuchy rozrządu Ruville, a także paski, napinacze czy wałki. Firma od lat konsekwentnie poszerza swoją ofertę, stając się coraz bardziej kompleksowym producentem części samochodowych – również spoza wymienionych kategorii.
Ruville to marka doceniana przez kierowców, ale również przez producentów samochodów. Dlatego autoczęści Ruville trafiają nie tylko na rynek wtórny, ale również do fabryk samochodowych. Firma prowadzi zatem produkcję części oryginalnych i zamiennych. Korzystając z tych samych linii produkcyjnych, producent jest w stanie wytwarzać części zamienne nieodbiegające jakością od elementów wykorzystywanych przy pierwszym montażu.
Marka Ruville powstała w Niemczech w 1922 roku. Jej nazwa pochodzi do nazwiska twórcy przedsiębiorstwa – Egona von Ruville. Początkowo asortyment producenta stanowiły głównie zestawy naprawcze do samochodów, które w tamtym czasie nieustannie ulegały usterkom. Dopiero z czasem firma przeszła przemianę, otwierając się również na innego typu asortyment i ostatecznie specjalizując się w częściach zawieszenia, rozrządu i silnika.